Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare si executie lucrari Sala de sport multifunctionala cu 3000 locuri din Mun. Sfantu Gheorghe


Anunt de participare numarul 120693/05.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Sfantu Gheorghe
Adresa postala:  Str. 1 Decembrie1918, nr. 2, Judetul Covasna, Localitatea:  Sfantu Gheorghe, Cod postal:  520008, Romania, Punct(e) de contact:  Jozsef Sandor, Balint Reka, Tel. 0267-316902, Email:  [email protected], Fax:  0267-316901, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si executie lucrari Sala de sport multifunctionala cu 3000 locuri din Mun. Sfantu Gheorghe
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Municipiul Sfantu Gheorghe
Codul NUTS: RO123 - Covasna
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectarea si executia unei sali de Sport multifunctionale cu 3000 de locuri
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212220-4 - Lucrari de constructii de complexe sportive polivalente (Rev.2)
71220000-6-Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiect Tehnic, executare sala de sport multifunctional
Valoarea estimata fara TVA: 86, 613, 900RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
41 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 37000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind situatia personala a operatorului economic
-CERTIFICAT
de participare la licitatie cu oferta independenta
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta
-Certificate de atestare fiscala privindindeplinirea obligatiilor fata de:
- Bugetul de stat (bugetul consolidat)
- Bugetul local
-Certificat constatator-Documenteedificatoare care sa dovedeasca ca sunt intreprinderi mici si mijlocii( numai societatile care doresc sa beneficieze de facilitatile prevazute de Legea nr.346/2004 privind stimularea infintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii ).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-capacitate de sustinere financiara a contractului de catre ofertant pentru 5%din valoarea totala a ofertei fara TVA.Ofertantul pentru indeplinirea acestei cerinte, va putea prezenta exclusiv urmatoarele documente: 1. extras de cont , cont curent in care la sold va fi disponibila minim suma reprezentand minim 5% din valoarea estimata fara TVA. ( semnata si stampilata de ofertant pentru conformitate cu originalul)2.contract linie credit, insotita de extras de cont pentru contul liniei de credit din care sa rezulte un disponibil care sa acopere valoarea de minim 5% din valoarea estimata fara TVA. ( semnata si stampilata de ofertant pentru conformitate cu originalul)3. contracte de depozit, pe numele ofertantului, insotite de de extrasul de cont pentru contul/conturile de depozit, din care sa rezulte un disponibil care sa acopere valoarea de minim 5% din valoarea estimata fara TVA. ( semnata si stampilata de ofertant pentru conformitate cu originalul)Obs. Cumularea celor trei metode de prezentare este permisa, cu mentiunea ca extrasele de cont pentru contul curent, extrasul de cont pentru linie de credit sau extrasul pentru contul de depozit, se vor prezenta pentru aceasi data. NU se accepta alte dovezi de atestare a capacitatii financiare, de exemplu scrisori de bonitate, scrisori de confort, adrese de atestare din partea bancilor, etc. Data extraselor de cont se calculeaza pana la data de depunere a ofertelor.-Se solicita cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani min: 120.000.000 lei.In cazul in care solicitantul se incadreaza in prevederile Legii 346/2004 si prezinta documentele edificatoare care sa dovedeasca faptul ca sunt intreprinderi mici si mijlocii, beneficiaza de reducere de 50% din aceasta cerinta.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii privind capacitatea tehnica
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Declaratie privind lista principalelor servicii similare (PT + DDE) prestate in ultimii 3 ani-Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani-Lista cuprinzand utilajele, echipamentele tehnologice inclusiv dotarile-Experienta similara -prezentarea a cel putin unui contract al carui obiect a fost executarea unei constructii de utilitate publica cu o capacitate de minim 1000 locuri, respectiv 1 contract de proiectare pentru o constructie de utilitate publica.-Recomandari din partea altor beneficiari/clienti-Ofertantul trebuie sa prezinte personalul de specialitate-Sef Proiect -1 persoana cu studii superioare de lunga durata in constructii specialitatea Constructii Civile Industriale cu o vechime de 3 ani dovedita in proiectare ca inginer constructor.-Arhitect -1 persoana absolvent de studii superioare tehnice de lunga durata in arhitectura cu o vechime de minim 3 ani dovedita ca arhitect, membru OAR- Inginer instalatii electrice absolvent al unei institutii de invatamant superior de lunga durata, autorizat ANRE IIA, si IIBpersonal responsabil pentru constructii- 1 sef de santier - diploma de licenta in constructii civile sau industriale, cu experienta profesionala specifica in lucrari de constructii civile minim 3 ani1 responsabil cu asigurarea si controlul calitatii- 2 responsabil tehnic cu executia in domeniul lucrari constructii civile, licentiat al unei facultati de constructii din care- 1 inginer instalatii - absolvent al unei institutii de invatamant superior de lunga durata1 inginer constructor-SR EN ISO 9001:2001 sau echivalent pentru proiectare si lucrarile supuse ofertarii, in copie conform cu originalul, valabil la data deschiderii ofertelor sau echivalent-EN ISO 14001:2001 sau echivalent, in copie conform cu originalul, valabil la data deschiderii ofertelor, sau echivalent-OHSAS 18001:2001 sau echivalent, in copie conform cu originalul, valabil la data deschiderii ofertelor sau echivalent-Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Perioada de garantie
15%
Descriere: minim 5 ani, maxim 10 ani
3.
Termen de mobilizare in perioada de garantie
15%
Descriere: Timp real >0, justificat
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.05.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.06.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.06.2011 11:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul national de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. -, Email:  [email protected], Fax:  0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Brasov
Adresa postala:  B-dul Eroilor, nr.5, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500007, Romania, Tel. 0268-414114
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciuljuridic al Primariei Mun. Sf.Gheorghe
Adresa postala:  str.Petofi Sandor nr.2, ,Localitatea:  Sfantu Gheorghe, Cod postal:  520008, Romania, Tel. 0267316902, Email:  [email protected], Fax:  0267316902
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.05.2011 08:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer