Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare si executie Proiect integrat: Alimentare cu apa comuna Plesoiu, Canalizare Comuna Plesoiu, Modernizare drum Local, Acces biserica, Sat Cocorasti, comuna Plesoiu, Dotare camin Cultural (Scoala Veche) in comuna Plesoiu, Judetul Olt.


Anunt de participare numarul 87526/30.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA PLESOIU
Adresa postala: Comuna Plesoiu, jud. Olt, Localitatea: Plesoiu, Cod postal: 237335, Romania, Punct(e) de contact: Preda Iulian, Tel.0249474121, Email: [email protected], Fax: 0249474024, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si executie Proiect integrat: Alimentare cu apa comuna Plesoiu, Canalizare Comuna Plesoiu, Modernizare drum Local, Acces biserica, Sat Cocorasti, comuna Plesoiu, Dotare camin Cultural (Scoala Veche) in comuna Plesoiu, Judetul Olt.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Plesoiu, jud Olt
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea Serviciilor de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, asistenta tehnica din partea proiectantului, verificarea proiectului si executie lucrari pentru obiectivele de investitii incluse in Proiectul integrat: Alimentare cu apa comuna Plesoiu, Canalizare Comuna Plesoiu, Modernizare drum Local, Acces biserica, Sat Cocorasti, comuna Plesoiu, Dotare camin Cultural (Scoala Veche) in comuna Plesoiu, Judetul Olt.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232411-6 - Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45233140-2-Lucrari de drumuri (Rev.2)
71322200-3-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de proiectare: roiectul tehnic, detalii de executie, asistenta tehnica din partea proiectantului, verificarea proiectului si Executie lucrari pentru obiectivele de investitii incluse in Proiectul integrat: Alimentare cu apa comuna Plesoiu, Canalizare Comuna Plesoiu, Modernizare drum Local, Acces biserica, Sat Cocorasti, comuna Plesoiu, Dotare camin Cultural (Scoala Veche) in comuna Plesoiu, Judetul Olt.
Valoarea estimata fara TVA: 8, 035, 326RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 100.000 leiGarantie de buna executie: 5% din valoarea fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin PNDR/FEADR - Masura 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru a evita excluderea, operatorul economic trebuie sa faca dovada ca: nu a fost condamnat in ultimii 5 ani pentru: participare la activitati ale unei organizatii criminale, coruptie, frauda, spalare de bani; nu este in stare de faliment ori lichidare; activitatile comerciale nu sunt suspendate sau nu fac obiectul unui aranjament cu creditorii; si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul general consolidat; nu prezinta informatii false, in ultimii doi ani nu si-a indeplinit sau a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, sa nu figureze pe Lista Contractorilor care nu au respectat termenii contractuali si cerintele din cadrul Programului SAPARD si care au intarziat derularea proiectelor si/sau au efectuat prestatiile in mod deficitar ori defectuos, sa nu figureze in evidenta ANRMAP cu documente constatatoare emise in baza art. 971 din HG nr. 925/2006 modificata cu HG nr. 834/2009 din care sa reiasa neindeplinirea/indeplinirea necorespunzatoare a clauzelor contractuale.
Documente edificatoare: Declaratii de eligibilitate, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre stat, inclusiv cele locale precum si a contributiei pentru asigurari sociale de stat; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; Copie CUI
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea Cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani, Bilant contabil la 31.12.2007, 31.12.2008 cu viza D.G.F.P. Declarare indicatori financiari
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Rezultatul ultimului exercitiu financiar: pozitiv. Cifra medie anuala de afaceri in perioada 2006-2008: minim 16.000.000 lei. Lichiditate generala peste 100% , Rezultatul ultimului exercitiu financiar: pozitiv
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista lucrarilor executatein ultimii 5 ani insotita de certificari ale modului de indeplinire a lucrarilor, Prezentarea cel putin a recomandarilor pentru lucrarile similare prezentate, Procese verbale de receptie. Formular de experienta similara, Copii prima si ultima pagina a contractului, Declaratie personal, Lista personal contract insotita de CV-uri pt persoanele cheie si copii atestate/diplome, Dovada avizata ITM cu privire la nr de personal, Declaratie de disponibilitate pt pozitiile cheie, Declaratii privind dotarile, subcontractantii, Certificari privind sistemul de management al calitatii, sistemul de management al mediului, sistemul de management al securitatii muncii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Personal proiectare 1 expert cheie cu experienta in proiectare drumuri, inginer specialitatea drumuri si poduri, minim 2 experti cheie cu experienta in proiectare alimentari cu apa si canalizare, inginer specialitatea hidrotehnica/inginerie sanitara/protectia mediului, 1 expert cheie experienta in proiectare constructii civile.Personal executie: 1 RTE, 1 Responsabil calitatea, 1 resposabilul cu controlul tehnic de calitate in domeniul produse pentru constructii; ingineri in profilul Constructii, specializarile Constructii hidrotehnice, Instalatii pentru constructii, Constructii civile si industriale pentru pozitia de Sefi puncte de lucru, 1 persoana de specialitate in domeniul protectiei munciiDotari minime Proiectare: Software: drum, apa, canal, constructii civile detinute cu licenta.Experienta executie: canalizare - minim 3 000 000 RON, modernizare drum- minim 260 000 RON, alimentare cu apa- minim 2 600 000 RON. Experienta proiectare: canalizare minim 75 000 RON, alimentare cu apa minim 120.000 RON, modernizare drum minim 9.000 RON.Certificari: SR EN ISO 9001:2000 sau echivalent, SR ISO 14001:2004 sau echivalent, OHSAS 18001:1999 sau echiv
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Pretul ofertei :40 puncte
2.
Termen de predare/executie
30%
Descriere: Termen de predare/executie :30 puncte
3.
Programul calitatii propus pentru executie
20%
Descriere: Programul calitatii :20 puncte
4.
Tehnologia propusa pentru executie
10%
Descriere: Tehnologia propusa pentru executie :10 puncte
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.10.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.10.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.10.2009 11:00
Locul: Primaria comunei Plesoiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, Reprezentantii autorizati ai ofertantilor; observatorii desemnati de catre UCVAP; observatorii desemnati de APDRP - CRPDRP4 sud-vest Oltenia
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: STAVROPOLEOS, NR. 6 , Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+40) 21 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+40) 21 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Olt, Sectia Comerciala si de Contencios Administrativ si Fiscal.
Adresa postala: Strada Manastirii nr. 2, JudetulOlt, ,Localitatea: Slatina, Cod postal: 230038, Romania, Tel.0249414989, Email: [email protected], Fax: 0249435782
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act alautoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal (art.256^2, alin.1, lit.b, OuG 34/2006).
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Plesoiu
Adresa postala: Judetul Olt, Localitatea: Plesoiu, Cod postal: 237335, Romania, Tel.0249/474121, Fax: 0249/474024
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.09.2009 17:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer