Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - „Proiectare si executie pentru obiectivul ;Modernizare DC 88Ulmeni –Chelinta si strada Unirii in orasul Ulmeni;


Anunt de participare numarul 88542/12.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL ULMENI (PRIMARIA ORASULUI ULMENI)
Adresa postala: ÂSTR. PETRE DULFU NR.62, Localitatea: ÂUlmeni, Cod postal: Â437355, Romania, Punct(e) de contact: ÂMorar Lucian, Tel.Â0262-264001, Email: Â[email protected], Fax: Â0262-264001, Adresa profilului cumparatorului: Âwww.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
„Proiectare si executie pentru obiectivul ;Modernizare DC 88Ulmeni –Chelinta si strada Unirii in orasul Ulmeni;
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Orasul Ulmeni
Codul NUTS: RO114 - Maramures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare si executie pentru obiectivele , ,Modernizare DC 88Ulmeni –Chelinta si strada Unirii in orasul Ulmeni'
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
„Modernizare DC-88 in orasul ULMENI, care cuprinde doua tronsoane distincte: -Tronsonul 1 intre DJ108/A si pasarela pietonala peste raul Somes avind urmatoarele caracteristici-lungime L=577 ml, cu urmatoarele caracteristici-latimea parti carosabile 2x3=6m-latimea acostamente2x0, 5=1m-scurgerea apelor se va realiza prin santuri trapezoidale, iar accesul la locuinte cu podete tubulare in lungime de 5m si diametrul de 300mm, cu un carosabil rigid conform SR-183-1, STAS-6400-Tronsonul 2 intre raul Somes si DJ-108/E, in lungime de 666m, la care partea carosabila va fi de 2x2=4m, acostamente 2x0, 5=1m, -Tronsonul3-strada Uniri care face legatura intre DC-88 si centru loc. Ulmeni in lungime de 434m la care partea carosabila va fi de 2x2=4m, acostamente de 2x0, 5=1m , -scurgerea apelor se va realiza prin santuri trapezoidale, iar accesul la locuinte cu podete tubulare in lungime de 5m si diametrul de 300mm, cu un carosabil rigid conform SR-183-1, STAS-640
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 300, 000 si 1, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ÅŸi garantii solicitate
50.000 Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Ordin de plata, sauscrisoare de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-bugetul de stat-HG-577-bugetul local-alte surse de finantare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din OUG 34/2006;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Declaratie privind încadrarea în categoria întreprinderilor mici si mijlocii (daca este cazul);certificate constatatoare privind îndeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente – original sau copii legalizate, valabile la data deschiderii ofertelor);
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara;
-bilant contabil la 31/12/2008
-cifra medie pe ultimi trei ani 2006/2007/2008, de cel putin trei ori mai mare ca si oferta financiara.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnica;Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru îndeplinirea contractului. Lista cuprinzând cantitatile de utilaje, instalatii si echipamente tehnice.Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, pe ultimii trei ani;) Informatii privind standardele de asigurare a calitatii, de mediu si de protectie a muncii. Copie dupa certificatul: ISO 9001;ISO 14001;OHSAS 18001; Experienta similara
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.10.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.10.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.10.2009 12:00
Locul: Ulmeni; Sediul primariei (P.Dulfu nr62/A); jud. Maramures
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia si reprezentantii autorizati ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Âstr. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: ÂBucuresti, Cod postal: Â030084, Romania, Tel.Â021-3104641, Email: Â[email protected], Fax: Â021-3204642, Adresa internet (URL): Âwww.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel, sectia contencios administrativ si fiscal Cluj Napoca
Adresa postala: ÂPiata Stefan cel Mare, nr.1, Localitatea: ÂCluj-Napoca, Cod postal: Â431049, Romania, Tel.Â0264596110, Email: Â[email protected], Fax: Â0264592322
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria oras Ulmeni - Secretar
Adresa postala: Âstr. P. Dulfu nr.62/A, Localitatea: ÂUlmeni, Cod postal: Â437355, Romania, Tel.Â0262264001, Email: Â[email protected], Fax: Â0262264957
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.10.2009 20:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer