Licitatie Publica - Proiectare si executie pentru "alimentare cu apa si canalizare in localitatile comunei Barsau, judetul Satu-Mare
Anunt de participare numarul 82960/23.07.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BARSAU (PRIMARIA BARSAU)
Adresa postala: ÂSTR. PRINCIPALA, NR. 277, BARSAU DE SUS, JUD. SATU MARE, Localitatea: ÂBarsau, Cod postal: Â447037, Romania, Punct(e) de contact: ÂTRAIAN CIURDAS, Tel.Â0261876021, Email: Â[email protected], Fax: Â0261876021, Adresa profilului cumparatorului: Âwww.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si executie pentru "alimentare cu apa si canalizare in localitatile comunei Barsau, judetul Satu-Mare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: comuna Barsau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
-servicii de proiectare: elaborare proiect tehnic, detalii de executie, documentatii pentru obtinerea autorizatiilor, avizelor si acordurilor faza PT si asistenta tehnica pe perioada implementarii proiectului;
-lucrari de executie Alimentare cu apa si canalizare in localitatile comunei Barsau, judetul Satu-Mare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45252100-9-Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
71000000-8-Servicii de arhitectura, de constructii, de inginerie si de inspectie (Rev.2)
71322200-3-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 7, 703, 861RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ÅŸi garantii solicitate
Garantia de participare in suma de 140000 lei. Garantia de buna executie egala cu 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri comunitare: 'programul FEADR'
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/Subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei.
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate.
Declaratatia privind calitatea de participant la procedura
Declaratia privind eligibilitatea
Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181
Cazier fiscal
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat inclusiv cele locale
Certificat de inregistrare/constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilantul contabil pe ultimii 3 ani
-scrisoare de confirmare de fonduri-identifcare financiara
-centralizator cu cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Raportat la faptul ca valoarea contractului ce urmeaza a fi atribui va fi achitata din fonduri FEADR, ceea ce presupune sustinerea financiara a contractului din partea ofertantului pana la data realizarii in procent de 20% din intregul proiect integrat (aprox. 3-5 luni) autoritatea contractanta solicita: Profitul Net pe ultimul an sa fie pozitiv; Lichiditatea Generala pe ultimul an >100%; Solvabilitatea Patrimoniala pe ultimul an >70%; Cifra Medie de Afaceri in ultimii 3 ani sa fie de cel putin 22.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-informatii generale; lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani; lista principalelor servicii de proicectare prestare in ultimii 3 ani; experienta similara; centralizator cu experienta similara; copii contracte nominalizate si recomandari; declaratie privind dotarea tehnica; declaratie privind informatii de personal; centralizator privind informatii de personal; declaratii de disponibilitate; ISO 9001; ISO 14001; declaratii privind protectia muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-incheierea si indeplinirea in ultimii 5 ani, a cel putin un proiect similar in sistem proiectare-executie (desing-build) cu o valoare egala sau mai mare decat valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit; -incheierea si indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin un contract de lucrari similare cu o valoare egala sau mai mare decat valoarea estimata a contractului ce urmeaza a fi atribuit, pentru fiecare obiectiv al proiectului integrat in parte;
-incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin 2 contracte similare privind elaborarea proiect tehnic;
-personal de specialitate atestat pentru fiecare actiune in parte respectiv pentru fiecare obiectiv al proiectului integrat in parte;
-nominalizarea coordonatorului de proiectare, responsabilului cu calitatea si a expertilor, autorizarile acestora trebuie sa acopere intreaga gama de specialaitati necesare (se vor nominaliza persoane diferite si de specialitate);
-nominalizarea managerului de proiect, sefilor de santier, responsabilului tehnic cu executia, atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata, controlorului cu calitatea si a inspectorului SSM (se vor nominaliza persoane diferite si de specialitate);
-copii cv, diplome, atestate, autorizatii, contracte de munca, carti de munca ale personalului nominalizat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Financiar
20%
Descriere: descriere in fisa de date
2.
Tehnic 1
20%
Descriere: descrierea in fisa de date
3.
Tehnic 2
60%
Descriere: descriere in fisa de date
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.08.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.08.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.08.2009 11:00
Locul: Comuna Barsau, localitatea Barsau de Sus, nr. 277, judetul Satu-Mare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si cate un/2 reprezentanti imputerniciti din partea ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat din programul FEADR, masura 322-"Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale"
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consililul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Âstr. Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea: ÂBucuresti, Cod postal: Â030084, Romania, Tel.Â0213104641, Email: Â[email protected], Fax: Â0213104642, Adresa internet (URL): Âwww.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel, Sectia Contencios Administrativ si Fiscale
Adresa postala: ÂParcul Traian nr.10, Localitatea: ÂOradea, Cod postal: Â410033, Romania, Tel.Â0259426881, Fax: Â0259415903
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Barsau
Adresa postala: Âstr. Deal, nr.277, Localitatea: ÂBarsau de Sus, Cod postal: Â447037, Romania, Tel.Â0261876021, Fax: Â0261876004
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.07.2009 17:08