Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare si executie Parcul Artileriei ? amenajare peisagistica, municipiul Slatina


Anunt de participare numarul 108675/29.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Slatina
Adresa postala:  Slatina, strada mihail Kogalnicenu nr.1, Localitatea:  Slatina, Cod postal:  230080, Romania, Punct(e) de contact:  DANIELA MOANTA, Tel. 0249/439377;407002, Email:  [email protected], Fax:  0249/431708;439336, Adresa internet (URL):  www.primariaslatina.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publiceAltele: administratie publica locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si executie Parcul Artileriei ? amenajare peisagistica, municipiul Slatina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: municipiul Slatina
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- lucrari de arhitectura peisagistica a spatiilor verzi- lucrari de amenajare a terenurilor de joaca- alei, drumuri
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45112710-5 - Lucrari de arhitectura peisagistica a spatiilor verzi (Rev.2)
71220000-6-Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Memoriului Tehnic atasat la prezentul anunt de participare la sectiunea "Documentatie si clarificari".
Valoarea estimata fara TVA: 1, 258, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Conform fisei de date a achizitiei
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 12.500 lei fara TVA. Garantia de buna executie 10% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Achizitorul poate efectua plata catre executant in termen de 120 zile de la emiterea facturilor, pana la acoperirea sumelor prevazute in buget.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Nu se cere legalizarea asocierii grupului de ofertanti, ci numai acceptul scris al lor
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa privind informatiile generale
-Declaratii privind eligibilitatea privind neincadrarea in prevederile art.180, -Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr. 34/2006,
-Declaratie privind calitatea de participant la procedura,
-Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, sau echivalent,
-Copie legalizata dupa CUI emis de Oficiul Registrului Comertului sau echivalent, -Certificate de sarcini fiscale, emis de catre organele competente privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat si bugetul local, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restant valabil la data deschiderii documentelor de calificare;
-Cazier fiscal/certificat echivalent-pentru persoane juridice straine-in conformitate cu HG31/2003;
-Cazier judiciar al societatii;
-Cazier judiciar al administratorului societatii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
Prezentarea bilanturilor contabile dela fineleanilor2007, 2008 si 2009 (la data de 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009)vizate si inregistrate de organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Operatorul economic trebuie sa faca dovada realizarii unei cifre medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009) egala sau mai mare decat valoarea minima impusa, respectiv 2.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani
Lista principalelor prestari de serviciisimilare in ultimii 3 ani
Fisa de experienta similara pentru serviciile similare care indeplinesc nivelul minim impus privind capacitatea tehnica
Fisa de experienta similara pentru lucrarile care indeplinesc nivelul minim impus privind capacitatea tehnica
Declaratie de securitate si sanatate in munca
Lista cuprinzand cantitatile de utilaje si echipamente tehnice, inclusiv dotarile de care dispune pentru indeplinirea contractuluiObligatii contractuale in desfasurare
Dovada detinerii unei pepiniere de minim 1 ha sau a unui contract de furnizare a materialelor dendrologige
Declaratie cu privire la personalul de conducere si efectivele medii anuale ale personalului angajat: -arhitect peisagist urbanist (min 1);
-inginer silvic (min 1)
-inginer horticol(min 2)
-inginer constructor(min 2)
-inginer instalatii (min 1)
-manager de proiect (min 1)
-manager mediu (min 1)
-manager sistem de calitate (min 1)
-inginer protectia mediului (min 1)
-RTEin domeniul constructii (min 1)
-RTEin domeniul electric (min 1)
-responsabil tehnic cu calitatea in domeniul constructiilor (min 1)
-muncitori peisagisti (min 20)
-muncitori necalificati (min 20)
-pavatori (min 4)
-electrician (min 2)
-dulgheri (min 2)
-Autorizatie pentru comercializarea semintelor si materialului saditor.
-Certificat ISCIR pentru furnizare echipamente de joaca-Certificat ISCIR pentru montare si demontare echipamente de joaca-Autorizatie de livrare din partea producatorului echipamentelor de irigatii.
-Autorizatie de livrare din partea producatorului, pentru banci si cosuri de gunoi.
-Autorizatie de livrare din partea producatorului de pavaj-Autorizatie de livrare din furnizorului de betoane.
- Certificat ISO 9001, ISO 14001, ISO 18001, SA800 sau echivalent, pentru lucrari de intretinere si amenajari peisagistice
- Sistem de management al securitatii informatiei Certificat SR ISO 27001 sau echivalent, pentru lucrari de intretinere si amenajari peisagistice
- formularul cu subcontractantii si specializarea acestora
- Acordul de Asociere
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita ofertantului indeplinirea si finalizarea cu succes, ca principal contractor, in ultimii 5 ani, a minim 1 (un) contract de lucrarii de, natura si complexitate similara? cu o valoare egala sau mai mare cu valoarea contractului ce urmeaza a fi atribuit adica 1.200.000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Punctaj Tehnic
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Etapa finala prin licitatie electronica cu o runda de participare. Pentru a participa la faza finala de licitatie electronica ofertantii trebuie sa fie inscrisi in SEAP.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.10.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.10.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.10.2010 11:00
Locul: municipiul Slatina, strada Mihail Kogalniceanu nr.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contract de finantare nr.725/N/13.09.2010 privind acordarea finantarii nerambursabile de catre Administratia Fondului de Mediu si cofinantare bugetul local (HCL nr.214/2010)
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Nu se accepta oferte alternative. Documentatia de atribuire se poate descarca gratutit din sectiunea ?Documentatie si clarificari? a anuntului de participare publicat in SEAP. Mentionam ca toate raspunsurile la clarificarile solicitate, cat si alte modificari/completari ale documentatiei de atribuire vor fi publicate pe site-u www.e-licitatie.ro, in cadrul anuntului de participare, la sectiunea ?Documentatie si clarificari?.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CRAIOVA -SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala:  str. NICOLAE TITULESCU, nr. 4, localitatea CRAIOVA, judetul DOLJ, Localitatea:  CRAIOVA, Cod postal:  200136, Romania, Tel. 0251/418.568, Email:  [email protected], Fax:  0251/415.600, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC sau, dupa caz, instanta judecatoreasca competenta in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic
Adresa postala:  Str. Mihail Kogalniceanu nr.1, Slatina, jud. OLT, Localitatea:  Slatina, Cod postal:  230080, Romania, Tel. 0249/407004
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.09.2010 15:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer