Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare si executie pentru obiectivul Modernizare DC 43A Racari Ghimpati-Butimanu


Anunt de participare numarul 82468/16.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OrasulRacari
Adresa postala: STR. ANA IPATESCU , NR 155, ,Localitatea: Racari, Cod postal: 137385, Romania, Punct(e) de contact: OCTAVIANA ENE, Tel.0245658611, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0245658070
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si executie pentru obiectivul Modernizare DC 43A Racari Ghimpati-Butimanu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Dc 43 A Racari - Ghimpati-Butimanu , judetul Dambovitakm 11+100 la km 0+000
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare si executiein vederea realizarii proiectului tehnic , detalii de executie , elaborare de documentatie pentru avize si autorizatii , asistenta tehnicadin partea proiectantuluisi executia lucrarii pentru obiectivul Modernizare DC 43A Racari Ghimpati-Butimanu, judetul Dambovita
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233220-7 - Lucrari de imbracare a drumurilor (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de proiectare si executiein vederea realizarii proiectului tehnic , detalii de executie , elaborare de documentatie pentru avize si autorizatii , asistenta tehnicadin partea proiectantuluisi executia lucrarii pentru obiectivul Modernizare DC 43A Racari Ghimpati-Butimanu, judetul Dambovita
Valoarea estimata fara TVA: 9, 800, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- garantie de participare 190.000 lei - scrisoare de garantie bancara- garantie de buna executie - 10 % din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
HGR nr 577/1998Bugetul localalte surse de finantare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere cf OUG nr 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitateaFormularul 12A- in original.
2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181Formularul 12B-in original.
3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Formularul 12Cin original.
4. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat - in original.
5. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala -in original.
Pentru persoane juridice romane:
Certificat constatator, in original, emis, , de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, Pentru persoane juridice straine:
- documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-setraducerea autorizata si legalizata in limba romana).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratii bancare - scrisoare de bonitate bancara - in original - din partea bancii garant- bilantul contabilla 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008, vizate si inregistrate de organele competente-balanta contabila pe ultima luna incheiata - in copie.-lichiditate generala la data de 31.12.2008Cerinta minima: Lg > 100 %.
e)solvabilitate patrimoniala la data de31.12.2008Cerinta minima: Sp > 30%.documente relevante, emise de banca garant, din care sa rezulte ca are acces la lichiditai, in cuantum minim de 2.500.000, 00 lei, pe o perioada de minim 6 luni de la data semnarii contractului in original.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani de minim29.400.000, 00 lei .-documente relevante, emise de banca garant, din care sa rezulte ca are acces la lichiditati, in cuantum minim de 2.500.000, 00 lei, pe o perioada de minim 6 luni de la data semnarii contractului in original.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
experienta similara - executie
- experienta similara proiectare - declaratie privind utilajele
declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat
- dovada existentei laboratoarelor- certificate ISO 9001/2001, ISO 14001/2004, OHSAS 18001/2004, SA 8000/2008
- atestat APDP din Romania pentru proiectare si executie
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- cerinta minima pentru experienta similaradovada incheierii si indeplinirii (finalizarii) in ultimii 5 ani, pentru executie, sau 3 ani, pentru proiectare, a cel putin 1 contract al carui obiect a fost executia de lucrari similare, (constructie/reabilitare drum), avand ca valoare minima de 10.000.000, 00 lei, fara TVA si cel putin 1 contract, al carui obiect a fost realizarea unui proiect tehnic similar, in valoare de minim 400.000, 00 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
1 inginer de drumuri si poduri, cu o experienta in domeniu, mai mare de 10 ani ;
- 1 responsabil SSM atestat/autorizat ;
- 1 responsabil de mediu, absolvent de studii superioare de specialitate ;
- 1 inginer proiectant de drumuri si poduri;
- 1 verificator de proiecte.
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
dosar licitatie nr 4/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.07.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.08.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.08.2009 16:00
Locul: Primaria orasului Racari , str. Ana Ipatescu , nr 155, judetul Dambovita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai operatorilor economici participanti , in baza unei imputerniciri de participare la sedinta de deschidere .
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
1. Documentatia de atribuire NU VA FI POSTATA ELECTRONIC , DIN MOTIVE TEHNICE ( art 40 , al 2 din OUG nr 19/2009) si se va ridica de la sediul autoritatii contractante -Primaria orasului Racari , str. Ana Ipatescu , nr 155, judetul Dambovita la solicitarea scrisa a ofertantilor , prin delegat imputernicit , zilnic intre orele 9-16, 30.2. Vizitarea amplasamentului ce face obiectul prezentului anunt se va face in data de 24.07.2009 , orele 11, 00 , pentru a putea evalua corespunzator volumul, complexitatea, necesitatile, etc., lucrarilor ce vor fi executate .Relatii suplimentare la telefon 0245658611, fax 0245658070;
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus, nr 6 , sectorul 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Dambovita
Adresa postala: Calea Bucuresti , nr 3, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130141, Romania, Tel.0245612344, Email: [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiilor este de cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestatar despre actul pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria orasului Racari
Adresa postala: str. Ana Ipatescu , nr 155, judetul Dambovita, Localitatea: Racari, Cod postal: 137385, Romania, Tel.0245658611, Email: [email protected], Fax: 0245658070
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.07.2009 22:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer