Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare si executie reabilitarea termica a blocurilor 35 EST, CAMIN USAS, CAMIN LEGMAS, CAMIN MIDIA, CAMIN CONSIR, BLOC 34 EST, BLOC 54.


Anunt de participare numarul 89203/21.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASULNAVODARI
Adresa postala: Str. Dobrogei nr. 1, Localitatea: Navodari, Cod postal: 905 700, Romania, Punct(e) de contact: Petrica Adrian Constantin, Tel.0241 - 760 353, Email: [email protected], Fax: 0241 - 761 606, Adresa internet (URL): www.primaria-navodari.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si executie reabilitarea termica a blocurilor 35 EST, CAMIN USAS, CAMIN LEGMAS, CAMIN MIDIA, CAMIN CONSIR, BLOC 34 EST, BLOC 54.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: BLOC 35 EST Str.Nuferilor, CAMIN USAS Str.Marii, CAMIN LEGMAS Str. Marii, CAMIN MIDIA Str. Marii, CAMIN CONSIR Str. Marii, BLOC 34 EST Str. Nuferilor, BLOC 54 Str. Constantei (Midiei).
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Intocmire proiect de executie, caiet de sarcini, detalii de executie, asistenta tehnica a proiectantului pe durata lucrarilor, lucrari de reabilitare termica, inclusiv instalatii de furnizare a agentului termic.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45321000-3 - Lucrari de izolare termica (Rev.2)
45232141-2-Instalatii de incalzire (Rev.2)
45421100-5-Instalare de usi, de ferestre si de elemente conexe (Rev.2)
45443000-4-Lucrari de fatade (Rev.2)
71320000-7-Servicii de conceptie tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestarea urmatoarelor servicii necesare inceperii lucrarilor de reabilitare termica la blocurile de locuinte: BLOC 35 EST, CAMIN USAS, CAMIN LEGMAS, CAMIN MIDIA, CAMIN CONSIR, BLOC 34 EST, BLOC 54.1.elaborarea proiectelor de executie a lucrarilor de reabilitare termica a blocurilor, fazele PT+PAC+CS+DE, inclusiv executia unor retele noi de furnizare a agentului termic la nivelul blocurilor.2.asigurarea asistentei tehnice din partea proiectantului pe toata durata executiei lucrarilor
3.realizarea lucrarilor de reabilitare termica in concordanta cu prevederile proiectelor de executie elaborate: termoizolare fatada, termoizolare terasa, termoizolare placa subsol, inlocuire tamplarie de lemn cu tamplarie PVC si geam termoizolant, inlocuire conducte subsol, termoizolarea acestora, inlocuire coloane de distributie agent termic si distributie pe orizontala in garsoniere, apartamente cu 2, 3 si 4 camere.
Valoarea estimata fara TVA: 6, 190, 080.18RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE LA LICITATIE 100000 RON.GARANTIE DE BUNA EXECUTIE5 % .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL 50 %, FONDURI GUVERNAMENTALE (MDRL) 50 %.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata prin act notarial in conditiile legii.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie privind eligibilitatea; declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181; declaratie privind calitatea de participant la procedura; certificate constatatoare privind plata impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale; certificat de inregistrare fiscala; declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii; certificat constatator emis de ORC.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Vor fi prezentate urmatoarele:
-1 bilantul contabilla31.12.2008, 31.12.2007, 31.12.2006, vizate si inregistrate de organele competente (copie conforma cu orginalul)Neprezentarea acestuia la sedinta de deschidere a ofertelor atrage descalificarea ofertantului.
2-cifra medie anuala de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie mai mare de 12 000 000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Va fi prezentata lista principalelor contracte incepute si finalizate in ultimii 5 (cinci) ani privind:
-1.lucrari de amenajarea/ modernizarea/ reabilitarea / reabilitarea termica/consolidarea unor cladiri existente cu cel putin 3 niveluri, inclusiv a instalatiilor interioare aferente
-2.proiectele tehnice elaborate in ultimii trei ani pentruamenajarea/ modernizarea/ reabilitarea / reabilitarea termica/consolidarea unor cladiri existente cu cel putin 3 niveluri, inclusiv a instalatiilor interioare aferente
-3.verificarile tehnice efectuate in ultimii trei ani pentru proiecte privind amenajarea/ modernizarea/ reabilitarea / reabilitarea termica/consolidarea unor cladiri existente cu cel putin 3 niveluri, inclusiv a instalatiilor interioare aferente
executarea unui contract care a avut ca obiect proiectarea si executia lucrarilor de amenajarea/ modernizarea/reabilitarea / reabilitarea termica/consolidarea unor cladiri existente cu cel putin 3 niveluri, inclusiv a instalatiilor interioare aferente ; declaratie privind persoanele care vor duce la indeplinire viitorului contract si specializarea acestora cerinte minime: cel putin un inginer constructor specializarea constructii civile, cu vechime in proiectare mai mare de 5 ani ; cel putin un inginer constructor specializarea instalatii, cu vechime in proiectare mai mare de 5 ani; cel putin un inginer constructor specializarea constructii civile, cu vechime in executia lucrarilor mai mare de 3 ani ; cel putin un inginer constructor specializarea instalatii, cu vechime in executia lucrarilor mai mare de 3 ani ; cel putin o persoana responsabila cu controlul tehnic de calitate pe specialitate; cel putin o persoana responsabil tehnic cu executia pentru domeniul constructii civile, industriale.Certificate ISO 9001, sau echivalent, pentru activitatea de proiectare, pentru lucrari de constructii, pentru producerea tamplariei, pentru producerea termosistemuluiCertificat ISO 14001, sau echivalentCertificat ISO 18001 OHSAS, sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. executarea unui contract care a avut ca obiectproiectarea, verificarea tehnica a proiectului si executia lucrarilor de amenajarea/ modernizarea/reabilitarea / reabilitarea termica/consolidarea unor cladiri existente cu cel putin 3 niveluri, inclusiv a instalatiilor interioare aferenteSe va considera indeplinita cerinta daca sunt prezentate urmatoarele documente: copii conforma cu originalul ale contractului/contractele care dovedesc experienta similara, insotite de anexele acestora copie conforma cu originalula procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor executate in baza contractului care dovedeste experienta similara copie conforma cu originalula raportului de expertiza intocmit in baza contractului care dovedeste experienta similara copii conforma cu originalulale proceselor verbale de predare a documentatiilor respective elaborate in baza contractului care dovedeste experienta similara (in cazul proiectului) recomandari in original din partea beneficiarilor din care sa rezulte calitatea lucrarilor si a serviciilor prestate ca fiind cel putin buna.SUB SANCTIUNEA DESCALIFICARII, SE VOR OFERTA EXCLUSIV SISTEME AGREMENTATE DE TERMOIZOLATIE DISTANTATE FATA DE PERETE CARE SA PERMITA VENITILATIA SI CARE SA PREVINA UMEZEALA !!!
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
30565/14.10.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.11.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.11.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.11.2009 16:00
Locul: SALA DE SEDINTE A PRIMARIEI ORASULUI NAVODARI, STR. DOBROGEI NR. 1, JUD. CONSTANTA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei numiti prin dispozitia Primarului Orasului Navodari si reprezentantii delegati/imputerniciti ai operatorilor economici.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este disponibila pe adresa www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr.6, sector 3., Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL CONSTANTA
Adresa postala: Str. Traian 23, Localitatea: CONSTANTA, Cod postal: 900743, Romania, Tel.0241-619628, Email: [email protected], Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro/InstantaPrezentare.aspxidInstitutie=118
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE
Adresa postala: PRIMARIA ORASULUI NAVODARI, STR. DOBROGEI NR. 1, Localitatea: NAVODARI, Cod postal: 905700, Romania, Tel.0241-760353, Email: [email protected], Fax: 0241-761606, Adresa internet (URL): www.primaria-navodari.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.10.2009 14:12
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer