Licitatie Publica - PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI SPATII INVATAMANT
Anunt de participare numarul 108873/04.10.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA OVIDIUS CONSTANTA
Adresa postala: BD. MAMAIA NR.124, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900527, Romania, Punct(e) de contact: SIRBU LAURENTIU, MIHAELA TULEI, Tel. 0241606401, 606443, Email: [email protected], Fax: 0241606410, Adresa internet (URL): BD. MAMAIA NR.124, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
INSTITUTIE DE INVATAMANT SUPERIOR
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PROIECTARE SI EXECUTIE LUCRARI SPATII INVATAMANT
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: ALEEA UNIVERSITATII - LAC SUTGHIOL
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PROIECTAREA SI EXECUTIA LUCRARI SPATII INVATAMANT
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
45214000-0-Lucrari de constructii de institutii de invatamant si centre de cercetare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE
Valoarea estimata fara TVA: intre 14, 000, 000 si 15, 400, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIA DE PAARTICIPARE =125000 LEI FARA TVAGARANTIA DE BUNA EXECUTIE = 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET SI SURSE POPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONFORM ART. 44, 45DIN OUG 34/2006; ASOCIERE/SUBCONTRACTANTI LEGALIZAREA INAINTE DE SEMNAREA CONTRACTULUI
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181
Certificatul de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj)
Certificatul de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor catre Bugetul Local eliberat de Primarii- Directia taxe si impozite locale
Cazierul fiscal
Certificat constatator emis, de Oficiul Registrului Comertului
Certificat de inregistrare fiscala
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, inclusiv cifra de afaceri pe ultimii 3 aniBilanturile contabile la 31.12.2007, la 31.12.2008 si la 31.12.2009, vizate de organele competente
Informatii privind situatia financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimi trei ani min. 20.000.000 leiLichiditate generala (active circulante/datorii curente x 100= 100%;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Proiectare:
- Lista principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani(foirmular 14a)Executie:
- Lista principalelor lucrari efectuate in ultimii 5 ani(formular 14b)Proiectare cu executie:
un contract de proiectare cu executie (in asociere sau independent), in ultimii 5 (cinci) ani
Recomandari din partea beneficiarilor cu referire la contractele solicitate.
Informatii privind dotarea tehnica (formular9 a respectiv 9b)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara: un contract de proiectare spatii invatamant sau lucrari similare, cu o valoare minima (fara TVA) de: - 800.000 LEI / 188.235 EURO, Experienta similara: un contract de lucrari spatii invatamant sau lucrari similare cu o valoare minima (fara TVA) de: - 13.200.000 LEI /3.105.882 EURO
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.10.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.10.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.10.2010 12:00
Locul: UNIVERSITATEA OVIDIUS CONSTANTA, Bd. Mamaia nr. 124, Serviciul Tehnic, caminul 1 cam. 17
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
PERSOANE IMPUTERNICITE ALE OPERATORILOR ECONOMICI OFERTANTI, REPREZENTANTI IMPUTERNICITI AI AUTORITATII CONTRACTANTE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: Stavropoleos nr.6, Sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021031040464, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: Str. Traian nr. 35 C, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900743, Romania, Tel. 0241553148
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic UNIVERSITATEA OVIDIUS CONSTANTA
Adresa postala: Bd. Mamaia nr 124, caminul 1, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900527, Romania, Tel. 0241553148
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.10.2010 18:25