Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare si executie proiect integrat PNDR, masura 322 pentru retea apa, canalizare, modernizare retea stradala, festival local


Anunt de participare numarul 101754/08.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Comunei Stefanestii de Jos
Adresa postala:  Sos. Stefanesti nr. 116, Localitatea:  Stefanestii de Jos, Cod postal:  077175, Romania, Punct(e) de contact:  Anghel Rababoc, Tel. 021-3613529, In atentia:  Monica Ionescu, Email:  [email protected], Fax:  021-3653529, Adresa internet (URL):  www.primariastefanesti.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si executie proiect integrat PNDR, masura 322 pentru retea apa, canalizare, modernizare retea stradala, festival local
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Com Stefanestii de Jos, Ilfov
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Accesarea PNDR, masura 322, prin proiect integrat de 2, 5 mil. euro pentru urmatoarele componenete:
- sistem centralizat de alimentare cu apa in scop potabil si menajer in com. Stefanestii de Jos
- sistem centralizat de canalizare a apelor uzate menajere
- modernizare strada Sinaia
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45252100-9-Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitie servicii proiectare apa, canal, modernizare drum (faza PT, DDE, CS, Documentatie
pentru autorizarea executarii lucrarilor de constructii) si
executie lucrari apa, canalizare, modernizare drum ? conform caietelor de sarcini care vor fi
puse gratuit la dispozitia tuturor operatorilor economici selectati pentru a participa la etapa a
doua a procedurii (cea de ofertare).
Valoarea estimata fara TVA: 9, 144, 470RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
19 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 150.000 ron.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin P.N.D.R
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere (Acord de asociere)
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din ordonanta de urgenta a guvernului nr.34/2006;
- Declaratia privind calitatea de participant la procedura;
- Certificat constatator emis de oficiul Registrului Comertului
- Certificat de inregistrare- Certificat de sarcini fiscale,
- Cazier fiscal / certificat echivalent-pentru persoane juridice straine ? in conformitate cu H.G. 31 / 2003- Cazier judiciar al societatii- Cazier judiciar al administratorului societatii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- prezentareabilanturilor contabile dela fineleanilor2007, 2008, 2009(la data de 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009)vizate si inregistrate de organele competente (bilanturile se vor prezenta numai in copie legalizata); (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste bilanturi contabile);
- Fisa de informatii generale;
- Informatii privind accesul ofertantului la linii de credit sau disponibilitatea resurselor financiare necesare pentru executarea partiala a lucrarilor. Se vor prezenta, numai documente in original, declaratii bancare corespunzatoare care sa ateste ca ofertantul are acces la linii de credit confirmate de banci sau ca are resurse reale negrevate de datorii sau orice alte mijloace suficiente pentru a realiza executarea partiala a lucrarii. (Scrisorile de bonitate din partea bancilor se vor prezenta numai in original, fiind emise cu maxim6 zile inainte de data limita a depunerii documentelor de calificare);
- Operatorii economici vor da o declaratie pe proprie raspundere ca, in cazul in care sunt desemnati castigatori ai procedurii, se obliga ca pana la semnarea contractului, sa incheieo polita de asigurare a lucrarilor de constructii-montaj pe care urmeaza sa le execute si a echipamentelor pe care le vor furniza, in favoarea autoritatii contractante, valabila pe toata durata de executie a lucrarilor (conform ofertei depuse) si in suma egala cu valoarea contractului. In cazul in care operatorul economic desemnat castigator al procedurii nu va prezenta inainte de semnarea contractului polita de asigurare in forma ceruta mai sus, se va considera ca refuza semnarea contractului.
Acces la o facilitate de credit de cel putin 1.500.000 lei pentru realizarea partiala a contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media anuala a cifrei de afaceri in ultimii trei ani mai mare sau egala cu 12.000.000 ron.Acces la o facilitate de credit de cel putin 1.500.000 lei pentru realizarea partiala a contractului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, completata conform formularului 11 anexat si a anexei acestuia;
- Declaratie privind partea/partile din contract indeplinite de subcontractanti .
- Declaratie cu privire la personalul de conducere siefectivele medii anuale ale personalului angajat;
- Declaratie cu privire la utilajele si echipamentele disponibile pentru executarea contractului insotita de fisa tehnica a fiecarui utilaj;
- Fisa de experienta similara pentru lucrarile care indeplinesc nivelul minim impus privind capacitatea tehnica;
- Declaratie de securitate si sanatate in munca;
- Declaratie de disponibilitate pentru personalul folosit (altul decat cel propriu angajat permanent 8 ore zilnic) in baza unui contract de colaborare/contract prestari servicii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Indeplinirea in ultimii 5 ani de catre ofertant: o dintr-un contract finalizat, a unei experiente similare de executie lucraride constructie retele de alimentare cu apa de minim 2.000.000 lei(exclusiv TVA).sio dintr-un contract finalizat, a unei experiente similare de executie lucraride constructie retea de canalizare de minim 3.000.000 lei(exclusiv TVA)sio dintr-un contract finalizat, a unei experiente similare de executie lucraride constructie statie de epurarede minim 900.000 lei(exclusiv TVA);sio dintr-un contract finalizat, a unei experiente similare de executie lucraride drumuri de minim 660.000 lei(exclusiv TVA);sio dintr-un contract finalizat, a unei experiente similare de proiectarede minim 400.000 lei(exclusiv TVA);
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 10
Vor fi selectati pentru etapa a doua primii 10 (zece) operatori economici calificati, prioritizati in ordinea descrescatoare a mediei cifrei de afaceri pe ultimii trei ani (minim 12.000.000 ron).
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.06.2010 08:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.06.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.06.2010 11:00
Locul: La sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii autoritatii contractante si ai ofertantilor pe baza de delegatie, experti cooptati, daca este cazul, delegati ai APDRP, observator UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FEADR- PNDR- Programul National pentru Dezvoltare Rurala, masura 322.
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Intreaga documentatie de atribuire este incarcata in SEAP si poate fi accesata nerestrictionat pena la data limita precizata in anunt.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5, Bucuresti, sector 4., Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  040076, Romania, Tel. 02131951890, Fax:  0213114932
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta conform art. 256 ^2 lit. b din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Stefanestii de Jos
Adresa postala:  Sos. Stefanesti nr. 116, judet Ilfov, Localitatea:  Stefanestii de Jos, Cod postal:  077175, Romania, Tel. 0213613529, Email:  [email protected], Fax:  0213613529, Adresa internet (URL):  www.primariastefanesti.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.06.2010 13:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer