Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare si executie "Modernizare 5 km drum comunal Serbauti" si "Reabilitare Camin Cultural Serbauti" in comuna Serbauti, judetul Suceava


Anunt de participare numarul 80440/18.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Serbauti (Primaria comunei Serbauti)
Adresa postala: localitatea Serbauti, comuna Serbauti, judetul Suceava, Localitatea: serbauti, Cod postal: 727108, Romania, Punct(e) de contact: ADINA ABRAMIUC, Tel.0230-280.481, In atentia: Catalin SANDULEAC - Primar, Email: [email protected], Fax: 0230-280.481, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si executie "Modernizare 5 km drum comunal Serbauti" si "Reabilitare Camin Cultural Serbauti" in comuna Serbauti, judetul Suceava
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Serbauti, judetul Suceava.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare si executie "Modernizare 5 km drum comunal Serbauti" si "Reabilitare Camin Cultural Serbauti" in comuna Serbauti, judetul Suceava.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45453000-7-Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
71248000-8-Supraveghere a proiectului si documentare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectare si executie "Modernizare 5 km drum comunal Serbauti" si "Reabilitare Camin Cultural Serbauti" in comuna Serbauti, judetul Suceava.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 696, 516RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este in suma de Lot 1:30.000 lei, Lot 2:5.000 lei, Garantia de buna executie a contractului reprezinta 5% din val contractului, pe o per. de 24 luni.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat, Uniunea Europeana si bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazutela art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului Romaniei nr. 34/ 2006 cumodificarile si completarile ulterioare; Certificat de atestare fiscala pentru persoanajuridica eliberat de M.E.F.A.N.A.F.(original sau copie legalizata) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat; Certificat de atestare fiscala pentru persoana juridica, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local (original sau copie legalizata). Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica; Certificat de inregistrare la O.R.C (copie); Certificat constatator emis de O.R.C (original sau copie legalizata); Pt. persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale; Bilanturile contabile la 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008 vizatede Administratia Finantelor Publice;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
.Lot 1: Cifra medie anuala de afaceri pt ultimii 3 ani mai mare decat 9.000.000 leiLot 2: Cifra medie anuala de afaceri pt ultimii 3 ani mai mare decat 1.500.000 lei; Firmele trebuie sa fi realizat profit operational in ultimul an incheiat (2008); Demonstrarea ca operatorul economic are acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, rezervate (blocate) pentru a finanta o parte a proiectului, pentru o perioada de 90 de zile (pana la data de 03/10/2009 inclusiv), dar nu mai mult de data incheierii contractului de lucrari, oricare din aceste date survine prima, in valoare de: Lot 1:615.000, 00 lei; Lot 2:98.000, 00 lei; Se va prezenta fie o scrisoare de confort fie dovada unui depozit colateral. Documentele se vor prezenta in original. Scrisoare de bonitate din partea principalei banci a ofertantului, eliberata cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei. Documentul se va prezenta in original.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. Lista principalelor prestatii in ultimii 3 ani. Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului. Ofertantii vor face dovada detinerii minimului de dotari, utilaje, echipamente tehnice, baze de productie si mijloace de transport pentru a finaliza proiectul in termenul ofertat. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere. Declaratie pe propria raspundere privind subcontractantii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lot1: Finalizarea in ultimii 5 ani a 3 contracte de lucrari de drumuri - cel putin 1 contract cu val. egala sau mai mare decat 3.000.000 lei fara T.V.A. Finalizarea in ultimii 3ani a 3 contracte proiectare drumuri, 1 contract cu val. egala sau mai mare decat 93.000 lei fara T.V.A. Sef punct lucru absolvent CFDP, vechimea in spec. de minim 5 ani. RTE domeniul II, part.la cel putin un pr. similar in ultimii 5 ani; CQ dom.1, part. la cel putin un proiect in ultimii 5 ani; CQ dom. 3(3.2), part. la cel putin un pr. similar in ultimii 5 ani. Coord. proiectare absolvent CFDP, vechimea in specialitate minim 9 ani participarea la cel putin 3 pr. similare; Pers spec. proiectare drumuri absolvent CFDP, vechimea de minim 5 ani participarea la un pr. similar; Ing. geotehnician absolvent facultate de profil, vechimea de minim 5 ani; Pers. spec. inginerie geodezica, vechimea de minim 5 ani; Lot 2: Finalizarea in ultimii 5 ani a 3 contracte. de lucrari la cladiri civile, 1 contract cu val. egala sau mai mare decat 490.000 lei fara T.V.A. Finalizarea in ultimii 3ani a 3 contracte pentru proiecte similare, 1 contract cu valoarea egala sau mai mare decat pragul de 37.000 lei fara T.V.A. Sef punct de lucru absolvent CCIA, vechimea in spec. de minim 5 ani - participarea la cel putin 1 proiect similar; RTE domeniul I, participare ca RTE la cel putin 1 proiect similar in ultimii 5 ani; CQ domeniul 1, participarea ca CQ la cel putin un proiect in ultimii 5 ani; CQ domeniul 2, (2.2), participarea ca CQ la cel putin un proiect in ultimii 5 ani; Coord. proiectare arhitect, vechime minim 9 ani participarea la cel putin 3 proiecte similare; Persoana proiectare structuri inginer CCIA, vechime minim 5 ani cel putin 1 proiect similar; Pers. spec. proiectare retele edilitare absolvent constructii hidrotehnice si ing. sanitara, vechime minim 5 ani participarea la cel putin un proiect similar; Dovada atestare ANRE. Lot 1+Lot 2: ISO 9001 sau echivalent, ISO 14001 sau echivalent; certificare OHSAS 18001 sau echivalent, declaratie respectare conditii de munca si protectia muncii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Punctaj financiar
51%
Descriere:
2.
Punctaj tehnic
49%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
51/1778/10/06/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.07.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.07.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.07.2009 10:00
Locul: Primaria comunei Serbauti, judetul Suceava.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputernicti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): F.E.A.D.R. M322
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava, Sectia comerciala, de contencios administrativ si fiscala
Adresa postala: str. Stefan cel Mare nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230.214.948, Email: [email protected], Fax: 0230.214.874, Adresa internet (URL): XXX
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Serbauti
Adresa postala: Serbauti, Localitatea: Serbauti, Cod postal: 727108, Romania, Tel.0230.280.481, Email: [email protected], Fax: 0230.280.481
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.06.2009 19:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer