Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare si executie modernizare strazi interioare in comuna Mosnita Noua etapa I


Anunt de participare numarul 48145/31.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA MOSNITA NOUA
Adresa postala: Mosnita Noua , nr.73 , judetul Timis, Localitatea: Mosnita Noua, Cod postal: 307285, Romania, Punct(e) de contact: MIHAI PINTEA, Tel.0256.393.503, Email: [email protected], Fax: 0256.393.529, Adresa internet (URL): www.mosnitanoua.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
BURSA ROMINA DE MARFURI-Terminal Timisoara
Adresa postala: Str. Garii nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300166, Romania, Punct(e) de contact: Corina Barbosu, Tel.0256/490.502, Email: [email protected], Fax: 0256/274.724, Adresa internet (URL): www.brm.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
BURSA ROMINA DE MARFURI-Terminal Timisoara
Adresa postala: Str. Garii nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300166, Romania, Punct(e) de contact: Corina Barbosu, Tel.0256/490.502, Email: [email protected], Fax: 0256/274.724, Adresa internet (URL): www.brm.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
BURSA ROMINA DE MARFURI-Terminal Timisoara
Adresa postala: Str. Garii nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300166, Romania, Punct(e) de contact: Corina Barbosu, Tel.0256/490.502, Email: [email protected], Fax: 0256/274.724, Adresa internet (URL): www.brm.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si executie modernizare strazi interioare in comuna Mosnita Noua etapa I
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Mosnita Noua
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectarea si executarea modernizarii a 5 strazi interioare in comuna Mosnita Noua.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233252-0 - Lucrari de imbracare a strazilor (Rev.1)
74232250-1-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Intocmire proiect tehnic caiet de sarcini , detalii de executie , executie modernizare5 strazi interioare in comuna Mosnita Noua in lungime totala de 6.400 metri.
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 000, 000 si 2, 430, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Achizitionarea unor lucrari/servicii suplimentare sau noi lucrari/servicii similare conf. art.122
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 40.000 lei , Grantia de buna executie 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Se solicita legalizarea asociatiei.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181
Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de statCertificat privind plata taxelor si impozitelor localeCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial
Certificatul de inregistrarePentru persoane fizice romane: autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.
Pentru persoane fizice/ juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilantul contabil la 31.12.20072.Declaratie privind cifra medie de afaceri
3.Elemente privind evolutia bonitatii financiare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
3.lichiditate generala- 100% , solvabilitate minim- 30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista a principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, insotita de copii decontract, proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor, certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari si care vor contine valori, perioada si locul executiei lucrarilor
2.Listaa principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare
3.Declaratie pe proprie raspundere referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii4.Declaratie pe propria raspundere referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor5.Declaratie pe propria raspundere privind masurile de protectie a mediului6.Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului7.Declaratie privind subcontractantii
8.Declaratie pe propria raspundere privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii
9.Standarde de asigurare a calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. 3 recomandari.9.ISO 9001 sau echivalent;ISO 14001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere:
2.
Termen de executie
15%
Descriere:
3.
Perioada de garantie
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.04.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la ridicarea documentatiei de la sediul Bursei Romane de Marfuri - terminalul Timisoara, str. Garii nr. 1 Timisoara
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.04.2008 11:00
Locul: Sediul Bursei Romane de Marfuri -Terminalul Timisoara , str.Garii nr.1 , Timisoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor , experti cooptati in comisia de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.3104641, Email: [email protected], Fax: 021.3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile conform O.U.G. nr.94/2007
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMUNA MOSNITA NOUA
Adresa postala: Mosnita Noua nr.73 judetul Timis, Localitatea: Mosnita Noua, Cod postal: 307285, Romania, Tel.0256393503, Email: [email protected], Fax: 0256393529, Adresa internet (URL): www.mosnitanoua.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.03.2008 13:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer