Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - PROIECTARE SI EXECUTIE SISTEM CENTRALIZAT DE CANALIZARE BECHET DEAL S.E.1, JUDETUL DOLJ


Anunt de participare numarul 77201/13.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Bechet (Primaria)
Adresa postala: Bechet, jud. Dolj, Localitatea: Bechet, Cod postal: 207060, Romania, Punct(e) de contact: Primaria Bechet, Tel.0251/336826, In atentia: PRIMAR TULITU COSTEL, Email: [email protected], Fax: 0251/336826, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
PROIECTARE SI EXECUTIE SISTEM CENTRALIZAT DE CANALIZARE BECHET DEAL S.E.1, JUDETUL DOLJ
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Orasul BECHET, judetulDOLJ
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare si executie lucrari de canalizare centralizata si statie de epurare a apelor uzate
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
45232411-6-Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform cerintelor din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 4, 309, 957.98RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1.Garant.partic.=85.000 lei cu SGB, Formular 112.Garant.buna execut.= 5 % din pretul contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de Stat si buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie pe propria privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr. 34/2006; Certif fiscal elib de org de administ fisc al unit administr terit de pe raza careia op ec are sediul social, care sa ateste ca of nu se inreg cu debite la bug local, in orig sau copie legal, valabil la data desch ofert;Certif de atest fisc elib de org de administr fisc al unit administr terit de pe raza careia op ec are sediul social, privind plata obligla bug gen cons, in orig sau copie legaliz, valabil la data desch of.
Pers jur/fizice romane: Cerinta oblig: Certif constat emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data desch of, de ORC de pe langa Trib terit, (in orig sau copie legal) din care sa rezulte ca domeniul de activ al ofert corespunde obiect proced;Certif de inregistrar fisc elib de ORC, copie leg sau xerocopie certif, pentru conform cu orig, cu semnat si stampila.Pers jur/fiz straine Cerinta oblig: Operatorii economici partic la proced sa fie legal inregistr
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile la 31.12.2006; 31.12.2007; 31.12.2008, vizate si inregistrate la organele fiscale abilitate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Fisa de informatii generaleDeclaratiile privind calitatea de participant la procedura; Cerinta minima: cifra medie anuala pe ultimii 3 ani = minim 12.500.000 lei Situatia financiara in original sau copie legalizata eliberat de catre Directia Generala a Finantelor Publice care sa cuprinda indicatori de bonitate calculati conform bilanturilor contabile anuale.Cerinta minima obligatorieLichiditate globala (active circulante/datorii curente x 100): > 100% conform Bilantului contabil la 31.12.2008Solvabilitate patrimoniala (capital propriu/total pasiv x 100): >30% conform Bilantului contabil la 31.12.2008
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A.Inform refer la personal:
1.Decl privind efect mediu anual al pers angajat si al cadrelor de cond; CV -urile .
Se va prezenta o declaratie privind numele persoanelor care vor duce la indeplinire viitorul contract si specializarea acestora.
Pentru personalul calificat responsabil cu executia contractului se vor prezenta copii ale actelor de studii.
C. Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice : Cerinte obligatorii dotari utilaje specifice executarii lucrarilor: Pentru proiectare
-Statie Totala pentru ridicari TOPO 1 buc
-Soft specializat proiectare 1 buc
-Imprimanta format A0 1 buc
Pentru executie
-Utilaje de sapat santuri 4 buc
-Motocompresor 1 buc
-Motopompa 2 buc
-Picon pentru utilaje 2 buc
-Compactoare 2 buc
-Masini transport 5 buc
-Autobasculanta 1 bucCerintele minime obligatorii de mai sus vor fi dovedite de operatorii economici prin prezentarea pentru fiecare utilaj si echipament a documentelor justificative de provenienta (facturi, colaborare, inchirieresau contracte leasing). De asemenea se vor prezenta atestate tehnice conform reglementarilor privind atestarea tehnica a masinilor si echipamentelor tehnologice pentru fiecare din echipamentele si utilajele propuse pentru executie
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
pentru proiectant: - minim un inginer constructor cu vechime minima de 5 ani in domeniul proiectarii angajat cu carte de munca (extras)2. pentru constructor: 1 inginerpentru lucrari retele edilitar gospodaresti cu vechime de minim 5 ani, angajat cu carte de munca ( extras);responsabil tehnic cu executia (RTE) atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata , angajat cu carte de munca ( extras) sau contract cu firma de specialitate, responsabil cu calitatea ( CQ) atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata, angajat cu carte de munca ( extras); responsabil atestat pentru protectia muncii (copie atestat, copie carte de munca/contract de munca);Se solicita ISO 9001 sau echivalent; OHSAS 18001 sau echivalent;ISO 14001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
51%
Descriere:
2.
Termenul de predare a proiectului, dar nu mai mult de 45 zile de la data atribuirii contractului
19%
Descriere:
3.
Programul calitatii pentru lucrarea ce urmeaza a fi executata
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.06.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.06.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.06.2009 09:30
Locul: Consiliul local al orasului Bechet, str. A.I. Cuza nr. 100, judetul Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL CRAIOVA
Adresa postala: str. Nicolae Titulescu nr. 4, Localitatea: CRAIOVA, Cod postal: 200188, Romania, Tel.0251-418568, Email: [email protected], Fax: 0251-415600
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: str. Stavropoleus nr.6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic
Adresa postala: str. A.I. Cuza nr.100, Localitatea: BECHET, Cod postal: 207060, Romania, Tel.0251/336826, Email: [email protected], Fax: 0251/336826
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.05.2009 16:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer