Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ,,Proiectare si executie pentru imbunatatirea calitatii apei in sistemul de distributie a apei la consumator (statie de tratare apa potabila) din municipiul Slobozia?


Anunt de participare numarul 125535/07.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Slobozia
Adresa postala:  Str. Episcopiei, Nr.1, Localitatea:  Slobozia, Cod postal:  920023, Romania, Punct(e) de contact:  Ing. Eugenia Hamza, Tel. 0243231401, In atentia:  Ing. Paula Lefter, consilier Achizitii Publice, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  0243212149, Adresa internet (URL):  www.sloboziail.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
, ,Proiectare si executie pentru imbunatatirea calitatii apei in sistemul de distributie a apei la consumator (statie de tratare apa potabila) din municipiul Slobozia?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: statia de tratare de la uzina de apa din Municipiul Slobozia
Codul NUTS: RO315 - Ialomita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intocmire Proiect si Detalii de executie, intocmire documentatii tehnice pentru obtinerea/prelungirea avizelor, acorduri, autorizatii de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si Executie lucrari pentru obiectivul , ,Proiectare si executie pentru imbunatatirea calitatii apei in sistemul de distributie a apei la consumator (statie de tratare apa potabila) din municipiul Slobozia?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232430-5 - Statii de tratare a apei (Rev.2)
45252126-7-Lucrari de constructii de statii de tratare a apei potabile (Rev.2)
71320000-7-Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Intocmire Proiect si Detalii de executie, intocmire documentatii tehnice pentru obtinerea/prelungirea avizelor, acorduri, autorizatii de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si Executie lucrari la statia de tratare a apei potabile la uzina de apa din municipiul Slobozia.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 488, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Depun.candidaturi-nu este cazul.Garantie de participare-50.000 lei ? se va prez.la momentul depun. propunerii de oferta(et.a II-a;Garantie de buna executie: 10% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata in cazul depunerii de candidatura comuna declarata castigatoare, conform art.44 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.eligibilitate-cazier judiciar al op.ec./organizatie, Decl.privind neincadrarea in preved.art.181 din OUG 34/2006-Certif.atestare fiscala privind plata la zi a oblig.la bugetul de stat si bugetul local (Cazier Fiscal la data deschiderii)sau echivalente-original, copie legalizata sau copie semnata si stampilata conform cu originalul , Certif.de inreg.emis de ORC sau echivalent-copie certificata conform cu originalul, Certif. constatator emis de ORC, original, copie legalizata sau copie semnata si stampilata conform cu originalul, alte aut.de funct.si doc.edificatoare;Pers.juridice straine: Doc.care dovedesc o forma de inreg./atestare ori apartenenta d.p.d.v profesional in cal.de pers.juridica in conf. cu prev.legale ale tarii in care candidatul este rezident, Certificat constatator, Certificat de rezidenta fiscala valabil pentru anul in curs, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 ? Formularul nr. 3a, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? Formular nr. 18, Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular nr. 4;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala de afaceri in ultimii 3 ani as fie de minim 2.900.000 euro (sau echivalentul in lei). In acest caz, fiecare asociatva prezenta Formularul nr. 5- Fisa de informatii generale, Bilant contabil la 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente, pentru ofertantii nerezidenti, in cazul in care pentru exercitiul financiar anterior bilantul si anexele nu au fost inregistrate de organele competente, ofert.va prez. bilantul contabil, anexele la acesta si balanta de verif.contabila intocmita la 31.12.2010, insotite de rap.auditorilor fin. si contabili autorizati, sau de cenzorii societatii, dupa caz, obligatii contractuale in desfasurare- prez.inf.solicitatecu privire la oblig. contractuale fata de altibeneficiari/clienti;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista cu princ.servicii prestate in ultimii 3 ani- F 6.2, Lista cu princ.lucr.exec.in ult.5 ani-F 6, Lista dotarii cu utilaje specif.lucr.si serv.ce fac obiectul contractului-F10,
Candidatul sa demonstreze ca se afla in posesia sub forma oricarui titlu si detine acces nerestrictionat pentru cel putin echipam.si utilajele neces.ptr. indeplin.viitorului contract, inclusiv combustili, toate rez.de consumabile, piese de schimb si unelte, asig.urmat.categ.de dotari specifice: excavator, buldozer, incarcator frontal, autobasculanta 16 to, compactor vibrator, automacara 16 to, macarale, camion >5 to, echipamente de pozare conducte, miniexcavator, pompe de turnare beton montate pe sasiu, statie de betoane autorizata conform preved.legale, laborator min.de gradul III autorizat pentru incercari betoane, dovada ca utilajele si mijl.de transport solicit.sunt in proprietate sau la dispozitia acestuia, Decl.ref.la nr.mediu de personal angajat si al cadrelor de conducere, resp.ptr.indepl.ctr.de serv.si lucr.- F 7, Decl.pe propria rasp.ptr.serv.de proiectare privind disponibilitatea pers.respons.cu proiectarea, nominalizand: coordonator proiectare, arhitect, ing.proces, ing.lucrari civile, ing.mecanic, ing.electricitate, ing.automatizare Scada sau echiv., pentrupers.de spec.care se va ocupa de indeplin.ctr.de lucrari, candidatul va face dovada ca are in echipa sa de lucru ing./sing. spec.inst.in constructii si alimentare cu apa, spec.constructii civile si industriale - CV-urile pers.resp.ptr.indeplin.contractului, se vor atasa copii ale diplomelor / atestatelor, Decl.pe propria rasp.privind disponibilitatea pers.resp.ptr.executia lucrarii, privind resp.cu executia(reprezentant contractor AQ, responsabil RTE, ptr.toate pers.nomin.in aceste decl.se vor prezenta : CV-uri in original - F 9, diplome studii, atestate, autorizatii, certificate necesare, valabile la data depunerii ofertei si decl.de disponibilitate in original ? F19, Certificat ISO-9001:2000 si Certificat ISO 14001:2004 in dom.constr. ptr.executant/domeniul proiectarii ptr.proiectant;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 3 ; numar maxim: 5
1ctr.pr.de 200 mii euro-20 puncte1ctr.pr.mai mare de 200 mii euro-30 puncte.1ctr.lucr.de 800 mii euro-15 puncte;1ctr.lucr.mai mare de 800 mii euro-35 puncte.Total: 100 puncte
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Da
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Nr. 26979/04.07.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.07.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.07.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Candidaturile se depun la biroul Relatii cu publicul - parter, pana la ora 9:00;
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.07.2011 10:00
Locul: Primaria Municipiului Slobozia, Str. Episcopiei, Nr.1, Sala de Consiliu a primariei-etaj 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pe baza de imputerniciri scrise pentru reprezentantii candidatilor care vor participa la deschiderea candidaturilor;
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Se vor respecta precizarile de la pag. 2 si 3 din Fisa de date a achizitiei, privind durata contractului care face referire la durata contractului din Documentatia descriptiva-pag.5, si anume, 8 luni de la semnarea contractului (2 luni proiectare si 6 luni executie).Documentatia de atribuire(Fisa de date, Documentatia descriptiva si formularele)se gasesc postate la anuntul de participare-Documentatie si clarificari;
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleus, Nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Slaiul Independentei, Nr.5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021/3195180, Email:  [email protected], Fax:  021/3195176
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa respectand prevederile art.255-256 ind.2 alin.1, lit.b) si art..270-271 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in termen cu ziua urmatoare luarii la cunostinta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Primariei Municipiului Slobozia
Adresa postala:  Srt. Episcopiei, Nr.1, Localitatea:  Slobozia, Cod postal:  920023, Romania, Tel. 0243/231401, Email:  [email protected], Fax:  0243/212149, Adresa internet (URL):  www.sloboziail.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.07.2011 17:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer