Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PROIECTARE SI EXECUTIE Modernizare DC 66 Mandra Sona Fagaras (km 3+570 - km 9+781)


Anunt de participare numarul 85463/28.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA MANDRA
Adresa postala: Str Principala Nr. 364, Localitatea: Mandra, Cod postal: 507125, Romania, Punct(e) de contact: DORIN GALEA, Tel.0268247618, Email: [email protected], Fax: 0268247619, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PROIECTARE SI EXECUTIE Modernizare DC 66 Mandra Sona Fagaras (km 3+570 - km 9+781)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Mandra, jud. Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare si lucrari pentru executie modernizare DC 66 Mandra Sona Fagaras (km 3+570 - km 9+781)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233142-6 - Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de proiectare si lucrari pentru executie modernizare DC 66 Mandra Sona Fagaras (km 3+570 - km 9+781)
Valoarea estimata fara TVA: 6, 906, 018RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 138.120 leiGarantie de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului, fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
H.G. nr. 577/1997, Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Subcontractare sau asociere (cu obligatia de legalizare ulterior) pentru depunere de oferte comune conform art. 44 din OUG 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita: 1. Declaratie privind eligiblitatea-completare formular 12 A
2. Declaratie privind neincadrarea in prev. art. 181- completare formular 12 B
3. Confirmarea privind plata plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat si taxele locale prin prezentarea Certificatului de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat si a Certificatului fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, valabile la momentul deschiderii ofertelor in original sau copie legalizata
4. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere, din care sa rezulte ca ofertantul are autorizate codurile CAEN pentru prestarea serviciilor si executia lucrarilor pentru care depune oferta.5. Certificat de inregistrare - copie
6. Certificat eliberat de Asociatia Profesionala de Drumuri si Poduri din Romania - copie
7. Declaratie privind calitatea de participant la procedura -completare formular 12 C
8. Persoane juridice /fizice straine- Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Prezentare informatii generale si declararea cifrei medii de afaceri din ultimii 3 ani2.Bilantul contabil si Contul de profit si pierderi) 2006, 2007, 2008vizate si inregistrate de organele competente copie
3.Pentru persoanele juridice straine, se solicita ultimul bilant contabil, inregistrat la organele competentein tara respectiva.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani: 13.812.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita: 1.Declaratie privind lista principalelor lucrari din ultimii 5 ani2.Declaratie privind utilajele
3.Declartie privind personalul
4.Certificat care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001:2000 sau echivalent copie.
5.Certificat care atesta respectarea standardelor ISO 14001 si OHSAS 18001, sau echivalent - copie
6.Informatii privind subcontractantii completare formular 12 G
7.Informatii privind asocierea (daca este cazul: acord preliminar de asociere; Liderul asociatiei va fi confirmat prin depunerea scrisorilor de imputernicire din partea celorlalti membri ai asociatiei)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Ofertantul va prezenta 1 contract de proiectare si executie lucari similare de constructie noua, reabilitare, modernizare drumuri nationale, judetene, orasenesti executat in ultimii 5 ani, cu o valoare cel putin egala cu 6.906.000 lei. Se vor prezenta: copie dupa contract, proces verbal la terminarea lucrarilor si recomandare din partea beneficiarului in original sau copie legalizata2.Ofertantul va face dovada ca: toate utilajele necesare executiei au inspectia tehnica periodica valabila la data depunerii ofertei; toate utilajele sunt autorizate de organele competente pentru executia lucrarilor; statia de mixturi asfaltice trebuie sa aiba inspectia tehnica valabila si sa detina acord de mediu valabil; laborator autorizat pentru mixturi asfaltice minim gr. II (se va prezenta certificatul de autorizare valabil); mijloace de transport specifice transportului de mixtura asfaltica (se vor prezenta licentele de transport; cilindru compactor (se va prezenta atestat tehnic); repartizator de mixtura asfaltica (se va prezenta atestatul tehnic) Documentele doveditoare vor fi prezentate in original sau copii3. Ofertantul trebuie sa dispuna de urmatorul personal cheie: sef santier absolvent al unei facultati de constructii, sectia CFDP; sef proiect absolvent al unei facultati de constructii, sectia CFDP (pentru activitatea de proiectare); RTE domeniul II; CQ in domeniul drumuri.Se vor prezenta CV uri si copie dupa atestate pentru RTE si CQ
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pret
65%
Descriere:
2.
Propunerea tehnica
35%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2608/25.08.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.09.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.09.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.09.2009 11:00
Locul: Sediul Primariei Mandra, loc. Mandra, str. Principala Nr. 364, jud. Brasov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, obesrvatori, alti reprezentanti ai autoritatii contractante, persoane imputernicite
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire nu poate fi atasata in SEAP din motive tehnice. Din documentatia de atribuire face parte si Documentatia de avizare a lucrarilor de interventie pentru "Modernizare DC 66 Mandra Sona Fagaras (km 3+570 - km 9+781", cu plansele aferente. Autoritatea contractanta nu dispune de scanner cu care sa scaneze aceste documenente pentru a putea fi atasate in SEAP.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National Pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos Nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 600356, Romania, Tel.02131047641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Brasov
Adresa postala: B-dul Eroilor Nr. 5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Tel.0268413741, Email: [email protected], Fax: 0268475146, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de un act al autoritatii contractante considerat ilegal sau de natura a cauza prejudicii.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMUNA MANDRA
Adresa postala: Str. principala Nr. 364, Localitatea: Mandra, Cod postal: 507081, Romania, Tel.0268247618, Email: [email protected], Fax: 0268247619
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.08.2009 11:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer