Licitatie Publica - Proiectare si executie modernizare retea alimentare cu apa, realizarea retea de canalizare si statie de epurare
Anunt de participare numarul 109164/07.10.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SUHAIA (PRIMARIA SUHAIA JUD TELEORMAN)
Adresa postala: Strada Soseaua Dunarii, nr. 220, Localitatea: Suhaia, Cod postal: 147370, Romania, Punct(e) de contact: Ionescu Mihaiela, Tel. 0247451100, Email: [email protected], Fax: 0247451474, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si executie modernizare retea alimentare cu apa, realizarea retea de canalizare si statie de epurare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Suhaia, judetul Teleorman
Codul NUTS: RO317 - Teleorman
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare si executie modernizare retea alimentare cu apa, realizarea retea de canalizare si statie de epurare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71500000-3 - Servicii privind constructiile (Rev.2)
45200000-9-Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectare si executie
Valoarea estimata fara TVA: 10, 200, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
200000 lei - garantie de participare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local si fonduri guvernamentale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia economico -
financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media anuala a cifrei de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani calendaristici (2007, 2008 si 2009) este mai mare sau egala cu 20.400.000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani
Formular de experienta similaraDeclaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere
Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnologice, inclusiv dotarile
Standarde de asigurare a calitatii
Standarde de protectie a mediului
Certificarea sistemului de management al sanatatii si securitatii ocupationaleCertificarea sistemului de management al responsabilitatii sociale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani, cel putin un contract de executie lucrari si unul de proiectare similar cu obiectul contractului supus licitatiei si a caror valoare separat sau cumulat sa fie de cel putin valoarea estimata in anuntul de participareLista persoanelor direct responsabile cu indeplinirea contractuluiinsotita de CV-ulpersoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
50%
50
Descriere: Componenta financiara
2.
Planul propriu de asigurare a sanatatii si securitatii munciisi planul propriu de protectie a mediului
20%
20
Descriere: Componenta tehnica
3.
Planul de organizare a executiei lucrarilor
30%
30
Descriere: Componenta tehnica
Punctaj maxim componenta tehnica: 50
Pondere componenta tehnica: 50 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.10.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.10.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.10.2010 18:00
Locul: Primaria Suhaia
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii operatorilor economici
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Judecatoria Zimnicea
Adresa postala: STR. Eroilor, nr. 45, Localitatea: Zimnica, Cod postal: 145400, Romania, Tel. 0247368628, Email: [email protected], Fax: 0247367615
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR. 6 , Sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel. (+40) 21 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+40) 21 310.46.42
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Suhaia
Adresa postala: Soseaua Dunarii, nr. 220, Localitatea: Suhaia, Cod postal: 147370, Romania, Tel. 0247451100, Email: [email protected], Fax: 0247451474
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.10.2010 10:39