Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare si executie pentru "Proiect integrat: Aductiune cu apa potabila sat Dinga, comuna Costesti, Statie de epurare si colectoare canalizare menajera, sat Dinga, comuna Costesti, Modernizare DC29 Chitcani din DE581, Gradinita copii 100 locuri, comuna


Anunt de participare numarul 89765/29.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Costeti (Consiliul Local Costesti)
Adresa postala: loc. Costesti, com. Costesti, jud. Vaslui, Localitatea: Costesti, Cod postal: 737145, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Guzganu, Tel.0235344533, Email: [email protected], Fax: 0235344533, Adresa internet (URL): www.comunacostesti.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si executie pentru "Proiect integrat: Aductiune cu apa potabila sat Dinga, comuna Costesti, Statie de epurare si colectoare canalizare menajera, sat Dinga, comuna Costesti, Modernizare DC29 Chitcani din DE581, Gradinita copii 100 locuri, comuna Costesti, Conservarea patrimoniului cultural al comunei Costesti judetul Vaslui"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: comuna Costesti
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare faza PTH, DDE si DTAC, Asistenta din partea proiectantului pe parcursul executarii lucrarilor si executie lucrari pentru "Proiect integrat: Aductiune cu apa potabila sat Dinga, comuna Costesti, Statie de epurare si colectoare canalizare menajera, sat Dinga, comuna Costesti, Modernizare DC29 Chitcani din DE581, Gradinita copii 100 locuri, comuna Costesti, Conservarea patrimoniului cultural al comunei Costesti judetul Vaslui"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45214100-1-Lucrari de constructii de gradinite (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
71000000-8-Servicii de arhitectura, de constructii, de inginerie si de inspectie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 7, 829, 513RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: Lot1 - 12.000 lei; Lot2 - 14.000 lei, Lot3 - 40.000 lei, Lot4 -14.000 lei, Garantie de buna executie pentru toate loturile in cuantum de 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contract finantat din fonduri structurale FEADR prin PNDR masura 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/Subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea conform OG34/2006, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, Certificat constatator de la Oficiul Registrului Comertului valabil la data de 30.11.2009, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata la bugetul general de stat si la bugetul local valabile la data de 20.11.2009
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani
2. Lichiditate generala
3. Acces sau disponibil de rersurse pentru realizare cash flow valabil 90 de zile
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. 15.000.000 lei2. >95%3. 900.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Experienta similara
2. RTE(responsabil tehnic cu executia) - domeniile IX(lucrari edilitare), II(lucrari de drumuri), I (constructii civile)
3. CQ(controlor tehnic de calitate) - domeniile 6(lucrari edilitare), 3.2(lucrari de drumuri), 2.2 (lconstructii civile)
4. Certificare ISO 9001/2001 sau echivalent, Certificare ISO 14001/2005 sau echivalent, Certificare OHSAS 18001/2007 sau echivalent
5. Atestat ANRE pentru proiectare si executie bransamente electrice
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Minim trei contracte de lucrari realizate in ultimii 5 ani astfel: Un contract de lucrari edilitare (canalizare sau alimentare cu apa) in valoare minima de 500.000, 00 lei fara TVA; Un contract de lucrari de drumuri in valoare minima de 2.000.000, 00 lei fara TVA; Un contract de lucrari de institutii scolare in valoare minima de 600.000, 00 lei fara TVA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
51%
Descriere: Componenta financiara
2.
Propunerea tehnica
39%
Descriere: Componenta tehnica
3.
Durata de executie
10%
Descriere: Componenta contractuala
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
10/21.10.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.11.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.11.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.11.2009 11:00
Locul: Sediul Autoritatii Contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin PNDR masura 322
VI.3) Alte informatii
Din motive de natura tehnica, documentatia de atribuire nu a putut fi atasata in SEAP. Insa, aceasta va fi pusa la dispozitia oricarui operator economic care a inaintat o solicitare in acest sens, in mod gratuit, in conformitate cu prevederile art. 40, alin.2 si 3 din OUG nr. 34/2006
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoles, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Vaslui
Adresa postala: str. Stefan cel Mare, nr. 54, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 730171, Romania, Tel.0235311032, Email: [email protected], Fax: 0235311582
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Costesti
Adresa postala: comuna Costesti, Localitatea: Costesti, Cod postal: 737145, Romania, Tel.0235344548, Fax: 0235344533
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.10.2009 14:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer