Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PROIECTARE SI EXECUTIE RETEA APA SIDERCA-UZINA DE APA


Anunt de participare numarul 108760/01.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Calarasi
Adresa postala:  str. 1 Decembrie 1918, nr. 3-5, Localitatea:  Calarasi, Cod postal:  910019, Romania, Punct(e) de contact:  Sorin Bordei, Tel. 0242311005, Email:  [email protected], Fax:  0242318574, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PROIECTARE SI EXECUTIE RETEA APA SIDERCA-UZINA DE APA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: MUNICIPIUL CALARASI
Codul NUTS: RO312 - Calarasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectarea si executia retelei de apa intre Siderca si Uzina de Apa, Calarasi.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
71322200-3-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Studiului de fezabilitate.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 767, 787RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare = 95.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere - contract legalizat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului din care sa rezulte ca ofertantul este autorizat in executia lucrarilor de lucrari pentru fluide, cod CAEN 4221, in original sau copie legalizata notarial.Certificat de inregistrare in copie legalizata notarial ( CUI).
Certificat de cazier judiciar in original sau copie legalizata.
Declaratie privind eligibilitateaconform formular 12A.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G 34/2006- formular 12B- se dovedeste cu cazierul judiciar valabil la data deschiderii ofertelor.
Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? formular 12 C.
Certificat de atestare fiscala privind plataimpozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertei in original, sau copie legalizata notarial.
Certificat de atestare fiscala eliberat de DGFPCFS privind plata obligatiilor catre bugetul de stat, valabil la data deschiderii ofertei in original, sau copie legalizata notarial.
Certificat de atestare privind obligatiile de plata la fondul de mediu emis de AFM in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani ?formular B2.
Bilant contabil la 30.06.2010.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima : cifra medie de afaceri pe perioada 2007 - 2009 inclusiv, 9.000.000 lei, sau cumul la contract de asociere.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Se solicita prezentarea in formularul 12F, , respectiv procese-verbale de receptie, recomandari.
2. Declaratie privind utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatoruleconomic pentru indeplinirea contractului de lucrari pentru conducte de alimentare cu apa, in conformitate cu formularul 12H.
3. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere- formular 12I.Trebuie sa aiba asigurat:
-Sef de lucrare,
-Responsabil tehnic cu executia autorizat RTE,
-Responsabil CQ,
-Responsabil tehnic cu sudura in PEID,
-3 (TREI) Sudori autorizati in sudura PEID,
4. Se vor atasa CV-urile, diplomele de specialitate, atestatele in copii legalizate.
5. certificatISO 9001 ? pentru activitatea de executie a lucrarilor de construire pentru fluide - nu se ia in considerare certificarea in curs;6. certificatISO 14001 ? pentru activitatea de executie a lucrarilor de construire pentru fluide - nu se ia in considerare certificarea in curs;7. certificatOHSAS 18001 ? pentru activitatea de executie a lucrarilor de construire pentru fluide - nu se ia in considerare certificarea in curs;
8. certificat SA 8000 ? pentru activitatea de executie a lucrarilor de construire pentru fluide - nu se ia in considerare certificarea in curs.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1 (un) contract executat pentru lucrari de pentru conducte de alimentare cu apa in valoare de1.430.000 lei fara TVA respectiv proces-verbal de receptie, recomandare sau pana la 3 (trei) contracte de lucrari, executate pentru lucrari de pentru conducte de alimentare cu apa a caror valoare cumulata va fi in valoare de 2.300.000 lei fara T.V.A.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.10.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.10.2010 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.10.2010 10:00
Locul: PRIMARIA MUNICIPIULUI CALARASI
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor care prezinta imputernicire scrisa.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  300081, Romania, Tel. 0213104541, Fax:  0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Calarasi
Adresa postala:  Str. Bucuresti, nr. 106, Localitatea:  Calarasi, Cod postal:  910068, Romania, Tel. 0242311947, Fax:  0242316157
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Primariei Calarasi
Adresa postala:  str. 1 Decembrie 1918, nr. 3-5, Localitatea:  Calarasi, Cod postal:  910019, Romania, Tel. 0242311005, Fax:  0242318574
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.09.2010 15:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer