Licitatie Publica - Proiectare si executie: Modernizarea drumului communal DC 47 sat Strepoaia, infiintarea retelei de canalizare si extindere de apa in satul Bobaia, construire gradinita in satul Groserea si investitie in scopul protejarii arborelui secular din satul Groser
Anunt de participare numarul 90845/16.11.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA ANINOASA (CONSILIUL LOCAL ANINOASA)
Adresa postala: COMUNA ANINOASA, JUDETUL GORJ, Localitatea: Aninoasa, Cod postal: 217020, Romania, Punct(e) de contact: Ilie Petroi, Tel.0253477110, Email: [email protected], Fax: 0253477223, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si executie: Modernizarea drumului communal DC 47 sat Strepoaia, infiintarea retelei de canalizare si extindere de apa in satul Bobaia, construire gradinita in satul Groserea si investitie in scopul protejarii arborelui secular din satul Groserea in Comuna Aninoasa Judetul Gorj
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Aninoasa, Judetul Gorj
Codul NUTS: RO412 - Gorj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor proiecta si executa lucrari de modernizare a unui drum in satul Strepoaia, infiintarea retelei de canalizare in satul Bobaia, extinderea retelei de apa in satul Bobaia, construire gradinita in satul Groserea si protejarea arborelui secular din satul Groserea.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
45214100-1-Lucrari de constructii de gradinite (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor proiecta si executa lucrari de modernizare a unui drum in satul Strepoaia, infiintarea retelei de canalizare in satul Bobaia, extinderea retelei de apa in satul Bobaia, construire gradinita in satul Groserea si protejarea arborelui secular din satul Groserea.
Valoarea estimata TOTALA este de 7.521.733, 0 lei fara TVA din care:
PROIECTARE 359.395, 0 lei fara TVAEXECUTIE 7.162.338, 0 lei fara TVA
Durata de executie a acestor lucrari este de 15 luni, din care 2 luni proiectarea.
Valoarea estimata fara TVA: 7, 521, 733RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 75000 leiGarantia de buna executie 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri FEADR, Masura 3.2.2., Renovarea si dezvoltarea satelor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Proiectant/ExecutantDeclaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat, Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local, Certificat unic de inregistrare (C.U.I.) emis de oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si industie nationala sau teritoriala, Certificat constatator emis de Oficiul registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale/declararea cifrei de afaceri, Bilant contabil la data 31.12.2006 31.12.2007- 31.12.2008, Scrisori de bonitate din partea bancilor, Documente prin care operatorul economic demonstreaza ca are acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii: Depozite bancare, Linii de credit aprobate si neconsumate, confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza un cashflow de executie a lucrarilor pentru o perioada de 3 luni.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri este de 15.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii/lucrari executate in ultimii 3/5 ani insotite de recomandari din partea beneficiarilor, Procese verbale de predare-primire/receptive finala la terminarea lucrarilor si copii ale contractelor, Fisa de experienta similara, Declaratoe privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat ai al cadrelor de conducere, Certificat privind implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii, in confomitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001:2001 (2000), Certificat privind implementarea si mentinerea unui sistem de management de mediu, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001:2005, in copie legalizata sau echivalent, Certificat privind implementarea si mentinerea unui sistem de management al sanatatii si securitatii ocupationale in conformitate cu cerintele specificatiei OHSAS 18001:2004, in copie legalizata sau echivalent, Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, Declaratie privind respectarea obligatiilor referitoare la conditiile de munca si de protectia muncii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nivelul minim al exeprietei similare1. Pentru proiectare: un contract de proiectare drumuri in valoare de min. 198000 lei; un contract de proiectare alimentare cu apa - 36000 lei; un contract de proiectare canalizare si statie epurare - 75000 lei; un contract de proiectare constructii civile - 46000 lei.2. pentru executie: un contract de constructii drumuri de min. 4800000 lei; un contract de executie alimentari cu apa - 460000 lei; contract de executie canalizare si statie de epurare- 1100000 lei; contract de executie constructii civile - 630000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
PLANUL DE ORGANIZARE A EXECUTIEI LUCRARILOR
15%
Descriere: Componenta tehnica
3.
PROCEDURILE TEHNICE DE EXECUTIE A LUCRARILOR
15%
Descriere: Componenta tehnica
4.
PLANUL PROPRIU DE PROTECTIE A MUNCII SI PSI
15%
Descriere: Componenta tehnica
5.
PLANUL PROPRIU DE PROTECTIE A MEDIULUI
15%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.12.2009 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.12.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.12.2009 12:00
Locul: Primaria comunei Aninoasa, judetul Gorj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii UCVAP si observatorii CRPDRP 4Sud-Vest Oltenia, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri FEADR, Masura 3.2.2., Renovarea si dezvoltarea satelor si fonduri de la bugetul local.
VI.3) Alte informatii
Comisia de evaluare, reprezentantii UCVAP si observatorii CRPDRP 4Sud-Vest Oltenia, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.Ofertantii care sunt interesati de participarea la licitatie pot obtine clarificari prin transmiterea unei solicitari in acest sens la adresa autoritatii contractante pana la data de 27.11.2009 ora 16:00.Data limita pentru transmiterea raspunsului la clarificari: 30.11.2009 ora 15:00.Raspunsurile vor fi publicate in SEAP
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, BUCURESTI, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.42, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): WWW.CNSC.RO
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL GORJ
Adresa postala: Str. Tudor Vladimirescu, Nr. 34, Tg. jiu, jud. gorj, Romania, Localitatea: TG. JIU, Cod postal: 210135, Romania, Tel.0253218661, Fax: 0253218147
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile de la data luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Aninoasa - CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI ANINOASA
Adresa postala: STR. Principala, Localitatea ANINOASA, Comuna ANINOASA, Judetul GORJ, Localitatea: ANINOASA, Cod postal: 217020, Romania, Tel.0252/383375, Email: [email protected], Fax: 0253/477223
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.11.2009 16:31