Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PROIECTARE SI EXECUTIE REABILITARE STRAZI PRECUM SI LUCRARI DE REPARATII AFERENTE RETELEI STRADALE SECTOARELE 1-6


Anunt de participare numarul 79182/04.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA STRAZILOR BUCURESTI
Adresa postala: Domnita Ancuta , nr. 1 , sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Punct(e) de contact: Bogdan Tat, Tel.0213101860, Email: [email protected], Fax: 0213101860, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PROIECTARE SI EXECUTIE REABILITARE STRAZI PRECUM SI LUCRARI DE REPARATII AFERENTE RETELEI STRADALE SECTOARELE 1-6
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Municipiul Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 140, 000, 000 si 175, 000, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 2 contracte
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PROIECTARE SI EXECUTIE REABILITARE STRAZI PRECUM SI LUCRARI DE REPARATII AFERENTE RETELEI STRADALE SECTOARELE 1-6
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
45233142-6-Lucrari de reparare a drumurilor (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Demontare, refacere trotuare, refacere sistem rutier, aducere la cota capace canalizari (partial), un bazin de retentie, un grup de pompare.
Valoarea estimata fara TVA: intre 140, 000, 000 si 175, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de buna executie pentru lucrari si servicii este in procent de 10% din val contractului subsecvent. Cuantumul garantiei de participare est de 3500000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local al Consiliului General al Municipiului Bucuresti.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din oug 34/2006
CERTIFICATE CONSTATATOARE privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat
Certificat de inregistrare (CUI).
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului -eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil intocmit pentru exercitiul financiar 2008
Se vor prezenta informatii privind cifra de afceri pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008)
Cifra de afaceri medie anuala trebuie sa fie
minim 450000000 RON.
Indicatorul de solvabilitate patrimoniala trebuie sa depaseasca procentul de 30% pentru calificarea ofertantului.
Indicatorul de lichiditate generala trebuie sa depaseasca procentul de 150% pentru calificarea ofertantului
Ofertantul trebuie sa anexeze un document emis de banca, prin care se confirma accesul la facilitatile de credit in suma de 60.000.000 lei privind realizarea obiectivului de investitii a carei executie va fi incredintata in urma adjudecarii prezentei proceduri de achizitie.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Dosar de prezentare a sistemului propriu de conducere si de asigurare a calitatii lucrarilor, proceduri de sistem si proces pentru lucrarile supuse procedurii de achizitie publica
Fisa de Informatii privind experienta similarapentru contracte similare indeplinite si finalizate in decursul anilor 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
Se solicita prezentarea a cel putin trei recomandari pentru contracte realizate in municipii si orase.
Ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere referitoare la istoricul litigiilor din ultimii 5 ani.
Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele sau alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea acordului cadru:
Statie de asfalt de minim 120to/h, pe o raza de maxim 50kmde Bucuresti, cu raport de inspectie si autorizatie de mediupe amplasamentb) Fabrica de betoane minim 50 mc/h pe o raza de maxim 50kmde Bucuresti cu raport de inspectie si autorizatie de mediu pe amplasamentc) Finisor pentru asternerea asfaltului latime 5m cu raport de ispectied) Cilindru compactor pentru imbracaminte rutiera cu raport de inspectie
e) Masina de frezat asfalt minim 1m cu raport de inspectieETC.
Resurse umane:
- ingineri (subingineri) absolventi CFDP (se vor prezenta copii ale diplomelor)- RTE atestat MLPAT in domeniul lucrarii -cu atestat si legitimatie valabile la data licitatiei- CQ atestat in domeniul lucrarii cu diploma valabila la data licitatiei- minim 2
- Ingineri proiectanti specialitate CFDP- minim 3
- manageri de proiect-minim 1
- manager al sistemelor de management de mediu-minim 2Standarde de asigurare a calitatii:
Certificat ISO 9001 sau echivalent
Certificat ISO 14001 sau echivalent
Certificat OHSAS 18001 sau echivalent
Certificat SA 8000 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.07.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.07.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.07.2009 10:00
Locul: Administratia Strazilor - Sala de Consiliu - Str. Domnita Ancuta, Nr 1, Sect 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii legali sau imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala: Sos. Oltenitei nr. 107-111, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Tel.021.319.51.83, Fax: 021.319.16.88
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Strazilor - Serviciul Juridic
Adresa postala: Str. Domnita Ancuta, nr. 1, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010941, Romania, Tel.021.310.18.60, Fax: 021.310.18.60
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.06.2009 11:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer