Licitatie Publica - Proiectare si Executie Lucrari Spatii de depozitare si administrative
Anunt de participare numarul 92636/28.12.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea de Medicina si Farmacie "Iuliu Hatieganu" Cluj-Napoca
Adresa postala: str. Emil Isac, nr. 13, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400023, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii, Tel.0264.430.896, In atentia: Nicoleta Albu, Mak Ildi, Email: [email protected], Fax: 0264.430.896, Adresa internet (URL): www.umfcluj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si Executie Lucrari Spatii de depozitare si administrative
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: str. Pasteur, nr. 6, Cluj-Napoca
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PAC + Proiect tehnic + detalii
Doc. Taxe si avizeExecutie lucrari
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
45214400-4-Constructie de institutii universitare (Rev.2)
71250000-5-Servicii de arhitectura, de inginerie si de masurare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
PAC + Proiect tehnic + detalii
Doc. Taxe si avizeExecutie lucrari
Valoarea estimata fara TVA: 5, 205, 761RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare 50 000 lei -instrument de garantare emis de o banca sau de catre o firma de asigurari
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat si surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 24: Declaratie privind calitatea de participant la procedura
- Formular 6: Informatii generale despre ofertant
- Formular 8: Date despre societatea mixta/consortiu
- Formular 5: Imputernicirea notariala
Privind autorizarea semnaturii ofertei si contractului( daca este cazul)
- Formular 13: Trecutul Litigios (Cazier judiciar) al companiei. Pentru statele in care nu se elibereaza un astfel de document (de exemplu Romania) ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere semnat de catre persoanele autorizate. Pentru operatorii economici romani se solicita prezentarea cazierului fiscal.
- Formular 11: Declaratie privind eligibilitatea
- Formular 12: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.
- Certificatul de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul de stat-Certificat privind plata impozitelor si taxelor legale valabil la data deschiderii ofertelor, care sa ateste indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local (pentru statele in care astfel de taxe se colecteaza separat la bugetul local )
Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, in original sau copie legalizata/ autorizatie de functionare/ altele echivalenteCertificat de inregistrare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Formular 25: Declaratie privind cifra de afaceri si profitul
Ofertantii vor depune Bilanturile contabile, Contul de profit si pierdere, toate anexele, la data de 31.12.2006, 31.12.2007, 31.12.2008, vizate spre inregistrare la Directia Finante Publice (autoritati competente)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, trebuie sa fie mai mare sau egala cu 5.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
5.4.1 Sistemul de asigurare a calitatii
5.4.2 Sistemul de protectia mediului
5.4.3 Standarde de protectia muncii
- Formular 14Experienta ca antreprenor- Formular 15 Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
- Formular 7 Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere
- Formular 22Personalul cheie angajat in contract- Formular 19: Lista principalilor furnizori5.4.8 Lista componentelor majore ale echipamentului de constructii propus pentru executarea contractului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Certificatul ISO 9001 sau Standardele ISO transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului sau echivalent.Certificat ISO 14000 sau Standardele ISO transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului sau echivalent.Certificatul OHSAS 18001 sau Standardele ISO transpuse in legislatia tarii de origine a ofertantului, sau echivalent.1. Experienta similara in executie de minimum 5 ani dovedita prin: Realizarea a cel putin a unui proiect care sa cuprinda lucrari de constructii civilede o complexitate si amploare similare (lucrari incadrate in acelasi CPV ca si prezentele lucrari), atestate prin copii dupa certificatul de receptie la terminarea lucrarilor semnat de Beneficiar, Inginer si Antreprenor, un proiect care trebuie sa fi avut valoare de minim 4.500.000, 00 lei fara TVA. Se vor lua in considerare acele certificate semnate in ultimii 5 ani fata de data prezentarii ofertei. Certificatul de receptie la terminarea lucrarilor se va prezenta pentru proiectul prezentat.- Manager de Proiect Proiectare si executie5 ani- Arhitect - Proiectant 5 ani- Inginer structurist - Proiectant 5 ani- Inginer instalatii - Proiectant 5 ani- Responsabil tehnic cu executia lucrari civile3 ani- Inginer de structuri - Executie 3 ani- Inginer mecanic sau instalatii - Executie 3 ani- Inginer electrice - Executie 3 ani- Sef de santier - Executie 3 ani- Manager pentru asigurarea calitatii (CQAQ) 3 ani- Responsabil SSM10 ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.01.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.01.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.01.2010 12:00
Locul: sala Senatului , str. E. Isac nr. 13, Cluj-Napoca
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane autorizate din partea UMF si din partea ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel , sectia Contencios administrativ si fiscal pe raza caruia se afla sediul autoritatii contractante
Adresa postala: P-ta Stefan cel Mare , nr. 1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264593865, Email: [email protected], Fax: 0264593865
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul national de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus , nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la luarea la cunostinta despre un act considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Birou Juridic
Adresa postala: str. E. Isac nr.13, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400023, Romania, Tel.0264597256/2188, Fax: 0264597256/2188
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.12.2009 11:50