Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare si executie "Modernizarea drumurilor din Comuna Ulmi"


Anunt de participare numarul 91242/19.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA ULMI (Primaria Comunei Ulmi)
Adresa postala: COMUNA ULMI, SAT ULMI JUDET GIURGIU, Localitatea: Ulmi, Cod postal: 8147, Romania, Punct(e) de contact: CARMEN JENI CIUBAR, Tel.0246255046, Email: [email protected], Fax: 0246255046, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si executie "Modernizarea drumurilor din Comuna Ulmi"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna ULMI
Codul NUTS: RO314 - Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Modernizarea drumurilor din Comuna Ulmi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de modernizare drumuri de interes local Cantitati: 2drumuri cu o lungime insumata de 3, 7km in comuna Ulmi,
Valoarea estimata fara TVA: 5, 633, 789RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este de 90000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri guvernamentale si surse proprii din bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Persoana juridica romana si/ sau straina sau asocieri de persoane juridice romane si/ sau straine
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea .Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 181 din og 34/ 2006Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCertificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul consolidat al statului- in termen de valabilitate-Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale in termen de valabilitate-fara debiteCopie dupa certificatul de inregistrare emis de ORC, Certificat constatator in original sau copie legalizata emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei .Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine vor fi prezentate in copie legalizata, insotite de traduceri autorizate in limba romana.Certificatele sa fie valabile la data deschiderii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilanturile contabile pentru anii financiari 2006, 2007 si 2008 inregistrate la DGFP (copie)2. Fisa de informatii generale in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte formularul anexat.3. Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de cel putin 11267578 RON
4. Daca exista informatii privind obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari/clienti, completarea formularului anexat.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind lista principalelor contracte de lucrari similare executate in ultimii 5 ani (formular anexat)2. Experienta similara - completarea formularului privind experienta similara.3. Recomandari din partea altor beneficiari/clienti alte 3 recomandari4. Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului completata conform formularului anexat.5. Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, conform formularului6.Prezentarea Certificatului privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene).6. Prezentarea Certificatului privind managementul sanatatii si securitatii ocupationale din seria OHSAS 18001 sau certificate echivalente (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene).7.Prezentarea Certificatului privind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001 sau certificate echivalente (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.12.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.12.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.12.2009 11:00
Locul: sediul Primariei Ulmi, sat Ulmi, judet Giurgiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare , reprezentantii autorizati ai ofertantilor, alte persoane autorizate de persoana contractanta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Din motive tehnice documentatia nu poate fi publicata pe SEAP, aceasta putand fi ridicata fara plata de la sediul autoritatii contractante in baza unei scrisori din partea agentului economic
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Tribunalul Giurgiu
Adresa postala: strada Portului, nr. 13 , oras Giurgiu, , Localitatea: Giurgiu, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 80014, Romania, Tel.0246212785, Email: [email protected], Fax: 0246217492
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Ulmi
Adresa postala: comuna Ulmi , sat Ulmi, jud Giurgiu, Localitatea: Ulmi, Cod postal: 087230, Romania, Tel.0246255046, Email: [email protected], Fax: 0246255049
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.11.2009 12:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer