Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare si executie pentru obiectivul " Modernizare drum comunal DC 43 A Racari- Butimanu , judetul Dambovita


Anunt de participare numarul 80732/23.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OrasulRacari
Adresa postala: STR. ANA IPATESCU , NR 155, ,Localitatea: Racari, Cod postal: 137385, Romania, Punct(e) de contact: Primaria orasuluiRacari , judetul Dambovita, Tel.0245658611, In atentia: dnei Ene Octaviana, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0245658070
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si executie pentru obiectivul" Modernizare drum comunal DC 43 A Racari- Butimanu , judetul Dambovita
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: orasul Racarisi comuna Butimanukm 11+100 - km 0+000
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiecftarein vederea realizarii proiectului tehnic , detalii de executie , elaborare documantatii pentru avize si autorizatii , asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul " Modernizare drum comunal DC 43 ARacari - Butimanu , judetul Dambnovita .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233220-7 - Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de proiectarein vederea realizarii proiectului tehnic , detalii de executie , elaborare documantatie pentru avize si autorizatii , asistenta tehnica din parteaproiectantuluisi executie lucrari pentru obiectivul de investitii " Modernizare drum comunal DC 43 A Racari - Butimanu , judetul Dambovita .
Valoarea estimata fara TVA: 9, 800, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare196.000 lei - scrisoare de garantie bancaragarantie de buna executie 10 % din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
HGR 577/1998 , bugetul local , si alte surse de finantare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere cf OUG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea ; declaratii privindneincadrarea in art 181 din OUG 34/2006;declaratii privind calitatea de participant la procedura ; certificate constatatoare - certificat fiscal de la DGFP , Certificat de atestare fiscala de la bugetul local -impozite si taxe locale , Certificat ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani- declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani- bilant contabil pt anii 2006 , 2007 , 2008- solvabilitate patrimonialamai mare sau egala cu 30 %- lichiditategenerala mai mare sau egala cu 100 %
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie de minim29.400.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- experienta similara - executie lucrari- experienta similara- proiectare- declaratie privind utilajele- declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat- dovada existentei laboratoarelor ;
- certificate ISO 9001 , ISO 14001 , ISO 18001- Certifiat emis de Asociatia Profesionala de drumurisi Poduri Romania , Manualul Calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cerinta minima pentru experienta similara pt executie-un contract executat in ultimii 5 ani - pt lucrari de aceeasi natura si complexitate cu valoare de minim 12.000.000, 00 ron- cerinta minima pt proiectare - realizarea si finalizarea in ultimii 3 ani a unui proiecttehnic similar in valoare deminim 190.000 ron cu TVA.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
pt executie :1 inginer de drumuri si poduri cu vechime in domeniu de minim 10 ani , 1 specialist in domeniul calitatii (CQ), 1 manager al sistemelor de management al calitatii ;pt proiectare- un verificator proiecte , un inginer proiectant de drumuri si poduri ;
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Dosar licitatienr 4/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.07.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.07.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.07.2009 16:00
Locul: Primaria orasului Racari , str. Ana Ipatescu , nr 155, judetul Dambovita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti ai operatorilor economici participanti , in baza unei imputerniciri pentru participarela deschidere.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
1. Documenatia de atribuire nu va fi postata electronic din motive tehnice (art 40 al 2 din OUG nr 19/2009)- si se varidica gratuit, de la sediul autoritatii contractante Primaria orasului Racari , str. Ana Ipatescu nr 155, judetul Dambovita , la solicitarea scrisa a ofertantilor.2. Vizitarea amplasamentului ce face obiectulprezentului anunt , se va face in data de 26.06.2009 , orele 10.00 impreuna cu reprezentantii autoritatii contractante .Relatii suplimentare la telefon 0245658611 , fax 0245658070.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus , nr 6 , sectorul 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 062640, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Dambovita
Adresa postala: str. Calea Bucuresti , nr 3, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130141, Romania, Tel.0245612344, Fax: 0245612344
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria orasului Racari , judetul Dambovita
Adresa postala: str. Ana Ipatescu , nr155, ,Localitatea: Racari, Cod postal: 137385, Romania, Tel.0245658611, Email: [email protected], Fax: 0245658070
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.06.2009 17:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer