Licitatie Publica - ?PROIECTARE SI EXECUTIE REPARATII CINEMATOGRAF CAPITOL, MUNICIPIUL ONESTI?
Anunt de participare numarul 103322/02.07.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Primaria Municipiului Onesti
Adresa postala: B-dul OITUZ, Nr.17, ,Localitatea: Onesti, Cod postal: 601032, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Achizitii Publice, Tel. 0234.324243, In atentia: Paval Camelia, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0234.313911, Adresa internet (URL): www.onesti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii generale ale autoritatilor publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?PROIECTARE SI EXECUTIE REPARATII CINEMATOGRAF CAPITOL, MUNICIPIUL ONESTI?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Municipiul Onesti, Cinematograful Capitol
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?PROIECTARE SI EXECUTIE REPARATII CINEMATOGRAF CAPITOL, MUNICIPIUL ONESTI?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
71242000-6-Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
?PROIECTARE SI EXECUTIE REPARATII CINEMATOGRAF CAPITOL, MUNICIPIUL ONESTI?
Valoarea estimata fara TVA: 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
145 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 9000 lei; Garantia de buna executie 10 %din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local, cu OP din contul achizitorului in contul oferantului
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Formular 4 ;
2. Formular 5 ;
3. Certificat fiscal privind obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat, bugetele componente ale bugetului general consolidat ? fara datorii, valabil la data depunerii ofertelor;4. Certificat fiscal privind situatia taxelor si impozitelor datorate bugetului local, fara datorii, valabil la data deschiderii ofertelor;
5. Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului ? copievizata cu stampila societatii si semnata de reprezentantul legal al ofertantului;
6. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ? in original sau copie legalizata, emis cu cel mult 30 de zile inainte de deschiderea ofertelor si trebuie sa cuprinda: domeniul principal de activitate, domeniile secundare, situatia juridica a ofertantului si obiectul de activitate in conformuitate cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit (constructii civile);7. Formular 6 - privind calitatea de participant la procedura, pe propria raspundere, semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
. Formular 7 - Informatii generale situatia economico-financiara, completat, ce va contine cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani calendaristici: 2007, 2008, 2009;9. Bilantul contabil la 31.12.2009, inregistrat de organele competente.Copia dupa bilant va fi semnata si stampilata pe fiecare pagina si se va face mentiunea ?conform cu originalul? pe fiecare pagina (bilant fara pierderi).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
10. Form 811. Form 9 - la care se anexeaza cel putin un contr sau un cumul de maxim doua contr de servicii similare cu obiectul contractului. Contr cerute vor avea val min de cel putin 30000 de lei;Se solicita: - contr de prestari servicii;
- PV;
- recom de la beneficiar
12. Form 1013. Form 11 - la care se anexeaza minim un contr sau un cumul de maxim doua contr de lucrari similare cu obiectul contractului, cu o val min de 500000 lei fara TVA;Se solicita: - contr de executie lucrari;
-PV-recom de la beneficiar.
16. AC solicita :
- responsabil proiectare;
- RTE;
- CQ autorizat de ISCPentru responsabil proiectare, se va prezenta: - CV ;
- declaratie de disponibilitate;
Pentru RTE: - CV ;
-autorizatie in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor sau contr de prestari servicii daca nu sunt angajatii firmei- declaratie de disponibilitate;
Pentru responsabilul CQ, se va prezenta: - CV ;
-autorizatie in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor;
-declaratie de disponibilitate;17. Form 14 ;
18. SR-EN-ISO 9001/2001 sau echivalent19. SR-EN-ISO 14001/2001 sau echivalent
20. Form 15
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.07.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.07.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
110zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.07.2010 18:00
Locul: Primaria Municipiului Onesti, pe SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se va publica in cadrul anuntului de participare pe site-ulwww.e-licitatie.ro.Procedura se va desfasura prin mijloace electronice (online).Pentru a putea sa participe la procedura organizata prin mijloace electronice, operatorii economici trebuie sa fie inregistrati in SEAP, conform prevederilor HG 1660/2006 si H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru a se inscrie in SEAP operatorii economici vor respecta prevederile H.G. 1660/2006 pentru aprobarea Normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica prin mijloace electronice din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Corespondenta dintre autoritatea contractanta si operatorii economici, pana la data limita de depunere a ofertelorse va face pe SEAP. Dupa sedinta de deschidere a ofertelor corespondenta se va realiza prin SEAP, fax, posta sau e-mail.Obligatoriu: Ofertantii vor urmari permanent informatiile publicate in cadrul anuntului de participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleus nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030041, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: Str. Cuza Voda, nr. 1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600247, Romania, Tel. 0234/514750, Fax: 0234/207604
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al Municipiului Onesti
Adresa postala: B-dul Oituz, nr. 17, Localitatea: Onesti, Cod postal: 601032, Romania, Tel. 0234/324243, Fax: 0234/313911
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.07.2010 13:34