Licitatie Publica - Proiectare si executie Modernizare DC 76 Predesti (DJ606) - Milovan- Plesoi, km 0+000 - 4+100
Anunt de participare numarul 48890/07.04.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA PLESOI
Adresa postala: strada Principala, Localitatea: Plesoi, Cod postal: 207481, Romania, Punct(e) de contact: Ion Ciucea, Tel.0251454246, Email: [email protected], Fax: 0251454246
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si executie Modernizare DC 76 Predesti (DJ606) - Milovan- Plesoi, km 0+000 - 4+100
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: comuna Plesoi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare (Proiect tehnic, Caiete de sarcini, Detalii de executie, Documentatii avize si autorizatii, Liste de cantitati, Asistenta tehnica) si executie modernizare 4, 100 km de drumuri comunale, astfel: Terasamente ; Sistem rutier , Asigurarea scurgerii apelor, Lucrari anexe
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.1)
74232250-1-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectare (Proiect tehnic, Caiete de sarcini, Detalii de executie, Documentatii avize si autorizatii, Liste de cantitati, Asistenta tehnica) si executie modernizare 4, 100 km de drumuri comunale, astfel: Terasamente (1092 mc umplutura de pamant, 26700 mp scarificare si reprofilare drum, 26700 mp pregatirea platformei pentru asternerea stratului filtrant din balast); Sistem rutier ( 8010 mc funfatie de balast, 23050 mp macadam ordinar, 2700 mp reparatii locale, 225 mp benzi de incadrare 0, 25 m, 258 mp amorsarea suprafetelor, 3320 to strat de baza din mixtura AB2, 25750 mp imbracaminte asfaltica, 615 mc Acostamente); Asigurarea scurgerii apelor ( Podete tubulare: 5 buc a 1000 L=7, 5 m, 7 buc a 600 L=10 m, 9 buc a 600 L=5 m, 2704 mp santuri si rigole pereate, 2083 mc santuri de pamant, 11 buc amenajare poduri existente, timpane, aripi, pereu); Lucrari anexe ( 4, 1 km marcaje , 36 buc montare stalpi indicatoare, 36 buc montare indicatoare rutiere)
Valoarea estimata fara TVA: 3, 388, 338RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 30.000 lei sub forma scrisorii de garantie bancara Garantie de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local prin Ordin de plata la Trezorerie. Suma disponibila la data declansarii procedurii este de 350.000 lei
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul economic nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din O.U.G. 34/2006.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat, si catre bugetele asigurarilor sociale de stat/sanatate, pensii, somaj sau catre bugetul local, care in ultimii doi ani din motive imputabile acestuia nu si-a indeplinit sau a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia vor fi respinse.Documente edificatoare: Declaratii de eligibilitate, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre stat, inclusiv cele locale precum si a contributiei pentru asigurari sociale de stat valabile la data deschiderii(in original sau copie legalizata), Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ( in original, valabil la data deschiderii ofertelor), Declaratie privind litigiile. Lipsa unuia dintre aceste documente duce la respingerea ofertei, nefiind permisa completarea lor ulterioara.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea Cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani, Bilant contabil la 31.12.2006, 31.12.2007 cu viza D.G.F.P., Scrisoare de bonitate bancara cu evidentierea indicatorilor de solvabilitate patrimoniala si lichiditate generala emise cu cel mult 10 zile inainte de data deschiderii ofertelor, Dovada accesului la numerar sau linii credit
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Rezultatul ultimului exercitiu financiar: pozitiv. Cifra medie anuala de afaceri in perioada 2005-2007: minim 3.000.000 lei Acces la numerar sau linii credit prin scrisoare bancara, extras de cont, facilitati de creditare, depozite bancare in valoare de minim 20% din pretul ofertat. Solvabilitate patrimoniala peste 30 % Lichiditate generala peste 100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani insotita de certificari ale modului de indeplinire a lucrarilorPrezentarea cel putin a recomandarilor pentru lucrarile similare prezentateProcese verbale de receptie cu viza ISCPentru fiecare contract declarat ca experienta similara se va prezenta copie de pe prima si ultima pagina a acestuiaLista contractelor in derulareResponsabil tehnic cu executia si Responsabil atestat cu calitateaDeclaratii privind dotarile, subcontractantii, personalulCertificari privind sistemul de management al calitatii ( SR EN ISO 9001:2000 sau echivalent), sistemul de management al mediului ( SR ISO 14001:2004 sau echivalent), sistemul de management al securitatii muncii ( conform standard OHSAS 18001:1999)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.04.2008 11:00
Documente de plata: DA
Pretul: 200 RON
Conditii si modalitate de plata: achitare cu numerar la casieria autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.05.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.05.2008 10:00
Locul: sediul Primariei Plesoi, comuna Plesoi, jud. Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213104641, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Operatorii pot formula contestatie in cel mult 5 zile de la luarea la cunostinta cu privire la actul/lipsa actului ce face obiectul contestatiei
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Plesoi
Adresa postala: strada Principala, jud. Dolj, Localitatea: Plesoi, Cod postal: 207481, Romania, Tel.0251454246, Email: [email protected], Fax: 0251454246
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.04.2008 19:25