Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare si executie reparatii capitale la Spitalul de Urgenta Petrosani


Anunt de participare numarul 80805/25.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL DE URGENTA PETROSANI
Adresa postala: STR. 1 DECEMBRIE 1918, NR. 137 A, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332058, Romania, Punct(e) de contact: ADINA CSUKOR, Tel.0254.541.432, Email: [email protected], Fax: 0254.543.611, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si executie reparatii capitale la Spitalul de Urgenta Petrosani
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Spitalul de Urgenta Petrosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare si executie reparatii capitale la Spitalul de Urgenta Petrosani
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
71242000-6-Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 achizitionare de lucrari ce fac obiectul procedurii
Valoarea estimata fara TVA: 47, 263, 374.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare-945267.49 lei; Garantia de buna executie-5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bug Spitalului de Urgenta Petrosani in baza desch de fin de 3000000 lei si sume alocate de Min. Sanatatii prin Directia de Sanatate Publica a Judetului Hunedoara pe baza de buget multianual
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa inf genorig;decl priv elig orig;decl priv neincad in sit prev la art. 181 din OUG 34/2006orig;cert ANAF si localeorigsau copie leg;Note: 1. Of dep de op ec care fig cu dat neach catre bug de stat sau bug loc, vor fi descalif/respinse. 2. Of care contin cert cu term de valab exp la data desch of, vor fi descalificate/respinse; cert ORC emis cu max 30 de zile inainte de data desch oforig;Note: 1. In sit in care of int subcontr pt una din comp prez proc va indepl cer aut ob de activ nec pt indepl oblig asumate prin subcontr.2. Pers fiz/jur str trebuie sa dep doc care dov o forma de inreg/atest ori apart dpdv prof, in copie leg si trad leg in lb rom.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilanturi cont pe anii 2007, 2008 si pentru semestrul I al anului 2009, vizate/inreg de organele competente in copie;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
val min anuala imp cif med de af pe ult 2 ani si jumatate este de 18.700.000lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl pers tehn spec in original;RTE si RTC in copie; decl priv utilaje, inst, echip tehnice deorig; decl priv resp cond de munca si prot munciiorig;decl priv subcontr orig; ISO 9001, 14001 si OHSAS 18001 in copie simpla semnata pt conf cu orig; Note: 1. Nu vor fi accept doc care atesta ca op ec este in curs de obt a cert sol, in ac sit op fiind desca. 2. Pers fiz/jure straine trebuie sa dep doc mai sus sol sau ech elib in tara de orig, in copie leg si trad leg sau o decl pe proprie rasp prin care sa just neprez unui anumit doc; lista princ lucr exec in ult 5 aniorig;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
exp simi 3 contr fin sau in curs de exec, cu o valoare min cum de 20.000.000 lei fara TVA, insotite de rec din partea benef.Nota: Cer ment mai sus se cons indepl si in cazul in care op ec prez un singur contr avand o val de cel putin 20.000.000 lei, fara TVA; exp sim in ceea ce priv comp de proiectare, 1 contract fin cu o valoare min de 1.264.290 lei, fara TVA in copie semnat pe fiecare pag ptr conf cu orig;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.08.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.08.2009 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 18.11.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.08.2009 09:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentanti ai ofertantilor si consultanti ai autoritatii contractante
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Hunedoara
Adresa postala: str. 1 Decembrie, nr. 35, Localitatea: Deva, Cod postal: 300055, Romania, Tel.0254/211574, Fax: 0254/216333
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data la care contestatorul ia cunostinta de actul autoritatii contractante pe care-l considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul de Urgenta Petrosani
Adresa postala: str. 1 Decembrie 1918, nr. 137 A, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332058, Romania, Tel.0254/541432, Email: [email protected], Fax: 0254/543611
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.06.2009 13:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer