Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare si executie pentru proiectul integrat de investitii :"Modernizare drumuri comunale DC 133 si DC 143, infiintare centru social in comuna Brusturoasa, jud.Bacau"


Anunt de participare numarul 111756/23.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Brusturoasa
Adresa postala:  Comuna Brusturoasa, Localitatea:  Brusturoasa, Cod postal:  607075, Romania, Punct(e) de contact:  Luminita Dulai, Tel. 0234-381031, In atentia:  Sorin Atonoaie - primar, Email:  [email protected], Fax:  0234-381170, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si executie pentru proiectul integrat de investitii : "Modernizare drumuri comunale DC 133 si DC 143, infiintare centru social in comuna Brusturoasa, jud.Bacau"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Brusturoasa, jud.Bacau
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare si executie pentru proiectul integrat de investitii : "Modernizare drumuri comunale DC 133 si DC 143, infiintare centru social in comuna Brusturoasa, jud.Bacau"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
45215221-2-Lucrari de constructii de centre de asistenta de zi (Rev.2)
45221110-6-Lucrari de constructii de poduri (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- Valoarea maxima pentru serviciile de proiectare :434.234 lei
- Valoarea maxima pentru executia de lucrari :8.749.918 lei
- Finalizarea serviciilor de proiectare - max 2 luni
- Executia lucrarilor : max 16 luni
Valoarea estimata fara TVA: 9, 184, 152RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie este de 180.000 lei. Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri FEADR, prin programul PNDR, Masura 322, Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: declaratie privind eligibilitatea - neincadrarea in prevederile art.180 din OUG.34/2006, declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, certificate de atestare fiscala din care sa reiasa plata obligatiilor catre bugetul local si de stat(originale ANAF, autoritati locale, sau copii legalizate), declaratie privind calitatea de participant la procedura, declaratia de subcontractare (unde este cazul) din care sa rezulte procentele din documentatie ce urmeaza sa fie indeplinite de fiecare subcontractant, certificat constatator emis de ORC de pe langa CCIN (original sau copie legalizata) valabil la data depunerii ofertelor, precum si celelalte documente cuprinse in documentatia de atribuire pentru fiecare asociat/subcontractant in parte
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatorii: Copii(conform cu originalul) dupa bilanturile dupa bilanturile contabile vizate si inregistrate la organele competente, impreuna cu notele explicative, pentru anii 2007, 2008, 2009. Ofertantul va prezenta o declaratie bancara ferma prin care sa demonstreze ca are posibilitatea sa obtina suma de 1.800.000 lei necesara pentru acoperirea fluxului de numerar pentru aceasta lucrare, pentru o perioada de 3 luni si alte documente cerute in documentatia de atribuire
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta obligatorie: Declaratie privind faptul ca media anuala a cifrei de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani calendaristici (2007 ? 2008 ? 2009) este mai mare sau egala cu 18.000.000 lei (Cumulativ in cazul societatilor mixte /consortiilor/ asocierilor sau pentru o singura firma in cazul unui singur ofertant).In conformitate cu prevederile art.186, alin. 2 coroborate cu prevederile art.190, alin. 2 din O.U.G nr.34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico - financiara si capacitatea tehnico - profesionala invocand sustinerea acordata de catre o alta persoana, pe baza unui angajament ferm incheiat in forma autentica.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
? Lista principalelor lucrari similare ca natura si complexitate executate in ultimii 5 ani? Lista principalelor prestari de servicii executate in ultimii 3 ani cu anexe.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima pentru executie : -executarea si finalizarea in ultimii 5 (cinci) ani a unui contract de executie lucrari construc-tii cladiri, de aceeasi natura si complexitate cu lucrarea supusa prezentei proceduri, cu o valoare minimade: 1.100.000 lei;
-executarea si finalizarea in ultimii 5 (cinci) ani a cel mult 5 (cinci) contracte de executie lucrari de infrastructura rutiera (drumuri - inclusiv poduri si podete), de aceeasi natura si complexitate cu lucrarea supusa prezentei proceduri, cu o valoare cumulata minima de 7.600.000 lei;Cerinta minima pentru proiectare : -executarea si finalizarea in ultimii 3 (trei) ani a unui contract de proiectare pentru constructie cladire de aceeasi natura si complexitate cu lucrarea supusa prezentei proceduri, cu o valoare minima de 38.000 lei;
-executarea si finalizarea in ultimii 3 (trei) ani a unui contract de proiectare pentru lucrari de infrastructura rutiera (drumuri - inclusiv podete si poduri) de aceeasi natura si complexitate cu lucrarea supusa prezentei proceduri, cu o valoare minima de 390.000 lei.Fiecare formular va fi insotit de: - documente constatatoare;
- contractele de servicii- procesele verbale de predare a lucrarilor de proiectareConditiile de mai sus pot fi indeplinite cumulativ in cazul asocierii mai multor persoane juridice.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de realizare a investitiei
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.12.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.12.2010 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.12.2010 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, observatori APDRP si UCVAP, alti invitati
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri FEADR prin PNDR, masura 322
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleus, nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala:  Strada Cuza Voda nr.1, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600266, Romania, Tel. 0234513296, Email:  [email protected], Fax:  0234514275, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Brusturoasa
Adresa postala:  jud.Bacau, Localitatea:  Brusturoasa, Cod postal:  607075, Romania, Tel. 0234381031, Email:  [email protected], Fax:  0234381170
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.11.2010 14:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer