Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare si executie "Modernizare strazi rurale, construire cresa cu 2 grupe si reabilitare camin cultural, promovarea specificului local si a mostenirii culturale,conservarea patrimoniului material si imaterial in comuna Mehadica, judetul Caras-Severin


Anunt de participare numarul 108220/22.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Mehadica (Consiliul Local al Comunei Mehadica)
Adresa postala:  Mehadica, Localitatea:  Mehadica, Cod postal:  327275, Romania, Punct(e) de contact:  Gorgan Catalin Dumitru, Tel. 0255563339, Email:  [email protected], Fax:  0255563334, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si executie "Modernizare strazi rurale, construire cresa cu 2 grupe si reabilitare camin cultural, promovarea specificului local si a mostenirii culturale, conservarea patrimoniului material si imaterial in comuna Mehadica, judetul Caras-Severin
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Mehadica, judetul Caras-Severin
Codul NUTS: RO422 - Caras-Severin
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Eleborare proiect tehnic, detalii de executie, documentatie avize, acorduri pentru obtinerea acestora, asistenta tehnica din partea proiectantului pe toata durata executiei lucrarilor si executie lucrari pentru obiectivul proiect integrat "Modernizare strazi rurale, construire cresa cu 2 grupe si reabilitare camin cultural, promovarea specificului local si a mostenirii culturale, conservarea patrimoniului material si imaterial in comuna Mehadica, judetul Caras-Severin"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
45210000-2-Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
45453000-7-Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Modernizare strazi rurale2. Construire cresa cu 2 grupe3. Reabilitare camin cultural
Valoarea estimata fara TVA: 10, 528, 203RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare - 180000 lei; Garantia de buna executie e de 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FEADR, MASURA 322 si Contract de finantare C322010951100069/11.06.2010 incheiat de comuna Mehadica cu APDRP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind: eligibilitatea, neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006; calitatea de participant la procedura; cazier judiciar al operatorului economic in original sau copie legalizata; cazier juridic in original sau copie legalizata; certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat, bugetul local, precum si catre fondul de mediu; capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare): CUI, certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data depunerii ofertelor in original sau copie legalizata, documente emise de organisme nationale sau internationale care confirma
apartenenta ca membru in cadrul unei asociatii profesionale pentru executia lucrarilor de constructii drumuri, in cadrul Consiliilor Judetene si/sau Locale. Operatorul economic trebuie sa prezinte certificate constatatoare, in forma solicitata, in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor, fara datorii la bugetul de stat si local.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va prezenta fisa de informatii generale, respectiv bilantul contabil la 31.12.2009 si
la 30.06.2010 vizat, inregistrat la DGFP, in original sau copie certificata prin
semnatura si stampila de catre reprezentantul/reprezentantii legali ai ofertantului; Valoarea minima a cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie de 20000000 lei; Scrisori de bonitate din partea bancilor eliberate cel mult cu 30 de zile inaintea datei limita de depunere a
ofertei in original sau copie legalizata -pentru executie; Se va realiza un cashflow de executie a lucrarilor pentru o perioada de 3 luni in suma de 2500000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru executie: Formularul 12F - Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;
Formular 12F-1* - Fisa de experienta similara; Formular R_C - Recomandare/certificare din partea beneficiarului in original sau copie legalizata.
Valoarea lucrarii prezentata ca experienta similara trebuie sa fie: - pentru lucrari de drumuri: 6000000 lei prin cumul de maxim 3 contracte;
- pentru lucrari de constructii civile: 1700000 lei prin cumul de maxim 3 contracte;Recomandarea trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: valoarea
contractului, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii
contractului, respectiv receptii amanate sau respinse datorita nerespectarii
parametrilor de calitate.Pentru proiectare: Formularul 12E - Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, Formular 12E-1* - Fisa de experienta similara; Cerinta minima impusa pentru experienta este realizarea a 1 contract sau maxim 2 contracte de achizitii publice de elaborare proiecte integrate, avand o valoare egala cu suma supusa licitatiei pentru serviciile de proiectare, din care sa rezulte capacitatea de antreprenor in ceea ce priveste gestionarea si realizarea de proiecte integrate, pentru care se va prezenta copia contractului, procesul verbal de predare/primire proiect si recomandare din partea beneficiarului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Planul de management al securitatii si sanatatii muncii
15%
Descriere:
3.
Planul de protectie al mediului
15%
Descriere:
4.
Proceduri tehnice de executie a lucrarilor
10%
Descriere:
5.
Planul de organizare al executiei lucrarilor
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.10.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.10.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.10.2010 12:00
Locul: Comuna Mehadica, judetul Caras-Severin
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Observatori APDRP si UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FEADR, Masura 322, Contract de finantare C322010951100069/11.06.2010 incheiat de catre comuna Mehadica cu APDRP
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Vizita in teren va avea loc in data de 01.10.2010 ora 12;00 - sediul Comunei Mehadica, judetul Caras-Severin, cod postal 327275
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel - Sectia Contencios Administrativ Timisoara
Adresa postala:  Str. Tepes Voda nr. 2A, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300055, Romania, Tel. 0256498054/0256496650, Email:  [email protected], Fax:  0256498092, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Mehadica
Adresa postala:  Str. Principala, Localitatea:  Mehadica, Cod postal:  327275, Romania, Tel. 0255563339, Email:  [email protected], Fax:  0255563334
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.09.2010 13:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer