Licitatie Publica - PROIECTARE SI EXECUTIE REABILITARE SISTEM VENTILATIE, SISTEM STATII POMPARE SI ILUMINAT PASAJUL UNIRII SI INSTALARE SISTEM DE DETECTIE INCENDIU SI GAZE TOXICE
Anunt de participare numarul 83380/29.07.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA STRAZILOR BUCURESTI
Adresa postala: Domnita Ancuta , nr. 1 , sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010941, Romania, Punct(e) de contact: BOGDAN TAT, Tel.0213138170, Email: [email protected], Fax: 0213138170, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PROIECTARE SI EXECUTIE REABILITARE SISTEM VENTILATIE, SISTEM STATII POMPARE SI ILUMINAT PASAJUL UNIRII SI INSTALARE SISTEM DE DETECTIE INCENDIU SI GAZE TOXICE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Municipiul Bucuresti - PASAJUL UNIRII
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PROIECTAREA SI EXECUTAREA REABILITARII SISTEMULUI DE VENTILATIE, SISTEMULUISTATIILOR DE POMPARE SI ILUMINAT IN PASAJUL UNIRII SI INSTALARE SISTEM DE DETECTIE INCENDIU SI GAZE TOXICE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221119-9 - Lucrari de constructii de renovari de poduri (Rev.2)
71322300-4-Servicii de proiectare a podurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare - 25000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local al CGMB
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, declaratie privind calitatea de participant la procedura, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat: Certificat de atestare fiscala, Certificat privind taxele si impozitele locale, Certificat de atestare privind obligatiile la Fondul de Mediu.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2008;Declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani;Cifra de afaceri medie anuala trebuie sa fieminim 5.000.000 RONSolvabilitate patrimoniala >=30%Lichiditatea generala >= 100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara: Se va prezenta Fisa de Informatii privind experienta similara pentru contracte similare indeplinite si finalizate in decursul anilor 2004, 2005, 2006, 2007, 2008.Se solicita experienta in realizarea cu succes in ultimii 5 ani a: a) cel putin 2 (doua) contracte de executie lucrari similare in valoare cumulata de minim 1.000.000 leifara TVA.b) cel putin 1 (un) contract de proiectare lucrari similare a caror valoare cumulata sa faca cel putin 50.000 lei fara TVA.Informatii privind dotarile specifice: Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele sau alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.Resurse umane: lista personalului responsabil cheie care va fi angajat in cadrul contractului, descrierea pe scurt a pregatirii profesionale .Se solicita prezentarea unei recomandari pentru contracte realizate in municipii si orase.Ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere referitoare la istoricul litigiilor din ultimii 5 ani.Standarde de asigurare a calitatii: Certificat ISO 9001 sau echivalent, Standarde de protectia mediului: Certificat ISO 14001 sau echivalent, Certificat OHSAS 18001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere:
2.
Durata de proiectare (exprimata in zile)
10%
Descriere:
3.
Durata de executie (exprimata in zile)
20%
Descriere:
4.
Metodologia de executie si modul de conlucrare cu antreprenorul general care realizeaza renovarea pasajului
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.08.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.08.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.08.2009 11:00
Locul: Administratia Strazilor - Str. Domnita Ancuta, Nr.1, Sector 1, Bucuresti - Sala de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii ofertantilor, persoane imputernicite sa asiste la deschiderea ofertelor, si daca este cazul observatori ai Ministerului Finatelor Publice.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 03004, Romania, Tel.021-3104641, Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Bucuresti
Adresa postala: Sos. Oltenitei, nr.107-111, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Tel.021-3195183, Fax: 021-319.16.88
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Strazilor-Serviciul Juridic
Adresa postala: Str.Domnita Ancuta, nr.1, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010941, Romania, Tel.021-3101860, Fax: 021-3101860
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.07.2009 17:01