Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare si executie "Modernizare drum comunal DC28 Cornereva-Camena,infiintare centru de zi in sistem after-school in comuna Cornereva, judetul Caras Severin"


Anunt de participare numarul 108570/28.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Cornereva (Primaria)
Adresa postala:  str.principala nr.1 loc cornereva jud caras severin, Localitatea:  Cornereva, Cod postal:  327110, Romania, Punct(e) de contact:  Maran Strezarie Alimpe, Tel. 0788846375, Email:  [email protected], Fax:  0751710055, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si executie "Modernizare drum comunal DC28 Cornereva-Camena, infiintare centru de zi in sistem after-school in comuna Cornereva, judetul Caras Severin"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Cornereva, judetul Caras Severin
Codul NUTS: RO422 - Caras-Severin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborare proiect tehnic, detalii de executie, documentatii avize, acorduri pentru
obtinerea acestora, asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata durata
executiei lucrarilor si executie lucrari pentru obiectivul proiect integrat "Modernizare
drum comunal DC28 Cornereva-Camena, infiintare centru de zi in sistem after-school
in comuna Cornereva, judetul Caras-Severin"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45000000-7-Lucrari de constructii (Rev.2)
45210000-2-Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1.Modernizare drum comunal DC28 Cornereva-Camena2.Infintare centru de zi in sistem after-school
Valoarea estimata fara TVA: 8, 588, 954RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare - 160.000 Ron; Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FEADR, Masura 322 si Contract de finantare C322010951100085/08.06.2010 incheiat de Comuna Cornereva cu APDRP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind: eligibilitatea; neincadrarea in situatiile prevazute la Art.181 din OUG 34/2006; calitatea de participant la procedura; cazier judiciar al operatorului economic in original sau copie legalizata; cazier juridic in original sau copie legalizata; certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetulde stat, bugetul local precum si la fondul de mediu; capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare): CUI, certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data depunerii ofertei in original sau copie
legalizata, documente emise de organisme nationale sau internationale care confirma apartenenta ca membru in cadrul unei asociatii profesionale pentru executia lucrarilor de constructii drumuri, in cadrul Consiliilor Judetene si/sau Locale. Operatorul Economic trebuie sa prezinte certificate constatatoare, in forma solicitata, in termen de valabilitate la data depunerii ofertei, fara datorii la bugetul de stat si local.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta fisa de informatii generale, respectiv bilantul contabil pe anii 2007, 2008, 2009 in copie inregistrata la D.G.F.P. (copie semnata si stampilata conform cu originalul); valoarea minima a cifrei medii de afaceri pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009) solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie cel putin egala cu 16000000 lei. Se va realiza un cashflow de executie a lucrarilor pentru o perioada de trei luni in suma de 1500000 lei. Scrisori de bonitate din partea bancilor eliberate cu cel mult 30 de zile inaintea datei limita de depunerea ofertelor in original sau copie
legalizata - pentru executie.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Executie: Decl privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;Fisa de experienta similara;Recomandare/certificare din partea beneficiarului.Experieta similara: -lucrari de drumuri: 5000000lei maxim 2 contracte;
- lucrari de constructii civile: 389330 lei maxim 2 contracte;
Proiectare: Decl privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani;Fisa de experienta similara;Cerinta minima impusa pentru experienta similara este realizarea a 1 contract sau maxim 2 contracte de achizitii publice de elaborare proiecte integrate, avand o valoare egala cu suma supusa licitatiei pentru serviciile de proiectare, respectiv 250000lei, copia contractului, procesul verbal de predare/primire proiect si recomandare din partea beneficiarului.
Executie: statie de preparat mixturi asfaltice-min.1buc.;Statie de producere betoane?min. 1 buc.; finisor?repartizator mixturi asfaltice ?min.2 buc;
autogreder ? min. 1 buc;freza asfalt?min. 1 buc.; Masina de taiat rosturi?min. 1 buc.;compactoare ? min. 4 buc;autobasculante cu prelata ? min.5 buc;
buldoexcavator ? min.2 buc;incarcatoare frontale ? min. 2 buc;instalatie de imprastiat emulsie bituminoasa min.-1 buc;cisterna de apa cu dispozitiv stropire min.-1 buc;autobetoniera min.- 1 buc.;Statie totala?min.1buc.
Proiectare: Echipamente pentru listare(format A4, A3), copiere si scanare, sau aparat multifunctional (ce indeplineste toate functiile enumerate anterior)? min. 1 buc din fiecare aparat (copiere, listare, scanare)sau minim 1 buc. in cazul aparatului multifunctional;Plotter format minim A1 (pentru listare planse in format mare)? min.1buc;Programe de proiectare (CAD) in domeniul inginerie civila, cu licenta-min. 4 buc;Programe pentru calcul static in domeniul ingineriei civile, cu licenta-min. 1 buc;Programe pentru proiectare arhitecturala, cu licenta-min.1buc.
Este permisa sustinerea capacitatii tehnice a ofertantului prin contracte de inchiriere ce se vor include in oferta.In cazul unei asocieri cerintele privitoare la dotarea tehnica pot fi indeplinite si prin cumul.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Planul de management al securitatii si sanatatii muncii
15%
Descriere:
3.
Planul de protectie al mediului
15%
Descriere:
4.
Proceduri tehnice de executie a lucrarilor
10%
Descriere:
5.
Planul de organizare a executiei lucrarilor
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.10.2010 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.10.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.10.2010 12:00
Locul: Comuna Cornereva, nr.1, judetul Caras Severin
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Observatori desemnati U.C.V.A.P., reprezentanti APDRP, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FEADR, Masura 322 si Contract de finantare: C322010951100085/08.06.2010 incheiat de Comuna Cornereva cu APDRP.
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Proiectare: 1 inginer de drumuri-CFDP, min.10 ani;1inginer de drumuri-CFDP, min.4 ani;2 ingineri constructii, min.5 ani;1 arhitect OAR, min.15 ani; Executie: 1 coordonator de lucrari ?manager de proiect- CFDP min.15ani;1 responsabilde lucrare min.5 ani;1 responsabil tehnic cu executia, domeniul drumuri;1 responsabil tehnic cu executia, domeniul constructii civile;1 responsabil cu controlul tehnic de calitate domeniul drumuri, constructii civile;1 responsabil cu controlul tehnic de calitate domeniul produse pentru constuctii;Inginer specialitatea topografie/geodezie, min.3 ani.In cazul unei asocieri cerintele privitoare la personalul de specialitate si de asigurarea calitatii, pot fi indeplinite si prin cumul.STANDARDE DE ASIGURARE A CALITATII: Executie: SR EN ISO 9001:2008 (2000) sau echivalent, activitati aferente obiectului procedurii;
-Certificate de conformitate a produselor: mixtura asfaltica si beton de ciment, agregate naturale; Proiectare: SR EN ISO 9001:2001 sau echivalent pentru proiectare tehnica, activitati aferente obiectului procedurii; STANDARDE DE ASIGURARE A PROTECTIEI MEDIULUI: Executie: SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent, activitati aferente obiectului procedurii; STANDARDE DE ASIGURARE A SANATATII SI SECURITATII OCUPATIONALE: Executie: OHSAS 18001:2008 sau echivalent, activitati aferente obiectului procedurii; STANDARDE DE ASIGURARE A SISTEMULUI DE MANAGEMENT AL RESPONSABILITATI SOCIALE: Executie: SA 8000:2008 sau echivalent, activitati aferente obiectului procedurii; STANDARDE DE ASIGURARE A SISTEMULUI DE MANAGEMENT AL SECURITATII INFORMATIEI: Executie: ISO 27001 sau echivalent, activitati aferente obiectului procedurii.Ofertantii care se afla in curs de certificare privind implementarea Sistemelor de Management conform standardelor ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, SA800, ISO 27001, si implementarea certificatelor de conformitate a produselor: mixtura asfaltica si beton de ciment, agregate naturale nu vor fi calificati in etapa de evaluare a ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel - Sectia Contencios Administrativ Timisoara
Adresa postala:  str. Tepes Voda, nr. 2A, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300055, Romania, Tel. 0256.498.054/ 496.650, Email:  [email protected], Fax:  0256498092, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Cornereva
Adresa postala:  Str. Principala, nr. 1, Localitatea:  Cornereva, Cod postal:  327110, Romania, Tel. 0788846375, Email:  [email protected], Fax:  0751710055
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.09.2010 13:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer