Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare si executie Reparatii Capitale - modernizare Pavilion "A" - SANATORIUL BALNEAR SI DE RECUPERARE TECHIRGHIOL


Anunt de participare numarul 124582/26.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SANATORIUL BALNEAR SI DE RECUPERARE TECHIRGHIOL
Adresa postala:  STR.DR.VICTOR CLIMESCU NR.34-40, Localitatea:  Techirghiol, Cod postal:  906100, Romania, Punct(e) de contact:  STR.DR.VICTOR CLIMESCU NR.34-40, Tel. 0241-481.711, In atentia:  Eftimie George Nicolae, Email:  [email protected], Fax:  0241-735.705, Adresa internet (URL):  www.sbtghiol.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si executie Reparatii Capitale - modernizare Pavilion "A" - SANATORIUL BALNEAR SI DE RECUPERARE TECHIRGHIOL
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Pavilionul A - SANATORIUL BALNEAR SI DE RECUPERARE TECHIRGHIOL,
Str. V. Climescu nr. 34-40,
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: 14, 500, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Acordul cadru se incheie in vederea atribuirii ulterioare a unui numar de maxim 8 contracte subsecvente, in functie de alocatiile bugetare.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LUCRARI DE REPARATII CAPITALE PENTRU MODERNIZARE, INCLUSIV PROIECTAREA LUCRARILOR LA PAVILIONUL "A"AL SANATORIULUI BALNEAR TECHIRGHIOL
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
71220000-6-Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea estimata a acordului-cadru: 14.500.000 lei.NOTA: Anexa 1 (1.1 si 1.2) reprezinta Listele de cantitati unitare pentru categorii de lucrari si utilaje si echipamente tehnologice.
Valoarea celui mai mare contract subsecvent care ar putea fi atribuit pe durata acordului-cadru: 10.875.000 lei.
Cantitati estimate pentru acordul cadru-Anexele 2 si 3:
a)cantitatile maxime estimate Acord cadru ? Anexa 2.1 si Anexa 2.2
b)cantitatile minime estimate Acord cadru ? Anexa 3.1 si Anexa 3.2
Cantitati estimate pentru contractul subsecvent-Anexele 4 si 5:
a)cantitatile maxime estimate Contract subsecvent ? Anexa 4.1 si Anexa 4.2
b)cantitatile minime estimateContract subsecvent ? Anexa 5.1 si Anexa 5.2
Valoarea estimata fara TVA: 14, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 200.000 lei; Garantia de buna executie 5% din valoarea fiecarui contract subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat si venituri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/ 2006;
Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/ 2006;
Certificat de atestare fiscala;
Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale;
Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil)sau certificate echivalente emise de autoritatile judecatoresti din tara din care provine ofertantul;
Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul de Informatii generale;
Bilanturile contabile pentru anii 2008, 2009 si 2010;
Balante de verificare contabila pentru anii 2008, 2009, 2010;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri obtinuta din prestarea de servicii de proiectare si executie de lucrari, pe ultimii trei ani de activitate (2008, 2009, 2010) sa fie de minim20.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista contractelor similare de proiectare, pe ultimii 3 ani;
Experienta similara ? detaliere proiecte;
Lista contractelor similare de lucrari, pe ultimii 5 ani;
Efectivele medii anuale ale personalului angajat si personalului de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010);
Lista personalului responsabil ? ?cheie? care va fi angajat in cadrul contractului;
Lista utilajelor pe care le detine in proprietate sau inchiriere;
Lista cuprinzand subcontractantii;
Acord de subcontractare;
Lista cuprinzand asociatii;
Acord sau o scrisoare preliminara de asociere;
Declaratie privind vizitarea amplasamentului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Candidatul trebuie sa faca dovada unei experiente similare in domeniul: a.proiectarii: demonstrabil prin prezentareaunuia sau maxim doua contracte de proiectareconstructii civile de utilitate publica similare, derulate in ultimii 3 ani, cu o valoare cumulata de minim 725 000 lei fara T.V.A. In cazul prezentarii a doua contracte de proiectare, unul va avea cel putin valoarea de 500.000 lei fara T.V.A.;b.executiei: , demonstrabil prin prezentarea unui contract de executie constructii civile de utilitate publica executat in ultimii 5 ani, cu o valoare de minim 10.000.000 lei fara T.V.A;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6890/ 21.06.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.07.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.07.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.07.2011 12:00
Locul: sala de sedinte a SANATORIULUI BALNEAR SI DE RECUPERARE TECHIRGHIOL
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, care vor prezenta dovada scrisa a imputernicirii si o copie a actului de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+4) 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SANATORIUL BALNEAR SI DE RECUPERARE TECHIRGHIOL - Biroul contencios
Adresa postala:  Str. Victor Climescu, nr. 34-40, Localitatea:  Techirghiol, Cod postal:  906100, Romania, Tel. 0241/481.711, Fax:  0241/735.705, Adresa internet (URL):  www.sbtghiol.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.06.2011 14:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer