Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare si executie "Retele de canalizare si alimentare cu apa" si "Modernizare drum comunal Remezau" in comuna Vicovu de Jos, jud. Suceava


Anunt de participare numarul 86977/22.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA VICOVU DE JOS (Primaria Comunei Vicovu de Jos)
Adresa postala: SOSEAUA NATIONALA Nr. 38, Localitatea: Vicovu de Jos, Cod postal: 727605, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHE-DINU CARCEA, Tel.0230412221, 0230412222, In atentia: D-lui primar Constantin MUTESCU, Email: [email protected], Fax: 0230412221, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si executie "Retele de canalizare si alimentare cu apa" si "Modernizare drum comunal Remezau" in comuna Vicovu de Jos, jud. Suceava
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Vicovu de Jos, judetul Suceava.
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectarea si executia obiectivelor Retele de canalizare + statie de epurare si Alimentare cu apaModernizare drum comunal Remezau Km 0+000 1+000 in comuna Vicovu de Jos, judetul Suceava, obiective ale unui proiectul integrat cu finantare prin F.E.A.D.R. M322 - divizare pe loturi:
Lot 1: Proiectarea si executia obiectivului de investitieRetele de canalizare + statie de epurare si Alimentare cu apa
45232400-6 (Rev.2) Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale
45232420-2 (Rev.2) Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale
45232150-8 (Rev.2) Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa
71322000-1 (Rev.2) Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice
71248000-8 (Rev.2) Supraveghere a proiectului si documentare
Valoarea estimata pentru lotul 1 este de 7 003 460 lei, din care valoarea serviciilor sa nu depaseasca 300 000 lei;
Lot 2: Proiectarea si executia obiectivului de investitie
Modernizare drum comunal Remezau Km 0+000 1+000
45233120-6 (Rev.2) Lucrari de constructii de drumuri
71322500-6 (Rev.2) Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport
71248000-8 (Rev.2) Supraveghere a proiectului si documentare
Valoarea estimata pentru lotul 2 este de 981 000 lei, din care valoarea serviciilor sa nu depaseasca 51.000 lei
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45232420-2-Lucrari de constructii de statii de epurare a apelor reziduale (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
71248000-8-Supraveghere a proiectului si documentare (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Retele de canalizare + statie de epurare in comuna Vicovu de Jos - lungimea retelei 18, 5 km
Alimentare cu apa in comuna Vicovu de Jos - lungimea retelei - 18 km (+ aductiune 6km)
Modernizare drum comunal Remezau Km 0+000 1+000 in comuna Vicovu de Jos - 1 km
Valoarea estimata fara TVA: 7, 984, 460RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este in suma de Lot 1:35.000 lei, Lot 2:5.000 lei, Garantia de buna executie a contractului reprezinta 5% din val contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat, Uniunea Europeana si bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazutela art. 181 din OUG 34/ 2006 cu modificarile si completarile ulterioare; Certificat de atestare fiscala pentru persoana juridica eliberat de M.E.F.A.N.A.F.(original sau copie legalizata); Certificat de atestare fiscala pentru persoana juridica, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local (original sau copie legalizata). Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica; Certificat de inregistrare la O.R.C (copie); Certificat constatator emis de O.R.C (original sau copie legalizata); Pt. persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale; Bilanturile contabile la 31.12.2008 si 31.12.2007 vizatede Administratia Finantelor Publice;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lot 1: cifra medie anuala de afaceri (din activitatea de constructii montaj) pentru ultimii 3 ani incheiati (2006, 2007 si 2008) trebuie sa fie mai mare decat pragul de 14000000 lei;Lot 2: cifra medie anuala de afaceri (din activitatea de constructii montaj) pentru ultimii 3 ani incheiati (2006, 2007 si 2008) trebuie sa fie mai mare decat pragul de 1900000 lei;Firmele trebuie sa fi realizat profit operational in ultimul an incheiat (2008).Scrisoare de bonitate din partea principalei banci a ofertantului, eliberata cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei. Documentul se va prezenta in original.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. Lista principalelor prestatii in ultimii 3 ani. Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului. Ofertantii vor face dovada detinerii minimului de dotari, utilaje, echipamente tehnice, baze de productie si mijloace de transport pentru a finaliza proiectul in termenul ofertat. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specilaizarea acestora.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lot1: Finaliz. in ultimii 5 ani a cel putin 1 contr de lucr tehnico-edilit cu val. egala sau mai mare decat 1300000 lei fara T.V.A. Finaliz in ultimii 3 ani a 2 contr pr retele tehnico-edilitare, 1 contr cu val. egala sau mai mare decat 180000 lei fara T.V.A. Sef santier abs. Fac de constr si inst, hidrotehnica, vechimea in spec. de min 5 ani. RTE domeniul IX, part. la cel putin un pr. similar in ultimii 5 ani; CQ dom.1, CQ dom. 2, CQ dom. 6 -part. la cel putin un pr in ultimii 5 ani; Coord. proiectare absolvent Fac. de constr. Hidrotehnice/inst, vechimea in spec min 9 ani; Pers spec. pr sist de alim cu apa, retele canalizare, vechimea de min 5 ani; Ing. geotehnician absolvent fac de profil, vechimea de min 5 ani; Pers. spec. ing geodezica, vechimea min 5 ani; Lot 2: Finaliz. in ultimii 5 ani1 contract infr. de drumuri, 1 contract cu val. egala sau mai mare decat 900000 lei fara T.V.A. Finaliz in ultimii 3 ani a 2 contr pt pr. similare, 1 contr cu val egala sau mai mare decat 50000 lei fara T.V.A. Sef punct de lucru abs CFDP, vechimea in spec. de min 5 ani - participarea la cel putin 1 pr similar; RTE domeniul II, participare ca RTE la cel putin 1 proiect similar in ultimii 5 ani; CQ dom. 1 CQ dom. 3 (3.2), participarea ca CQ la cel putin un proiect in ultimii 5 ani; CQ domeniul 2, (2.2), participarea ca CQ la cel putin un proiect in ultimii 5 ani; Coord. proiectare ing DFDP, vechime minim 9 ani participarea la cel putin 3 proiecte similare; Persoana proiectare infr. transport, vechime min 5 ani cel putin 1 proiect similar; Ing. geotehnician abs. fac de profil, vechimea de min 5 ani; Pers. spec. ing geodezica, vechimea de min 5 ani. Lot 1: Dov spec. si atest. pers. jurid. in elab. doc. pentru fundamentarea solicitarii aviz de gospodarire a apelor si a aut de gospodarire a apelor conf. Ord. MMDD nr. 1.671/2007; Dovada atest, dpvd tehnic, de a presta servsi de a ex lucr de nat subtraversarilor de drum judetean sau de cale ferata (ex. autorizatie de furnizor feroviar AFER). Dovada spec si atest pers jurid in proiect si ex inst el de nat celor care fac ob achizitiei (ANRE).ISO 9001 sau echiv., ISO 14001 sau echiv, certif. OHSAS 18001 sau echiv.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
21/3195/31.08.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.10.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.10.2009 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.10.2009 12:00
Locul: Primaria comunei Vicovu de Jos, judetul Suceava.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FEADR M322
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.3104641, Email: [email protected], Fax: 021.3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava, Sectia comerciala, de contencios administrativ si fiscala
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230.214948, Email: [email protected], Fax: 0230.214.874
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Vicovu de Jos
Adresa postala: Vicovu de Jos, Localitatea: Vicovu de Jos, Cod postal: 727605, Romania, Tel.0230.412221, Email: [email protected], Fax: 0230.412222
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.09.2009 19:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer