Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare si executie reabilitare platforme de stationare aeronave


Anunt de participare (utilitati) numarul 141712/29.01.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.N. Aeroportul International Mihail Kogalniceanu - Constanta S.A.
Adresa postala: Str. Tudor Vladimirescu, Nr. 4, Localitatea: Mihail Kogalniceanu, Cod postal: 907195, Romania, Punct(e) de contact: Mic Gabriela, Tel. +40 241255100, Email: [email protected], Fax: +40 241508022, Adresa internet (URL): www.mk-airport.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Nationala care functioneaza sub autoritatea Ministerului Transporturilor
Activitate (activitati)
- Activit??i aeroportuare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Proiectare si executie reabilitare platforme de stationare aeronave
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Sediul SN AIMKC SA
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectarea si executia structurii rutiere aeroportuare, canalizare pluviala, instalatii electrice si balizaj, marcaje si inscriptionari, organizare de santier, probe tehnologice si intretinere in perioada de garantie a lucrarilor.
Suma aferenta procentului de diverse si neprevazute este de 11.380.570 lei, respectiv, 8.75% din valoarea estimata a contractului de achizitie publica.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45235000-3 - Lucrari de constructii de aerodromuri, piste de decolare si de aterizare si suprafete de manevrare (Rev.2)
45232130-2-Lucrari de constructii de canalizari de ape pluviale (Rev.2)
45233221-4-Lucrari de marcaj rutier (Rev.2)
45316213-1-Instalare de balizaje (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea estimata este compusa astfel:
Proiect tehnic + detalii de executie = 1.008.170, 00 lei
Cheltuieli pentru investitia de baza= 111.943.160, 00 lei
Organizare de santier = 5.101.530, 00 lei
Probe tehnologice = 673.200, 00 lei
Cheltuieli diverse si neprevazute=11.380.570, 00 lei in procent de 8.75 % din valoarea estimata a contractului(suma ce nu face parte din valoarea ofertata, ramanand la dispozitia achizitorului)
Valoarea estimata reprezinta valoarea fondurilor disponibile la data semnarii contractului. Ofertele care depasesc bugetul maxim disponibil, respectiv valoarea estimata exclusiv procentul pentru cheltuieli diverse si neprevazute pentru acest contract vor fi respinse ca inacceptabile, conform HG 925/2006 art. 36, alin (1) lit.e), cu modificarile si completarile ulterioare.
Valoarea estimata fara TVA: 130, 106, 630RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
13 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 2.300.000, 00 leiIMM-urile vor face dovada constituirii a 50% din valoarea garantiei de participare, conform Legii nr.346/2004.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (model orientativ Formularnr. 11), conform art.86 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera solidar toti membrii grupului de operatori economici.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitatea a ofertelor, respectiv 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazuri exceptionale, inainte ca perioada de valabilitate sa expire, Autoritatea contractanta poate sa ceara ofertantilor sa extinda perioada pentru un numar anume de zile.Echivalenta lei/valuta se va lua in calcul la cursul stabilit de BNR cu 7 zile inainte de data de deschidere a ofertelor indicata in Anuntul de Participare.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art.88 din H.G. 925/2006.Contul autoritatii contractante: RO19 RNCB 0114 0320 4655 0001, B.C.R. ConstantaIn masura in care Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului, suma prevazuta la art.278/1, alin.(1) din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, respectiv 12.641 lei. Garantia de buna executie a contractuluise va constitui cu respectarea urmatoarelor indicatii: 1. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea faraTVA a contractului (50% reducere pentru ofertantii care se regasesc in categoria IMM).2. Garantia de buna executie se va constitui in termen de 15 zilede la data semnarii contractului de lucrari.Modul de constituire a garantiei de buna executie : Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, conform art.90, alin.1 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.(model orientativ - Formularnr. 19).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European de Dezvoltare Regionala: 69, 25%Bugetul de stat: 30, 75%
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratia pe propria raspundere privind eligibilitatea -Se va completa Formular nr. 12AIn cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale cu privire la declaratia privind eligibilitatea, ofertantul va prezenta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
(in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).
Ofertantul/Ofertantul asociat/Tert sustinatornu trebuie sa se afle insituatiaprevazuta de art. 180 din OUG34/2006
Forma de prezentare: document original
2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -Se va completa Formular nr.12BIn cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale cu privire la declaratia pe propria raspundere, ofertantul va prezenta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
(in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).
Ofertantul/Ofertantul asociatnu trebuie sa se afle insituatiaprevazutade art. .181 din OUG34/2006.
Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in niciuna dintre situatia prevazuta deart.181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006.
Forma de prezentare: document original
3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP nr.314/2010, publicat in M.O. nr.701/20.10.2010 -Se va completa Formular nr.2
(in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).
Forma de prezentare: document original
4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare pentru ofertanti/candidati/ofertanti asociati/subcontractanti/tert sustinator - Se va completa Formular nr.6(in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).
In vederea completarii acestei declaratii precizamca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director General ? Constantin Teodorescu
Manager proiect ?Tiberiu-Cristian Dragomir
Director Economic? Camelia DiaconuDirector Operational ? Nicolae Vilvoi
Director Tehnic ? Gheorghe Zamani
Membru AGA-Stefan Dumitrascu
Membru AGA-Cornelia Nagy
Membru AGA-Paul Dorin Tat
Membru AGA-Ovidiu Cristian Tanase
Membru AGA-Calin Metes
Membru Consiliul de administratie ? Eugen Marin
Membru Consiliul de administratie ?Doina Radu
Forma de prezentare: document original
5.Certificat de atestare fiscala pentru obligatiile de plata catre bugetul de stat -Poate fi prezentat in una din formele: original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
6.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale (formular tip eliberat de autoritatile competente) -Poate fi prezentate in una din formele: original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Persoanele juridice straine vor prezenta certificatele/documentele edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul.Certificatele/documentele edificatoare vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Forma de prezentare: local in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducere autorizata in limba romana 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa reiasa obiectul contractului care trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul emis de ONRC -Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta la solicitarea autoritatii contractante pentru conformitate, certificatul constatator in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul este alta decat Romania, apartenenta din punct de vedere profesional va fi dovedita cu documente din tara de origine, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. Aceste documente se vor depune traduse in limba romana si legalizate de traducator autorizat.(se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)
Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs.
Forma de prezentare: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Nota: In cazul unei asocieri, se vor prezenta documente pentru fiecare dintre operatorii economici trebuie sa corespunda obiectului contractului.
2.Certificatde autorizare AACR valabil la data deschiderii ofertelor pentru:
-constructii, reparatii, intretinere si/sau modernizari la obiective de infrastructura a aviatiei civile (piste, cai de rulare si platforme pentru aeronave) -Cod AAC;
-montaj, reparatii si intretinere instalatii de iluminat si sisteme de balizaj - Cod AAC;
-proiectare in domeniul infrastructurilor aeroportuare (piste, cai de rulare, platforme) - Cod AAPIn cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considera indeplinita daca unul din asociati ? respectiv subcontractantul, daca este cazul ? detine autorizatia solicitata si numai cu conditia ca aceasta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.
Tertul nu poate sustine prin prezentarea unei astfel de autorizari operatorul economic ofertant, autorizarea AACR putand fi utilizata numai in nume propriu, nefiind o resursa transferabila.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul este alta decat Romania, apartenenta din punct de vedere profesional va fi dovedita cu documente din care sa reiasa ca este furnizor extern acceptat de AACR. Aceste documente se vor depune traduse in limba romana si legalizate de traducator autorizat.
Autorizatia se va prezenta in una din formele copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Capacitatea de sustinere a lucrarii:
Ofertantul trebuie sa demonstreze ca dispune de resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow-ul de executie a lucrarii de minim 54.000.000, 00 lei pentru o perioada de minim 6 luni.
In cazul unei asocieri, cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.
Modalitatea de indeplinire
Scrisoare de recomandare va fi emisa de o societate bancara /societati finantatoare ca detin acces la finantare in suma de 54.000.000, 00 lei pentru o perioada de minim 6 luni (un model Formular nr.12)
Forma de prezentare: document original
Informatii generale, cifra de afaceri globala sau media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3ani sa fie de cel putin 230.000.000, 00lei.
Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2009:1 euro = 4, 2373 LEIAnul 2010:1 euro = 4, 2099 LEIAnul 2011:1 euro = 4, 2379 LEI
Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a Romaniei.
In cazul unei asocieri, cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formular nr.4.
Forma de prezentare: document original
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Continuare cerinta nr.3
Specialist proiectare infrastructura aeroportuara
Studii : a) licentiat al unei Facultati de Constructii ? detine diploma de inginer ;
b)bune cunostinte de limba romana
Experienta profesionala generala :
minim 5 ani experienta profesionala in domeniul constructiilor.
Experienta profesionala specifica :
minim 2 ani experienta profesionala in contracte/proiecte de servicii de proiectare in domeniul infrastructurii de transport aeroportuar in pozitia de Inginer proiectare infrastructura aeroportuara
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formular nr.10 si Formular nr.10.1Pentru fiecare persoana propusa se va anexa, in copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul » , documentele doveditoare privind studiile si calificarile solicitate (documente studii, atestate, autorizari, etc) si ale actelor de identitate (buletin / pasaport / carte de identitate)
Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta profesionala specifica prezentata in CV (documente relevante / recomandari emise de Beneficiar / Angajator pentru proiectele / contractele care demonstreaza indeplinirea criteriilor). Pentru experienta profesionala generala se va prezenta o declaratie notariala pe propria raspundere a expertului, in original.
Continuare cerinta nr.3
Sef Echipa Proiectare : Studii : a) licentiat al unei Facultati de Constructii ? detine diploma de inginer ;
b) bune cunostinte de limba romana
Experienta profesionala generala :
minim 5 ani experienta profesionala in domeniul constructiilor.
Experienta profesionala specifica :
minim 2 ani experienta profesionala in contracte/proiecte de servicii de proiectare in domeniul infrastructurii de transport aeroportuar in pozitia de Coordonator de Proiect / Manager Proiect sau Adjunct Director Proiect / Adjunct Manager Proiect
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formular nr.10 si Formular nr.10.1Pentru fiecare persoana propusa se va anexa, in copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul » , documentele doveditoare privind studiile si calificarile solicitate (documente studii, atestate, autorizari, etc) si ale actelor de identitate (buletin / pasaport / carte de identitate)
Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta profesionala specifica prezentata in CV (documente relevante / recomandari emise de Beneficiar / Angajator pentru proiectele / contractele care demonstreaza indeplinirea criteriilor). Pentru experienta profesionala generala se va prezenta o declaratie notariala pe propria raspundere a expertului, in original.
Continuare cerinta nr.3
Responsabil protectia muncii
Atestat conform prevederilor HG nr.300/2006 privind cerintele minime de securitate si sanatate pentru santierele temporare sau mobile.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formular nr.10 si Formular nr.10.1Pentru fiecare persoana propusa se va anexa, in copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul » , ale diplomelor obtinute, ale atestatelor si autorizarilor mentionate si ale actelor de identitate (buletin / pasaport / carte de identitate).
Continuare cerinta nr.3
Responsabil cu Calitatea (CQ) : Studii : a)diploma de inginer, studii superioareb)bune cunostinte de limba romanaExperienta profesionala generala :
minim 3 ani experienta profesionala in domeniul calitatii in activitatile de: lucrari de constructii si/sau supervizare lucrari de constructii si/sau management de proiect/contract si / sau proiectare si / sau laborator.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formular nr.10 si Formular nr.10.1Pentru fiecare persoana propusa se va anexa, in copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul » , documentele doveditoare privind studiile si calificarile solicitate (documente studii, atestate, autorizari, etc) si ale actelor de identitate (buletin / pasaport / carte de identitate)
Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta profesionala specifica prezentata in CV (documente relevante / recomandari emise de Beneficiar / Angajator pentru proiectele / contractele care demonstreaza indeplinirea criteriilor).
Continuare cerinta nr.3
Sef Santier : Studii : a)licentiat al unei Facultati de Constructii ? detine diploma de inginerb) bune cunostinte de limba romana
Experienta profesionala generala :
minim 5 ani experienta profesionala in domeniul constructiilor.Experienta profesionala specifica :
minim 2 ani experienta profesionala in contracte/proiecte de lucrari de constructii in domeniul infrastructurii de transport aeroportuar in pozitia de Sef Santier sauAdjunct Sef Santier
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formular nr.10 si Formular nr.10.1Pentru fiecare persoana propusa se va anexa, in copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul » , documentele doveditoare privind studiile si calificarile solicitate (documente studii, atestate, autorizari, etc) si ale actelor de identitate (buletin / pasaport / carte de identitate)
Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta profesionala specifica prezentata in CV (documente relevante / recomandari emise de Beneficiar / Angajator pentru proiectele / contractele care demonstreaza indeplinirea criteriilor). Pentru experienta profesionala generala se va prezenta o declaratie notariala pe propria raspundere a expertului, in original.
Continuare cerinta nr.5
Ofertantul va face dovada ca dispune de cel putin :
Laborator autorizat in conformitate cuLegea nr.10/1995 privind calitatea in constructii, pentru betoane si mixturi, cu profile corespunzatoare (G.T.F; M.B.M; B.Ba.Bp; A.N.C.F.D; M.D; D.) pentru lucrarile de infrastructura de transport
Nota: G.T.F ? Geotehnica si teren de fundare;M.B.M ? Materiale pentru betoane si mortare;B.Ba.Bp ? Beton, Beton armat, beton precomprimat;M.D ? Materiale pentru drumuri;D ? Drumuri.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul nr.8.1
Continuare cerinta nr.5
Ofertantul va face dovada ca dispune de cel putin :
-statie de betoane mobila dotata cu echipament care poate asigura automatizarea operatiilor de cantarire si masurare a umiditatii agregatelor si inregistrarea datelor respective in memoria echipamentului intr-o forma sintetica si clara, astfel incat in orice moment sa poata fi analizat modul cum a functionat statia ? minim 1buc
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul nr.8.2
Cerinta nr.5
Ofertantul va prezenta lista cu utilajele si echipamentele tehnologice pentru activitatea de demolare a platformelor existente, evacuarea si transportul materialelor rezultate din demolare, realizarea lucrarilor terasiere, fabricarea diferitelor tipuri de betoane de ciment prevazute, in asa fel ca tipul si numarul de utilaje sa asigure realizarea volumelor de lucrari de demolare si construire a noilor platforme de operare conform caietului de sarcini si in termenele estimate in graficul de lucrari.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formularul nr. 8? Lista privind utilajele si echipamentele tehnologice.Prezentarea de documente care sa faca dovada ca ofertantii dispun si/sau detin in proprietate sau inchiriate mijloacele si echipamentele necesare executarii lucrarilor ( contract de vanzare - cumparare, de leasing sau inchiriere, facturi su alte documente) care demonstreaza detinerea sau accesul pe intreaga durata de executie a contractului, la resursele declarate, Certificate de atestare pentru Statie betoane, Rapoarte de inspectie utilaje/Fise tehnice de intretinere, PV de inspectie ISCIR pentru automacara/instalatie de ridicat.
Continuare cerinta nr.3
Responsabil Tehnic cu executia
Studii : a) licentiat al unei Facultati de Constructii ? detine diploma de inginer ;
b) bune cunostinte de limba romana
Atestat de catre Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului in domeniile : Constructii rutiere, drumuri, piste de aviatie, poduri, tunele si Constructii edilitare si de gospodarie comunala, valabil la data deschiderii ofertelor.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formular nr.10 si Formular nr.10.1Pentru fiecare persoana propusa se va anexa, in copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul » , ale diplomelor obtinute, ale atestatelor si autorizarilor mentionate si ale actelor de identitate (buletin / pasaport / carte de identitate).
Cerinta nr.4
Ofertantul va face dovada ca dispune de urmatoarele dotariin vederea prestarii serviciilor de proiectare :
- statie totala ;
- programe de proiectare adecvate ;
- calculatoare ;
- Imprimanta ;
- ploter.
Modalitatea de indeplinire
Se va prezenta Formularul nr. 7 ? Lista privind dotarile, si documente din care sa rezulte ca ofertantul dispune de dotarile declarate.
Forma de prezentare: document original
Cerinta nr.3
Personalul echipei de proiect va fi compus din cel putin urmatorii specialisti: Coordonator de proiect
Studii:
a)studii superioare, b)bune cunostinte de limba romanaExperienta profesionala:
1.minim 3 ani experienta profesionala in contracte/proiecte de lucrari de constructii in domeniul infrastructurii de transport aeroportuar.2.minim 3 ani experienta ca si Coordonator de Proiect sau in pozitii similare care sunt: Director Proiect/Manager Proiect sau Adjunct Director Proiect/Adjunct Manager Proiect
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formular nr.10 si Formular nr.10.1Pentru fiecare persoana propusa se va anexa, in copie lizibila cu mentiunea « conform cu originalul » , documentele doveditoare privind studiile si calificarile solicitate (documente studii, atestate, autorizari, etc) si ale actelor de identitate (buletin / pasaport / carte de identitate)
Operatorului economic clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta profesionala specifica prezentata in CV (documente relevante / recomandari emise de Beneficiar / Angajator pentru proiectele / contractele care demonstreaza indeplinirea criteriilor). Pentru experienta profesionala generala se va prezenta o declaratie notariala pe propria raspundere a expertului, in original.
Cerintanr.1
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.
Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.
Modalitatea de indeplinire
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.
Se va completa Formular nr.12E
Forma de prezentare: document original
Continuare cerinta nr.2
Prezentarea cel putin a unui contract de servicii de proiectare finalizat in valoare de minim 1.000.000, 00lei in domeniul infrastructurii aeroportuare (piste/platforme de stationare aeronave/cai de rulare).
Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formular nr.12.1D
Forma de prezentare: document original
Continuare cerinta nr.2
recomandare de la Beneficiarul investitiei, care sa contina datele de identificare a contractului declarat, datele de incepere si de finalizare a contractului, valoarea initiala a contractului, valoarea finala a contractului.
In cazul asocierilor conditia se va considera indeplinita in mod cumulativ.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formular nr.12.1D
Forma de prezentare: document original
Cerintanr.2
Lista principalelor prestari de servicii realizate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati .
Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.
Modalitatea de indeplinire
Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani.
Se va completa Formular nr.12D
Forma de prezentare: document original
Continuare cerinta nr.1
Prezentarea cel putin a unui contract de lucrari de constructii in domeniul infrastructurii de transport aeroportuar (piste/platforme de stationare aeronave/cai de rulare) in valoare de minim 117.000.000, 00lei insotit de certificari de buna executie. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formular nr.12.1E
Forma de prezentare: document original
Continuare cerinta nr.1
recomandare de la Beneficiarul investitiei, care sa contina datele de identificare a contractului declarat, datele de incepere si de finalizare a contractului, valoarea initiala a contractului, valoarea finala a contractului.
Modalitatea de indeplinire
Se va completa Formular nr.12.1E
Forma de prezentare: document original
Certificat privind protectia mediului ISO 14001 sau echivalent pentru domeniul activitatilor ce fac obiectul prezentului contract, valabil la data deschiderii ofertelor.In cazul in care ofertantul nu detine un certificat de calitate ISO 14001, cerinta se va considera indeplinita prin prezentarea oricaror documente echivalente / probe sau dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinescnivelurile de performanta stabilite de acesta.In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare dintre asociati, corespunzator specificului activitatii realizate in cadrul contractului.
Modalitatea de indeplinire
Certificat ISO 14001 sau echivalent.
Forma de prezentare: copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Certificat privind managementul calitatii ISO 9001 sau echivalent pentru domeniul activitatilor ce fac obiectul prezentului contract, valabil la data deschiderii ofertelor.In cazul in care ofertantul nu detine un certificat de calitate ISO 9001, cerinta se va considera indeplinita prin prezentarea oricaror documente echivalente / probe sau dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinescnivelurile de performanta stabilite de acesta.In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita de fiecare dintre asociati, corespunzator specificului activitatii realizate in cadrul contractului.
Modalitatea de indeplinire
ISO 9001 sau echivalent.
Forma de prezentare: copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Pentru oferta cu pretul cel mai mic se va acorda punctajul maxim alocat acestui factor de evaluare (50 de puncte), iar pentru celelalte oferte punctajul se va acorda dupa formula: Punctaj oferta in cauza = (pret minim/ pret oferta in cauza) x 50 (cu 2 zecimale)
2.
Durata de decalare a pragului 36 si a extremitatii pistei cu 760m fata de pozitia actuala (in zile)
30%
Descriere: durata minima = 20 zile calendaristice;durata maxima = 45 zile calendaristice.Pentru oferta cu durata cea mai mica cuprinsa in intervalul 20 zile calendaristice si 45 zile calendaristice, se va acorda punctajul maxim (30puncte), iar pentru celelalte oferte punctajul se va acorda dupa formula: Punctaj oferta in cauza = (durata cea mai mica/ durata oferta in cauza) x 30 (cu 2 zecimale).In cazul in care durata este mai mica de 20 zile calendaristice sau mai mare de 45 de zile calendaristice, oferta va fi declarata neconforma.Durata declarata va fi corelata cu metodologia de lucru si cu graficul de executie.
3.
Termen de executie/punere in functiune pentru Etapa 1 de executie, de la ordinul de incepere (zile)
20%
Descriere: termen minim = 154 zile calendaristice;termen maxim = 210 zile calendaristice.Pentru oferta cu termenul cel mai mic cuprins in intervalul 145 zile calendaristice si 210 zile calendaristice, se acorda punctajul maxim (20puncte), iar pentru celelalte oferte punctajul se va acorda dupa formula: Punctaj oferta in cauza = (termenul cel mai mic/ termen oferta in cauza) x 20 (cu 2 zecimale).In cazul in care termenul este mai mic de 154 zile calendaristice sau mai mare de 210 zile calendaristice, oferta va fi declarata neconforma.Termenele declarate vor fi corelate cu metodologia de lucru si cu graficul de executie.
Punctaj maxim componenta tehnica: 50
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.03.2013 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.03.2013 10:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.03.2013 11:00
Locul: sediu administrativ (incinta aeroport) SN AIMKC SA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, imputerniciti ai ofertantilor si observatori UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): proiect din cadrul Programului Operational Sectorial Transport 2007-2013, ?Reabilitare platforme de stationare aeronave incinta aeroport, comuna Mihail Kogalniceanu, jud. Constanta?. Programul Operational nr.CCI2007RO161PO003. Cod proiect: POST/2012/2/4/002. Cod SMIS 41675
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Transport - POS Transport
VI.3) Alte informatii
Dupa descarcarea prezentei documentatii va rugam sa verificati frecvent ?Documentatii si clarificari? anexat anuntului de participare publicata in SEAP, pentru a o completa cu eventualele clarificari/completari aduse ulterior publicarii acesteia.Ofertele vor fi clasificate in ordinea descrescatoare a punctajului total, calculat conform formulei: P total = P1+P2+P3, unde P1?P3 sunt punctajele acordate pentru cei 3 factori de evaluare.Oferta cu valoarea P total cea mai mare va fi declarata castigatoare.In cazul ofertelor clasate pe primul loc cu punctaje egale, modalitatea de departajare va fi pretul, autoritatea contractanta va incheia contractul cu ofertantul a carui oferta are cel mai mic pret.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc cu punctaje egale au preturi egale, pentru departajare, Autoritatea Contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor la o data precizata.Capacitatile economico-financiara si/sau tehnco-profesionala ale ofertantului pot fi sustinute, pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana, numai in cazul cerintelor transferabile, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva, in acest caz, in temeiul art.186 si art. 190 din OUG 34/2006, ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective-Formularele 20, 21, 22, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele invocate. Persoana care asigura sustinerea, nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.180 si ale art.181 lit.a), c1) si d).Oferta si documentele care o insotesc vor fi redactate in limba romana.Vizitarea amplasamentului se va efectua la solicitarea scrisa a operatorilor economici cel tarziu cu 28 de zile inainte de data depunerii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.N. Aeroportul International Mihail Kogalniceanu ? Constanta S.A.
Adresa postala: str.Tudor Vladimirescu nr.4, Localitatea: Mihail Kogalniceanu, Cod postal: 907195, Romania, Tel. +40 0241255100, Email: [email protected], Fax: +40 0241508022, Adresa internet (URL): www.mk-airport.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.01.2013 13:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer