Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare si executie renovare Pasaj Victoria


Anunt de participare numarul 83375/29.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA STRAZILOR BUCURESTI
Adresa postala: Domnita Ancuta , nr. 1 , sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010941, Romania, Punct(e) de contact: Bogdan Tat, Tel.021310.18.60, In atentia: Bogdan Tat, Email: [email protected], Fax: 021310.18.60, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si executie renovare Pasaj Victoria
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Pasaj Victoria- Municipiul Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- Sablare suprafete cu jet de apa
- Reparatii infiltratii
- Vopsire plansee cu vopsea lavabila
- Placare pereti cu granit/piatra naturala si panouri
- Reabilitare statii de pompare
- Modernizare sistem de iluminat
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221119-9 - Lucrari de constructii de renovari de poduri (Rev.2)
71322300-4-Servicii de proiectare a podurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Principalele lucrari prevazute a se realiza sunt:
A. Repararea defectelor structurale;
B. Refacerea finisajelor;
C. Reabilitarea instalatiei de iluminat a pasajului;
D. Reabilitarea instalatiei de pompare si a retelei de canalizare pluviala a pasajului
Valoarea estimata fara TVA: 15, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare-150.000 ron constituita sub forma de scrisoare de garantie bancaraGarantia de buna executie in cuantum de 10 % din pretul contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local- plata prin trezorerie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 DIN O.U.G. nr. 34/2006, declaratie privind calitatea de participant la procedura, certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Obligatii contractuale, Bilant contabil pentru exercitiul financiar 2008;Informatii privind cifra de afaceri min.30.000.000 ron; lichiditate generala mai mare sau egala cu 100%;asigurare de raspundere civila profesionala-valoare garantiei acoperita de polita de asigurare este de 15.000.000 ron;asigurare de raspundere civila contra pagubelor materiale si imateriale(pagube corporale-1.000.000ron, pagube materiale 100.000 ron, pagube imateriale 200.000 ron
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa experienta similara: cel putin 2 contracte de constructii sau modernizare sau reabilitare poduri sau pasaje in valoare cumulata de minim 7.500.000 leifara TVA.b) cel putin 1 (un) contract de lucrari de placare cu granit/piatra naturala in suprafata de minim 3000 metri patrati cu o valoare de minim 3.000.000 lei fara TVA.
c) cel putin 2 (doua) contracte de proiectare lucrari similare renovare sau reabilitare pod sau pasaj in mediul urban a caror valoare cumulata sa faca cel putin 500.000 lei faraTVA), Recomandari, Istoricul litigiilor, Informatii privind dotarile specifice (Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii acel putin o instalatie de spalare cu apa sub presiune de cel putin 200 atm) Resurse umane-
manageri de proiect, atestati de o institutie acreditata de Ministerul Educatiei-minim 1
- ingineri (subingineri) absolventi CFDP (se vor prezenta copii ale diplomelor) cu experienta similara-minim 2- manager al sistemelor de mediu- minim 1
- manager al sistemelor de management de calitate- minim 1
- inginer responsabil cu protectia muncii si siguranta circulatiei- minim 1
Standarde de asigurare a calitatii (Certificat ISO 9001 sau echivalent, Certificat ISO 14001 sau echivalent, Certificat AFER)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.08.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.08.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.08.2009 10:00
Locul: Administratia Strazilor - Sala de consiliu - Str. Domnita Ancuta, Nr 1, Bucuresti, Sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reperezentantii ofertantilor sau imputernicitii legali ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr 6, Sect 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.310.4641, Fax: 310.4642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Sos. Oltenitei, Nr 107-111, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041310, Romania, Tel.319.5183, Fax: 3191688
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Strazilor - Serviciul Juridic
Adresa postala: Str. Domnita Ancuta, Nr 1, Sect 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010941, Romania, Tel.310.1860, Fax: 310.1860
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.07.2009 16:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer