Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ,,Proiectare si executie pentru imbunatatirea calitatii apei in sistemul de distributie a apei la consumator (statie de tratare apa potabila) din municipiul Slobozia?


Anunt de participare numarul 119945/21.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Slobozia
Adresa postala:  Str. Episcopiei, Nr.1, Localitatea:  Slobozia, Cod postal:  920023, Romania, Punct(e) de contact:  Eugenia Hamza, Tel. 0243231401, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0243212149, Adresa internet (URL):  www.sloboziail.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
, ,Proiectare si executie pentru imbunatatirea calitatii apei in sistemul de distributie a apei la consumator (statie de tratare apa potabila) din municipiul Slobozia?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Statia de tratare a apei potabile din municipiul Slobozia
Codul NUTS: RO315 - Ialomita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intocmire Proiect si Detalii de executie, intocmire documentatii tehnice pentru obtinerea/prelungirea avizelor, acorduri, autorizatii de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si Executie lucrari pentru obiectivul, ,Proiectare si executie pentru imbunatatirea calitatii apei in sistemul de distributie a apei la consumator (statie de tratare apa potabila) din municipiul Slobozia?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232430-5 - Statii de tratare a apei (Rev.2)
71321000-4-Servicii de proiectare tehnica a instalatiilor mecanice si electrice pentru constructii (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Intocmire Proiect si Detalii de executie, intocmire documentatii tehnice pentru obtinerea/prelungirea avizelor, acorduri, autorizatii de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si Executie lucrari pentru statia de tratare a apei potabile la uzina de apa din municipiul Slobozia.
Valoarea estimata fara TVA: 700, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 50.000 lei; Garantia de buna executie a contractului este de 10% din valoarea contractului de achizitie publica fara TVA;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata in cazul depunerii de oferta comuna, iar aceasta a fost declarata castigatoare, conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, Certificat de atestare fiscala privind plata la zi a obligatiilor la bugetul de stat, Certificat de atestare privind plata la zi a impozitelor si taxelor locale, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie, copie certificata conform cu originalul, Certificat constatator emis de ORC, original, copie legalizata sau copie semnata si stampilata conform cu originalul, alte autorizatii de functionare si documente edificatoare considerate necesare pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a avut in ultimii 3 ani, o cifra medie anuala de afaceri de minim 1.400.000 euro (sau echivalentul in lei), Fisa de informatii generale, Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare 2007, 2008, 2009, sau dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precumsioricealtedocumentelegaleedificatoareprincarecandidatul/ofertantulisi poatedovedi capacitatea economico-financiara;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista contractelor de lucrari similare executate in ultimii 5 ani, Experienta similara, Lista principalelor servicii similare executate in ultimii 3 ani, executarea si finalizarea in ultimii 5 ani a minim un contract de lucrari de constructii similar obiectului contractului cu valoare de minim 620 mii euro fara TVA (sau echivalentul in lei), executarea si finalizarea, in ultimii 3 ani a cel putin 1 contract de servicii de proiectare similar obiectului de activitate al prezentei proceduri de atribuire, si a carui valoare sa fie de minim 60 mii euro fara TVA (sau echivalentul in lei), Declaratie referitoare la numarul mediu de personal angajat responsabil pentru indeplinirea contractului, - CertificatdeatestareISO-9001, Certificat ISO 14001, - Curriculum vitae, Declaratie privind asigurarea tehnica-ofertantul trebuie sa asigure utilajele si echipamentele strict necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
65%
Descriere: Componenta financiara
2.
Propunere tehnica
35%
Descriere: conform fisei de date a achizitiei
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
14293/11.04.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.05.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.05.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.05.2011 10:00
Locul: Primaria Municipiului Slobozia, Str.Episcopiei, Nr. 1, Sala de Consiliu a Primariei - etajul 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor, pe baza unei imputerniciri scrise.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Se vor respecta precizarile de la pag.1 a Fisei de date a achizitiei - , ,Alte informatii si/sau clarificari" referitoare la paragraful din Caietul de sarcini, pag.5, referitor la durata totala a contractului de achizitie publica, si anume, 7 luni de la semnarea contractului. Fisa de date, Caietul de sarcini si formularele se gasesc postate la anuntul de atribuire - Documentatie si clarificari.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleus, Nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei, Nr. 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021/3195180, Email:  [email protected], Fax:  021/3195176
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa respectand prevederile art.255-256 ind.2 alin. 1, lit. b) si art.270-271 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Seviciul Juridic al Primariei Municipiului Slobozia
Adresa postala:  Str. Episcopiei, Nr. 1, Localitatea:  Slobozia, Cod postal:  920023, Romania, Tel. 0243/231401, Email:  [email protected], Fax:  0243/212149, Adresa internet (URL):  www.sloboziail.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.04.2011 18:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer