Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare si executie "Retea de apa, canalizare, modernizare drum /Comuna Cernica judet Ilfov


Anunt de participare numarul 97334/31.03.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CERNICA
Adresa postala: COMUNA CERNICA, Localitatea: Cernica, Cod postal: 077035, Romania, Punct(e) de contact: Primaria Comunei Cernica, str Traian, nr.10, judetul ilfov, Tel.0212555508, In atentia: Durbaca Andra Ioana, Email: [email protected], Fax: 0212555508, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si executie "Retea de apa, canalizare, modernizare drum /Comuna Cernica judet Ilfov
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Cernica, judetul Ilfov
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare si executie "Retea de apa, canalizare, modernizare drum /Comuna Cernica jud. Ilfov" in cadrul proiectului Accesarea PNDR, Masura 322, prin proiect integrat de 2, 5 milioane de euro pentru retea apa, canalizare, modernizare drum si festival cu specific local
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45231300-8 - Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45252100-9-Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total lucrari: Proiectare (faza PT, DDE, CS, Documentatie pentru autorizarea executarii lucrarilor de constructii) si executie lucrari apa, canalizare, modernizare drum conform caietelor de sarcini care vor fi puse gratuit la dispozitia tuturor operatorilor economici selectati pentru a participa la etapa a doua a procedurii (cea de ofertare)
Valoarea estimata fara TVA: 9, 225, 134RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 150.000 lei si garantia de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PNDR masura 322 si alte surse de finantare constituite la nivelul Bugetului Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere cu legalizarea contractului de asociere conform legii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG34/2006;Declaratia privind calitatea de participant la procedura;Certificat constatator emis de ORC, in care sa existe si codurile CAEN pentru prioectare si executie de lucrari de retele de apa, canalizare, modernizare drumuri, in termen de valab la data desch doc. de calificare;Certificat de inregistrare ;Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restantvalabil la data deschiderii doc. de calificare;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor locale pentru sediul principal si pentru toate punctele de lucru declarate in termen de valabilitate la data deschiderii doc. de calificare;Cazier fiscal/certificat echivalent-pentru persoane juridice strainein conformitate cu H.G. 31/2003, emis cu maxim 15 zile, inainteadatei limita de depunere a doc. de calificare;Cazier judiciar al societatii asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de oficiul Registrului Comertului in termen de valabilitate la data deschiderii doc de calificare;Cazier judiciar al administratorului societatii asa cum este precizat in Certificatul constatator emis de oficiul Registrului Comertului in termen de valabilitate la data deschiderii doc. de calificare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
prezentareabilanturilor contabile dela fineleanilor2006, 2007 si 2008 (la data de 31.12.2006, 31.12.2007 si 31.12.2008)vizate si inregistrate de organele competente;Fisa de informatii generale;Informatii privindcifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani;Informatii privind accesul ofertantului la linii de credit sau disponibilitatea resurselor financiare necesare pentru executarea partiala a lucrarilor. Se vor prezenta, numai documente in original, declaratii bancare corespunzatoare care sa ateste ca ofertantul are acces la linii de credit confirmate de banci sau ca are resurse reale negrevate de datorii sau orice alte mijloace suficiente pentru a realiza executarea partiala a lucrarii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Operatorul economic trebuie sa faca dovada realizarii unei cifre medii de afaceri pe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat valoarea minima impusa, respectiv 12.000.000, 00 lei;rezultatele exercitiilorfinanciarepe ultimii 3 (trei)ani (2006, 2007si 2008)sa fie pozitive;Ofertantul trebuie sa anexeze obligatoriu unul sau mai multe documente, numai in original, emise de banca cu maxim 6 (sase) zile inainte de data limita a depunerii documentelor de calificare, prin care se confirma accesul la facilitatile de credit in suma de cel putin 1.500.000 lei pentru realizarea partiala a contractului care va fi incredintat in urma adjudecarii prezentei proceduri de achizitie; Operatorul economic trebuie sa prezinte o asigurare de raspundere profesionala a proiectantului in valoare de minim 400.000 lei, cu valabilitate cel putin pana la 31.12.2010;Declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca ofertantii nu au datorii, debite rezultate din contracte anterioare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, completata conform modelului din formularesi a anexei acestuia;Declaratie privind partea/partile din contract indeplinite de subcontractanti;Declaratie cu privire la personalul de conducere siefectivele medii anuale ale personalului angajat;Declaratie cu privire la utilajele si echipamentele disponibile pentru executarea contractului insotita de fisa tehnica a fiecarui utilaj;Fisa de experienta similara pentru lucrarile care indeplinesc nivelul minim impus privind capacitatea tehnica; Declaratie de disponibilitate pentru personalul folosit (altul decat cel propriu angajat permanent 8 ore zilnic) in baza unui contract de colaborare/contract prestari servicii/conventie civila.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Indeplinirea in ultimii 5 ani de catre ofertant dintr-un contract finalizat, a unei exp similare de executie lucrari de constructie retele de alim cu apa de minim 2000000 lei fara TVA si dintr-un contract finalizat, a unei exp similare de executie lucrari de constructie retea de canalizare de minim 3000000 lei fara TVA si dintr-un contract finalizat, a unei exp similare de executie lucraride constructie statie de epurarede minim 900000 lei fara TVA si dintr-un contract finalizat, a unei exp similare de executie lucraride drumuri de minim 660000 lei TVA si dintr-un contract finalizat, a unei exp similare de proiectare de minim 400000 lei fara TVA; op. economic trebuie sa faca dovada ca are angajat cu contract de munca, cu durata de minim 8 ore, inregistrat la ITM un personal de conducere, responsabil de indeplinirea contractului, de minim 1 absolvent de studii superioare de lunga durata, atestatca manager de proiect si care sa fi condus in ultimii 5 ani minim 2 proiecte pe fonduri europene in domeniul constructii retele apa si/sau canalizare pentru functia de manager de proiect si minim 1 inginer specialitatea C H (sau echivalentul acestei specializari) absolvent de studii superioare tehnice de lunga durata cuspecialitatea Constructii Hidrotehnice avand o vechime de minim 10 ani in specialitate si care sa fie atestat ca manager de proiect pentru functia de Sef de Santier;op. economic trebuie sa faca obligatoriudovada ca are angajat cu contract de munca inregistrat la ITM sau cu contract de colaborare/conventie civila, un personal tehnic responsabil de indeplinirea contractului, de minim 2 specialisti, persoane atestate de catre ISC (sau echivalentul acestuia), din care minim 1 atestat RTE, sau echivalentul acestuia, pentru lucrari de apa, canal si constructii hidrotehnice pentru functia RTE si minim 1 atestat CQ, sau echivalentul acestuia, pentru lucrari de constructii pentru functia de Responsabil cu Calitatea Executiei;ISO 9001:2001 ptr lucrari de constructii si serv de proiectare sau echivalent;ISO 14001:2001 ptr lucrari de constr si serv de proiectare sau echivalentul lui;OHSAS 18001:2007 pentru lucrari de constructii sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 10
Vor fi selec ptr et II-a primii 10 op ec calific, prioritiz in ordinea descresc a mediei cifr de afac pe ult trei ani (2006, 2007si2008)dar nu mai putin decat niv minim imp respect 12000000lei
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.04.2010 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.04.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.04.2010 10:30
Locul: La sediul Primariei comunei Cernica, str. Traian, nr. 10, comuna Cernica judetul Ilfov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice candidat are dreptul de a fi prezent la deschidere cu imputernicire si copie B.I./C.I. cat si un Observator din partea APDRP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Accesarea PNDR, Masura 322, prin proiect integrat de 2, 5 milioane de euro pentru retea apa, canalizare, modernizare drum si festival cu specific local
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Fax: 021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independenteinr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030076, Romania, Tel.021 3195180, Fax: 021 3114932
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta conform Art. 256^2 alin. (1) litera b) din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul achizitii publice din cadrul Primariei Cernica
Adresa postala: str. Traian nr. 10, judetul Ilfov, Localitatea: Cernica, Cod postal: 077035, Romania, Tel.0212555508, Fax: 0212555508
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.03.2010 15:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer