Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PROIECTARE SI EXECUTIE RETEA DE CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE COMUNA CALOPAR JUDETUL DOLJ


Anunt de participare numarul 113041/16.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CALOPAR( CONSILIUL LOCAL CALOPAR)
Adresa postala:  COMUNA CALOPAR, Localitatea:  Calopar, Cod postal:  207150, Romania, Punct(e) de contact:  prodileanu adrian, Tel. 0251350734, Email:  [email protected], Fax:  0251350558, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PROIECTARE SI EXECUTIE RETEA DE CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE COMUNA CALOPAR JUDETUL DOLJ
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: COMUNA CALOPAR JUDETUL DOLJ
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
PROIECTARE SI EXECUTIE RETEA DE CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE COMUNA CALOPAR JUDETUL DOLJ
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
PROIECTARE SI EXECUTIE RETEA DE CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE COMUNA CALOPAR JUDETUL DOLJ
Valoarea estimata fara TVA: 4, 942, 340RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
365 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE 75000 LEI; GARANTIE DE BUNA EXECUTIE 10% DIN PRETUL CONTRACTULUI FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
DE LA BUGETUL DE STAT HG 577 /2010
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONTRACT DE ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATII ART 180; ART 181; CONFORM OUG 34/2006; DECLARATIE PARTICIPANT LA PROCEDURA; CERTIFICATE CONSTATATOARE PRIVIND INDEPLINIREA OBLIG EXIGIBILE DE PLATA A IMPOZ SI TAXELOR CATRE STAT INCLUSIV CELE LOCALE; CERTIFICAT CONSTATATOR ORC, CUI;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INFORMATII GENERALE, BILANT CONTABIL :31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009;
- Executantul va face dovada ca in anul 2010 nu s-a aflatinregistrat in Centrala Incidentelor de Plati si ca toate bilanturile cerute mai suss-au inregistrat cu profit.Ofertantii care nu prezinta cerintele vor fi respinsi.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Proiectant : Cerinta minima de calificare: Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minim 500.000, 00 lei excl.TVA.Executant: Cerinta minima de calificare: Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minim 7.500.000 lei excl.TVA.In cazul ofertantilor care fac dovada faptului ca sunt I.M.M
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Resurse Umane Cerinta minima de calificare: In lista personalului responsabil ?cheie? trebuie sa se regaseasca urmatorul personal:
-manager de proiect.
-inginer CCIA
-inginer instalatii in constructii
-inginer constructor drumuri si poduri
-inginer topograf-geodez
-devizier
Efectivele medii anuale ale personalului angajat si al personalului de conducere din cadrul executantului in ultimii 3 ani
Informatii referitoare la personalul de conducere si personalul propus pentru indeplinirea contractului.Se solicita prezentarea Formularelor 16B si 17B cu specificarea persoanelor responsabile direct cu indeplinirea contractului, precum si a oricaror alti specialisti cu sarcini-cheie in indeplinirea contractului .
ofertantul trebuie sa dispuna de :
- responsabil cu indeplinirea contractului/sef santier
- responsabil tehnic cu executia.
- inginer CCIA.
- inginer CQ.
- inginer de instalatii. Pe langa cerintele celor doua formulare ofertantul trebuie sa prezinte:
- Curriculum vitae pentru specialistii cu sarcini cheie in indeplinirea contractului de lucrari
Atestat ? responsabil tehnic cu executia (RTE), in copie marcata conform cu originalulLegitimatie ? responsabil tehnic cu executia (RTE), viza valabila, in copie conform cu originalul- Contract de munca/de colaborare ? responsabil tehnic cu executia (RTE), in copie conform cu originalul- Diplome/atestate pentru restul ?personalului cu sarcini-cheie?
Resurse Tehnice: pt. proiectant formularul 18, executant formularul 19
lista princip servicii in ultimii 3 ani si lista princip lucrari in ultimii 5 ani.Pentru proiectant: Certificat ISO 9001. Certificat ISO 14001. Certificat OHSAS 18001. Pentru executant: Certificat ISO 9001. Certificat ISO 14001. Certificat OHSAS 18001, SA8000:2008,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
experienta similara cerinta minima, indeplinirea unui contract de canalizare cu statie de epurare cu o valoare = 4.000.000 lei fara TVA.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
TERMENUL DE PREDARE/EXECUTIE
15%
Descriere:
3.
PROGRAMUL CALITATII EXECUTIE
45%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.01.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.01.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.01.2011 10:00
Locul: PRIMARIA COMUNEI CALOPAR
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, observatori, UCVAP dupa caz
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
DOCUMENTATIE DE ATRIBUIRE SE ACCESEAZA DIRECT DIN SEAPDeclaratie privind vizitarea amplasamentului.Model de Contract.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3 , BUCURESTI, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL DOLJ
Adresa postala:  STR. BRESTEI, NR. 12, Localitatea:  CRAIOVA, Cod postal:  200420, Romania, Tel. 0251418612, Fax:  0251419851
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENT JURIDIC
Adresa postala:  STR. PRINCIPALA, NR. 572, Localitatea:  CALOPAR, Cod postal:  207150, Romania, Tel. 0251350734, Fax:  0251350734
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.12.2010 10:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer