Licitatie Publica - Proiectare si executie Reabilitare cladire Scoala Generala si sala de sport Prejmer
Anunt de participare numarul 12698/03.05.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA PREJMER
Adresa postala: str.Mare, nr.565, Localitatea: Prejmer, Cod postal: 507165, Romania, Punct(e) de contact: LUMINITA MURESIANU, Tel.0268/362003, Email: [email protected], Fax: 0268/362363
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si executie Reabilitare cladire Scoala Generala si sala de sport Prejmer
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Prejmer, jud Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare si executie reabilitare cladire Scoala Generala si sala de sport Prejmer inclusiv bransamante utilitati: electricitate, gaz, apa si canalizare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
74000000-9-Servicii de arhitectura, de inginerie si de constructii, servicii juridice, contabile si alte servicii profesionale (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de proiectare si executie lucrari de reabilitare scoala si sala sport
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 500, 000 si 2, 700, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se cere garantie de participare in cuantum de 25.000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local, buget judetean, buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/contractare legalizata in fata Notarului Public, inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii.Confirmare plata taxe si impozite.Documente care dovedesc forma de inregistrare ca pers.fizica/juridica, certificat constatator, certificate, atestate, autorizatii profesionale pt.activitatile de proiectare si executie lucrari constructii civile/edilitare si instalatii utilitati (apa, canalizare, gaz, electricitate), fie orice alte documente echivalente cu certificarile solicitate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile auditate pe ultimii 3 ani, cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, scrisoare de bonitate bancara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri: 2.000.000 RON (doua milioane).Cerinta minima poate fi indeplinita doar de catre unul dintre asociati sau prin cumul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari similare pe ultimii 5 ani(similar executii lucrari de constructii sau reabilitari constructii civile/edilitare), declaratii utilaje, echipamente, lista personal specialitate pt. asigurare control calitate si pt.executia lucrarilor.Informatii privind subcontractantii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cel putin o lucrare similara de 650.000 RON.In cazul oferta comuna cerinta minima poate fi indeplinita si doar de catre unul dintre asociati
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul global al ofertei
80%
Descriere:
2.
Asigurarea calitatii lucrarilor
10%
Descriere:
3.
Termen de executie
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2554
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.06.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 500 RON
Conditii si modalitate de plata: Prin virament in contul RO69TREZ14021360250XXXXX deschis la Trezoreria Prejmer, jud.Brasov, cu confirmare plata
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.06.2007 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.06.2007 14:00
Locul: Primaria comunei Prejmer, str.Mare, nr.565, jud.Brasov , Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant prin reprezentantii sai imputerniciti sa asiste la deschidere
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Nu este cazul
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.STRAVOPOLEOS, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Brasov
Adresa postala: B-dul.15 Noiembrie, nr.45, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500097, Romania, Tel.0268475146
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic din cadrul Primariei Comunei Prejmer
Adresa postala: str.Mare, nr.565, Localitatea: Prejmer, Cod postal: 507165, Romania, Tel.0268362003, Email: [email protected], Fax: 0268362363
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.05.2007 11:35