Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare si executie pentru realizarea utilitatilor la unitatile scolare din comuna Batani: Scoala cu clasele I-IV Benedek Elek din Batanii Mici i Scoala cu clasele I-VIII Benedek Elek din Batanii Mari


Anunt de participare numarul 59320/21.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SCOALA CU CLASELE I-VIII BENEDEK ELEK BATANII MARI
Adresa postala: Str: PRINCIPALA Nr: 487 , judetul COVASNA, Localitatea: Batanii Mari, Cod postal: 527020, Romania, Punct(e) de contact: ERVIN BALO, Tel.0267-355425, 0742081208, Email: [email protected], Fax: 0267-355425
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
institutie guvernata de legea publica
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si executie pentru realizarea utilitatilor la unitatile scolare din comuna Batani: Scoala cu clasele I-IV Benedek Elek din Batanii Mici i Scoala cu clasele I-VIII Benedek Elek din Batanii Mari
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Scoala cu clasele I-IV Benedek Elek din Batanii Mici, Str. Felszeg, Nr. 169A, Cod postal 527017, Jud. Covasna
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare si executare a lucrarii aferente proiectului de investitie a ralizarii utilitatilor la unitatile scolare din comuna Batani: Sc cu cl I-IV Benedek Elek din Batanii Mici i Sc cu cl I-VIII Benedek Elek din Batanii Mari
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45251200-3 - Centrala termica (Rev.1)
74232120-1-Servicii de proiectare a sistemelor de incalzire (Rev.1)
74232200-6-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1: elaborare proiect tehnic, caietul de sarcini, detalii de excutie, documentatii pentru obtinerea avizelor si acordurilor si autorizatiilor, asistenta tehnica
Lot 2: executie de lucrari: centrale termice, grup sanitar, fosa vidanjabila
Valoarea estimata fara TVA: 93, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 05.09.2008 pana la 07.09.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 500 RON. Garantie de buna executie: 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat conform HG 370/2008
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Ofertant individual, asocieri, societati mixte, consortii, este permisa subcontractarea.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Indeplinirea conditiilor de eligibilitate prevazute in art. 180 si art 181 din OUG nr 34/2006 (singur ofertant, parteneri, subcontractanti)
2. Ofertantul, inclusiv subcontractantii/ partenerii trebuie sa fie firma inregistrata si specializata pentru executarea unor astfel de lucrari/ prestarea unor astfel de servicii. Se vor depune certificatul de inregistrare la ORC, statutul societatii sau documente similare pentru ofertanti straini.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri pentru ultimii 3 ani.
Profitul net conform ultimului bilant contabil inegistrat la administratia financiara.
Ofertantul trebuie sa aiba acces la credite se alte facilitati financiare adecvate asigurarii cash-flow-ului pe durata executarii contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Va fi cel putin egala cu valoarea supusa licitatiei.Sa fie pozitiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lucrari similare
- echipamentl din dotare si destinat executiei lucrarilor
-sistemele propuse de management a calitatii
- programul de realizare a lucrarii
- capacitatea profesionala pentru partea de executiea lucrarii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- ofertantii si toti membrii impreuna sa fii executat cel putin 1 lucrare similara in ultimii 5 ani- sa fie suficient pentru executia lucrarii- sa fie realist- sa fie suficient dimensionat
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.08.2008 11:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: ORDIN DE PLATA VIZAT DE BANCA
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.08.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.08.2008 11:00
Locul: SCOALA CU CLASELE I-VIII BENEDEK ELEK DIN BATANII MARI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, observatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Brasov
Adresa postala: B-dul Eroilor, nr 5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 600356, Romania, Tel.0268-423741, Email: [email protected], Fax: 0268-475146
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile calendaristice de la comunicarea rezultatului procedurii
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Scoala cu clasele I-VIII Benedek Elek Batanii Mari
Adresa postala: Str. Principala, Nr 487, Localitatea: Batanii Mari, Cod postal: 527020, Romania, Tel.0267-355425, Email: [email protected], Fax: 0267-355425
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.07.2008 23:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer