Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare si executie pentru ?Constructia statiei de sortare si compostare Onesti, a statiilor de transfer Onesti, Beresti Tazlau si Gaiceana?


Anunt de participare numarul 123801/17.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL BACAU
Adresa postala:  Calea Marasesti nr.2, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600017, Romania, Punct(e) de contact:  Daniela Costras, Tel. 0234-537200, Email:  [email protected], Fax:  0234-535012, Adresa internet (URL):  www.csjbacau.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si executie pentru ?Constructia statiei de sortare si compostare Onesti, a statiilor de transfer Onesti, Beresti Tazlau si Gaiceana?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: judetul Bacau
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizarea unor obiective de investitii aferente ?Sistemului de management integrat al deseurilor solide in judetul Bacau?: complex de gestionare a deseurilor in Municipiul Onesti (Statie de transfer, Statie de sortare, Statie de compostare), Statie de transfer a deseurilor in localitatea Beresti Tazlau, Statie de transfer a deseurilor in localitatea Gaiceana.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45213280-9 - Lucrari de constructii de instalatii de compostare (Rev.2)
45232470-7-Statie de transfer de deseuri (Rev.2)
45252123-6-Instalatii de sortare (Rev.2)
71321000-4-Servicii de proiectare tehnica a instalatiilor mecanice si electrice pentru constructii (Rev.2)
79930000-2-Servicii de proiectare specializata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectarea (proiect tehnic si detalii de executie) si executia urmatoarelor lucrari:
- Lucrari de constructii si lucrari aferente pentru infiintarea statiei de sortare Onesti (14.000 tone/an), judetul Bacau
- Lucrari de constructii si lucrari aferente pentru infiintarea statiei de compostare Onesti (8.500 tone/an), judetul Bacau
- Lucrari de constructii si lucrari aferente pentru infiintarea statiei de transfer Onesti (35.000 tone/an), judetul Bacau
- Lucrari de constructii si lucrari aferente pentru infiintarea statiei de transfer Beresti Tazlau (17.000 tone/an), judetul Bacau
- Lucrari de constructii si lucrari aferente pentru infiintarea statiei de transfer Gaiceana (5.000 tone/an), judetul Bacau
Valoarea estimata fara TVA: 41, 572, 513RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
27 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare= 500.000 lei Garantia de buna executie = 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 2 ? ?Managementul deseurilor?, bugetul de stat si bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Mai multi operatori economici au dretul de a se asocia in scopul depunerii unei oferte comune si de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contract
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute in art.181 din OUG nr. 34/2006;Certificat de atestare fiscala bugetul de stat, Certificat de atestare fiscala bugetul local;Certificat privind plata contributiei la asigurarile sociale; Cazierul judiciar, Certificat unic de inregistrare(CUI); Certificat constatator emis de ORC; Declararea calitatii de participant la procedura;Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul va prezenta situatia economico-financiara ptr.anii 2008, 2009, 2010(bilanturi inregistrate si vizate la organele competente sau insotite de rapoarte de audit)Fisa privind situatia economico-financiaraDeclaratie privind cifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri: 75.000.000 lei; Acces la lichiditati, credite/alte mijloace financiare peste6.000.000lei, pentru o perioada de 6 luni pentru necesitatile contractului;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani; Lista principalelor contracte de executie de lucrari derulate in ultimii 5 ani, Detalii despre contracte de natura si complexitate similara insotite de copii legalizate sau copii conform cu originalul, ale proceselor verbale (certificatelor) de receptie la terminarea lucrarilor si/sau a proceselor verbale de receptie finala, in care sa fie mentionata valoarea contractului respectiv;se solicita urmatorul personal cheie: Manager de Proiect / ReprezentantulAntreprenorului; Coordonator echipa de proiectare;Sef santier- amplasament complex Onesti;Sef santier ? amplasament statii de transfer Beresti Tazlau si Gaiceana;Inginer geotehnic;Inginer mecanic;Inginer retele electrice;Inspector de calitate
Se solicita documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea: sistemului de management al calitatii(ISO 9001)sau echivalent; documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de management de mediu(ISO 14001) sau echivalent; documente emise pentru certificarea sistemului de management al securitatii in munca(OHSAS 18001) sau echivalent;certificarea conform standardului SA 8000 sau echivalent, a sistemului de responsabilitate sociala atat pentru proiectare cat si pentru constructie
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita: a)Experienta relevanta in cel putin un contract de proiectare care sa includa coduri CPV similare cu cele mentionate la pct II.1.6 din prezentul anunt, cu o valoare a investitiilor proiectate de minim 40 milioane Lei sau echivalent.b)Experienta relevanta in cel putin un contract de executie care sa includa coduri CPV similare cu cele mentionate in sectiunea II.1.6. din prezentul anunt, cu o valoare a lucrarilor de investitii executate de minim 40 milioane Lei sau echivalent;c)experienta in executia urmatoarelor tipuri de lucrari: constructia unei statii de transfer cu capacit.medie de min.20.000 to/an;constructia unei statii de sortare cu capacit. medie de functionare de min. 10.000 to/an;constructia unei statii de compostare cu capacit. medie de functionare de min. 8.000 to/and)experientain proiectarea urmatoarelor tipuri de lucrari: proiectarea unei statii de transfer cu capacit. medie de min. 20.000 to/an;proiectarea unei statii de sortare cu capacit. medie de functionare de min. 10.000 to/an;proiectarea unei statii de compostare cu capacitate medie de functionare de min. 8.000 to/an.Lista cu utilaje si echipamente prezentate de candidat tb.sa contina: Macara min. 25 t, 2 buc; Grup electrogen min. 40 kVA, 3buc; Cilindru compactor (de terasament; lis; pneu-lis), 12buc; Buldozer (sau buldo-excavator), 3 buc; Excavator (sau buldo-excavator), 3buc;Incarcator frontal, 7buc; Autogreder, 2buc; Autobasculanta min 10 mc, 8buc; Autocamioane transport marfa, 4buc; Autobetoniera min. 9 mc, 5buc; Autopompa beton, 1buc; Trailer, 2buc; Seturi cofraje, 2buc; Instalatie foraj mare adancime, 1buc; Laborator de incercare atestat gradul II, 1buc
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 10
1.Experienta similara in proiectare si executie de lucrari.2.Cifra medie de afaceri.Pt. detalii: vezi pct. VI.3 din prezentul anunt
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
Oferta tehnica
70%
Descriere: subfct.ev: org.si met.50p;proc.th.30p;plan mang.20p
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.07.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.07.2011 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.07.2011 13:00
Locul: la sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 2 ? ?Managementul deseurilor? , proiect: "Sistem integrat de management al deseurilor solide in judetul Bacau"
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
I.Criterii de selectie: Capacitate tehnica-80pct, capacitate economico-financiara - 20 pct
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str.Stravropoleos, nr.6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau, Sectia contencios administrativ si fiscal- cale de atac
Adresa postala:  str.Cuza Voda nr.1, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600274, Romania, Tel. 0234513296, Email:  [email protected], Fax:  0234514275, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa impotriva oricarui act al autoritatii contractante in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre acesta, pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Bacau- Serviciul juridic, documentare, reglementari
Adresa postala:  Calea Marasesti nr.2, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600017, Romania, Tel. 0234537200, Email:  [email protected], Fax:  0234535012, Adresa internet (URL):  www.csjbacau.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.06.2011 19:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer