Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?proiectare si executie lucrari Sectii cardiologie si pediatrie ? Spitalul Judetean de Urgenta Braila?


Anunt de participare numarul 129410/31.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN BRAILA
Adresa postala:  P-ta independentei nr.1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810210, Romania, Punct(e) de contact:  NICOLAE MOISIU, Tel. 0239.619.600, Email:  [email protected], Fax:  0239.619.044, Adresa internet (URL):  www.portal-braila.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?proiectare si executie lucrari Sectii cardiologie si pediatrie ? Spitalul Judetean de Urgenta Braila?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: ? Spitalul Judetean de Urgenta Braila?
Codul NUTS: RO221 - Braila
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
-termenul de prestare finalizare a serviciilor de proiectare a sectiilor de cardiologie si pediatrie este de maximum 60 de zile calendaristice de la semnarea contractului, astfel:
---predarea documentatiei necesare obtinerii Autorizatiei de construire, a avizelor siacordurilor de specialitate ? max. 20 zile de la semnarea contractului;
---predare PT+DE +CS pentru executie lucrari si instalatii, inclusiv utilaje si dotari cu echipamente medicale si mobilier , documentatie achizitii, deviz confidential (conform caietului de sarcini)? max 60 zile de la semnarea contractului;
-termen de executie a lucrarilor de construire a sectiilor de cardiologie si pediatrie este de maximum 24 luni de la emiterea Ordinului de incepere a acestora.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45215140-0 - Lucrari de constructii de unitati spitalicesti (Rev.2)
71221000-3-Servicii de arhitectura pentru constructii (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectarea ?Sectiilor cardiologie si pediatrie ? Spitalul Judetean de Urgenta Braila? se va elabora in conformitate cu cerintele din Caietul de sarcini din Capitolul II al prezentei documentatii de atribuire.
Predarea documentatiei necesare obtinerii Autorizatiei de construire, a avizelor siacordurilor de specialitate ? max. 20 zile de la semnarea contractului;
Predare PT+DE +CS pentru executie lucrari si instalatii, inclusiv utilaje si dotari cu echipamente medicale si mobilier , documentatie achizitii, deviz confidential (conform caietului de sarcini)? max 60 zile de la semnarea contractului;Lucrarile de construire a ?Sectiilor cardiologie si pediatrie ? Spitalul Judetean de Urgenta Braila? se vor executa in conformitate cu cerintele din Caietul de sarcini din Capitolul II al prezentei documentatii de atribuire si respectiv cu Proiectului tehnic aprobat de Consiliul Judetean Braila in maximum 24 luni calendaristice, de la primirea ordinului de incepere. Caietul de sarcini este elaborat pe Proiectul nr. 190/2011, faza studiu de fezabilitate atasat in SEAP prezentei documentatii.
Valoarea estimata fara TVA: 10, 296, 456RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
27 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantiei de participare este de 190.000, 00 RON; garantia de buna executie a contractului este de 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Consiliului Judetean Braila
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Incadrarea in situatia prevazuta la art 180 si art 181 din OUG nr 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele care fac obiectul prezentei achizitii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita ca cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie de minim 20 000 000 lei fara TVA.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru calificare ofertantul trebuie sa dispuna de echipamentele tehnice, utilajele, instalatiile necasare pentru realizarea lucrarilorSe solicita executarea, in ultimii 5 ani a uneii lucrari similare cu valoare de cel putin de 6000000, 00 lei.Ofertantul trebuie sa aiba in echipa propusa pentru indeplinirea contractului: Proiectare
-Coordonator de proiect arhitect sau inginer constructor
-Proiectant specialitateaArhitect cu drept de semnatura inregistrat OAR
-Proiectant specialitateaStructuri -inginer constructor-Proiectant specialitateaInstalatii electrice - inginer
-Proiectant specialitateaInstalatiipentru constructii (sanitare, termice, gaze medicale) ? inginer.
Executie-inginer sef de santier
-un responsabil tehnic cu executia lucrarilor, atestat MLPTL (MDRT), pentru domeniul lucrarilor care urmeaza a fi executate
-responsabil cu calitatea desemnat pentru domeniul lucrarilor care urmeaza a fi executate
-2 ingineri constructori
-1 inginer instalatii autorizat ANRE si ISCIR
-2 sudori autorizati ISCIR in otel si PE
-2 electricieni autorizati ANRE instalatii joasa tensiune
-2 instalatori gaze autorizati ANRE
-3 instalatori termice-ventilatii
-2 instalatori sanitaristi
-1 electrician instalatie curenti slabi
-12 zidari
-18 zugravi
-15 muncitori necalificati
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de echipamentele si utilajele de mai jos: - Excavator pe senile- Instalatie de forat si turnat piloti- Masina automata de taiat si indreptat otel- Macara- Autogreder- Placa vibratoare- Autobasculanta- Autobetoniera- Grup termic sudura- Grup electrogen- Aparat de sudura polietilena cap la cap- Buldozer pe senile- Motopompa- Statie betoane- Laborator autorizat incercariprobe beton ? gradul 2
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.09.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.09.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.09.2011 12:00
Locul: sediul Consiliului Judetean Braila etajul I camera 122
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantul imputernicit in scris al ofertantului si reprezentantulUCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  strada Stavropoleus nr. 6 sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
...........................................
Adresa postala:  ..........................................., Localitatea:  ..........................................., Cod postal:  ..........., Romania, Tel. ............................, Email:  [email protected], Fax:  ............................
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Braila - Compartiment Juridic
Adresa postala:  Piata Independentei nr. 1, Localitatea:  Braila, Cod postal:  810210, Romania, Tel. 0239619600, Email:  [email protected], Fax:  0239619044, Adresa internet (URL):  www.portal-braila.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.08.2011 15:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer