Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PROIECTARE SI EXECUTIE PENTRU REALIZAREA OBIECTIVELOR DE INVESTITII: ?MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE SI SATESTI IN SATELE BIVOLARI, TABARA SI SOLONET, COMUNA BIVOLARI, JUDETUL IASI; CONSOLIDARE, DOTARE SI CONSERVARE A PATRIMONIULUI CULTURAL PENTRU CAMINUL


Anunt de participare numarul 106141/17.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BIVOLARI (CONSILIUL LOCAL BIVOLARI)
Adresa postala:  COMUNA BIVOLARI, JUDETUL IASI, Localitatea:  Bivolari, Cod postal:  707055, Romania, Punct(e) de contact:  Bursa Romana de Marfuri Terminal Iasi, Tel. 0332-408304, In atentia:  Iulian Basu - 0741-227835e-mail: [email protected], Fax:  0332-402539, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PROIECTARE SI EXECUTIE PENTRU REALIZAREA OBIECTIVELOR DE INVESTITII: ?MODERNIZARE DRUMURI COMUNALE SI SATESTI IN SATELE BIVOLARI, TABARA SI SOLONET, COMUNA BIVOLARI, JUDETUL IASI; CONSOLIDARE, DOTARE SI CONSERVARE A PATRIMONIULUI CULTURAL PENTRU CAMINUL CULTURAL DIN LOCALITATEA BIVOLARI, JUDETUL IASI;CONSTRUIRE GRADINITACU PROGRAM SCURT IN SATUL TRAIANCOMUNABIVOLARI, JUDETUL IASI?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: localitatile Bivolari Tabara, Traian si Solonet , comuna Bivolari , Judetul Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul contractului este indeplinirea activitatilor de proiectaresi executie pentru urmatoarele obiective ce fac parte din proiectul integrat: ?Modernizare drumuri comunale si satesti in satele Bivolari, Tabara si Solonet, comuna Bivolari, judetul Iasi; consolidare, dotare si conservare a patrimoniului cultural pentru caminul cultural din localitatea Bivolari, judetul Iasi;construire gradinitacu program scurt in satul Traiancomunabivolari, judetul Iasi?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
45210000-2-Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
45233140-2-Lucrari de drumuri (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- drumuri 4, 592 km
- o cladire reabilitare
- o cladire constructie noua
- un proiect drum
- doua proiecte cladiri
Valoarea estimata fara TVA: 7, 915, 283RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare- 150.000 lei, garantie de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA,
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare PNDR fonduri FEADR Masura 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180, 181 din OUG 34/2006 Certificat de atestare fiscala emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat (original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor);
-Certificat de atestare fiscala emis de Administratia Publica Locala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale (original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor).(formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).Nu se accepta datorii esalonate mai mari de 10.000 Eur.-copie legalizata dupa Certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului, care contine codul unic de inregistrare si anexa acestuia din care trebuie sa rezulte ca ofertantul poate desfatura activitati de constructii de drumuri, constructii civile si proiectare (vechime de maxim 30 de zile)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Copii ale bilanturilor contabile la31.12.2007. 31.12.2008 si 31.12.2009.
- formular cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CA medie 15.500.000 leiidentificare financiara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani,
-Formularul Anexa 3a ? Experienta similara
-copii dupa contracte, procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor si recomandari ale beneficiarilor .
- Declaratia privind echipamantele tehnice, Lista cuutilajele si echipamente de care dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului
- declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (2007-2009), CV-urile si copii dupa diplome de studii, atestate, certificari etc. pentru personalul de conducere si pentru persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului:
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantii trebuie sa faca dovada prestarii in ultimii 5 ani a cel putin o lucrare similara cu o valoare totalade cel putin7.500.000 lei fara TVA pentru executie si in ultimii 3 ani a unei prestari de servicii de proiectare in valoare de cel putin 300.000 lei fara TVA pentru proiectare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
55%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen executie
25%
Descriere: Durata de executie a lucrarilor si a proiectarii
3.
Metodologia
10%
Descriere: Metodologia descrisa in propunerea tehnica
4.
Garantie lucrari
10%
Descriere: garantie drum, gradinita, camin cultural
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.09.2010 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.09.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.09.2010 10:00
Locul: la sediul BRM Terminal Iasi, judetul Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii ai Comisei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, Observatori : Ministerul Finantelor, APDRP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): finantare PNDR fonduri FEADR Masura 322
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021 310.46.42, Adresa internet (URL):  http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi - Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Str. Anastasie Panu nr. 25 bis, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700024, Romania, Tel. 0232-260600, Email:  [email protected], Fax:  0232-255907, Adresa internet (URL):  portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prezentei OUG 34/2006 cu modif ult, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal,
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Bursa Romana de Marfuri Terminal Iasi
Adresa postala:  Chisinaului 27, Localitatea:  IASI, Cod postal:  70177, Romania, Tel. 0332-408304, Email:  [email protected], Fax:  0332-402539, Adresa internet (URL):  www.brm.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.08.2010 15:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer