Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare si executie obiectiv Modernizare drum judetean DJ 208C km 10+000 21+870 VORONA LIM. JUD. SUCEAVA.


Anunt de participare numarul 67798/31.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL BOTOSANI
Adresa postala: Piata Revolutiei nr.1-3, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710236, Romania, Punct(e) de contact: Antonela Patrascu, Tel.0231/514712, int.4181, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0231/514715, Adresa internet (URL): www.cjbotosani.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si executie obiectiv Modernizare drum judetean DJ 208C km 10+000 21+870 VORONA LIM. JUD. SUCEAVA.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: DJ 208C, comuna Vorona
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul contractului este constituit din: -documentatia de proiectare ce se va elabora pentru obiectivul Modernizare drum judetean DJ 208C km 10+000 21+870 VORONA LIM. JUD. SUCEAVA, va cuprinde : a)proiectul tehnic (PT) conform Ordin nr. 863/2008 al Ministrului dezvoltarii lucrarilor publice si locuintelor cu viza verificatorului de proiecte;b)proiectul pentru autorizarea lucrarilor de construire (PAC) si obtinerea autorizatiei de construire;c)detalii de executie (DE);
-executia lucrarilor de constructii conform proiectului tehnic elaborat pentru obiectivul respectiv.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiectul contractului este constituit din: -documentatia de proiectare ce se va elabora pentru obiectivul Modernizare drum judetean DJ 208C km 10+000 21+870 VORONA LIM. JUD. SUCEAVA, va cuprinde : a)proiectul tehnic (PT) conform Ordin nr. 863/2008 al Ministrului dezvoltarii lucrarilor publice si locuintelor cu viza verificatorului de proiecte;b)proiectul pentru autorizarea lucrarilor de construire (PAC) si obtinerea autorizatiei de construire;c)detalii de executie (DE);
-executia lucrarilor de constructii conform proiectului tehnic elaborat pentru obiectivul respectiv.
Valoarea estimata fara TVA: 17, 856, 847RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantia de participare=300.000 lei;garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratii privind eligibilitatea-formular 12A;
-declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181-formular 12B; certificate 31.09.2008 de la D.G.F.P. Administratia financiara si Primarie;
-declaratie privind calitatea de participant la procedura-formular 12C;
-certificat constatator emis de O.R.C;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului din ultimii trei ani.
- se solicita completarea Anexei nr.2;
- rezultatul exercitiilor financiaredin anii 2005, 2006 si 2007, vizate si inregistrate de organele competente sa aiba profit.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, sa fie de minim 30.000.000 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-decl priv lista princip lucr exec in ultimii 5 ani, conf form 12F, cel putin o lucr ca natura si complex cu ob supus licit;
- anexa nr.3 exp sim;cel putin: - un contr de proiectare de natura si complex cu ob supus licit, un pv de predare-
primire si o rec din partea benef;
-un contr sim de lucr, un pv de receptie si o rec din partea benef vizate de ISC;
- inf ref la studiile, preg prof si calif pers de cond, si a pers resp pt indepl contr de lucr form 12I si CV pt pers de cond si a pers resp pentru indepl contr de achizitie publica(proiectare; RTE; CQ);
- inf ref la util, inst, echip tehnice de care dispune op ec pt indepl coresp a contr de lucr se solicita complet form 12H si Listei ce cuprinde cant de ut, instalatii si echipamente tehnice;
- Obligatoriu, ofertantul va avea in dotare proprie / inchiriate / contract de colaborare urmatoarele tipuri de utilaje, strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari:
buldozere, incarcatoare frontale, excavatoare, autogredere, cisterne apa, betoniere, cilindru compactor cu fete netede, cilindru compactor pe pneuri, repartizator mixturi asfaltice, auto transport materiale (min. 300t), vibrator pentru betoane, statie betoane, autocisterna transport bitum si emulsii, laborator de incercari gr. II si III.- declaratie pe propria raspundere prin care ofertantul isi asuma raspunderea respectarii regulilor obligatorii referitoare la conditiile de munca si de protectie a muncii conform Formularuluinr. 12J.Ofertantul va face dovada ca pe parcursul indeplinirii contractului se vor respecta prevederile Legii nr. 319/2006 a securitatii si sanatatii in munca, cu modificarile si completarile ulterioare, ale HGR nr. 1028 din 09/08/2006 privind cerintele minime de securitate si sanatate in munca, Ordinul 508/933/2002 privind aprobarea Normelor Generale de Protectia Muncii, precum si celelalte acte normative conexe sau subsecvente.- certificate ISO 9001/2001, ISO 14001/2005 si OHSAS 18001/2004 sau echivalente;
- se vor respecta regulamentele nationale si standardele UE in domeniul respectiv.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
punctaj financiar
51%
Descriere:
2.
punctaj tehnic
49%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
13356
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.11.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: casieria Consiliului Judetean Botosani
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.11.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.11.2008 11:00
Locul: Consiliul Judetean Botosani, cam. 420
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai firmelor participante.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor de pe langa Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice Bucuresti
Adresa postala: Str.Stravopoleus nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic, Contencios din cadrul Consiliului Judetean Botosani
Adresa postala: Piata Revolutiei nr. 1-3, Localitatea: Botosani, Cod postal: 710236, Romania, Tel.0231514712, Email: [email protected], Fax: 0231515020, Adresa internet (URL): www.cjbotosani.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.10.2008 15:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer