Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare si executie Statie de epurare si realizare colectoare canalizare menajera ,Modernizare drumuri satesti in Com. Bacani,Jud. Vaslui.


Anunt de participare numarul 70471/31.12.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BACANI (PRIMARIA BACANI)
Adresa postala: COMUNA BACANI, JUDETUL VASLUI, Localitatea: Bacani, Cod postal: 737045, Romania, Punct(e) de contact: PAVEL CIACIRU, Tel.0235/429321, Email: [email protected], Fax: 0235/429523
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si executie Statie de epurare si realizare colectoare canalizare menajera , Modernizare drumuri satesti in Com. Bacani, Jud. Vaslui.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Bacani , Judetul Vaslui , ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare si executie Statie de epurare si realizare colectoare canalizare menajera ,
Modernizare drumuri satesti in Com. Bacani, Jud. Vaslui.LOT 1 : Proiectare si executie -Statie de epurare si realizare colectoare canalizare menajera in sat Bacani , Comuna Bacani , Judetul Vaslui ; LOT 2 : Proiectare si executie -Modernizare drumuri satesti in satele : Drujesti, Bacani, Suseni. Vulpasenidin ComunaBacani, Jud. Vaslui.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45232411-6-Lucrari de constructii de canalizari de ape reziduale (Rev.2)
45252100-9-Lucrari de constructii de statii de epurare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1 : Proiectare si executie -Statie de epurare si realizare colectoare canalizare menajera in sat Bacani , Comuna Bacani , Judetul Vaslui pe o lungime de 7.9 Km conducta de canalizare . in sat Bacani , Comuna Bacani , Judetul Vaslui .Valoarea estimata pentru LOT 1 este de 2.518.200 lei din care valoarea estimata a serviciilor de proiectare este de 109.600 lei.LOT 2 : Proiectare si executie -Modernizare drumuri satesti in satele : Drujesti, Bacani, Suseni. Vulpasenidin ComunaBacani, Jud. Vaslui, pe o lungime de 7.5 Km de drum. Valoarea estimata pentru LOT 2 este de 5.060.560lei din care valoarea estimata a serviciilor de proiectare este de 115.700lei.
Valoarea estimata fara TVA: 7, 578, 760RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare de 40.000 lei .LOT 1-10.000 lei , LOT 2 - 30.000 Lei .Garantie de buna executie se constituie in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri F.E.A.D.R. prin Programul National de Dezvoltare Rurala din Romania -Masura 3.2.2
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, neincadrarea in prevederile articolului 181 , calitatea de participant la procedura ; Certificate de atestare a platii impozitelor si taxelor; Certificate constatatoare privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale: completare formular, copii ale bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani incheiati cu viza institutiilor abilitate,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie anuala de afaceri pe ultimii3 ani sa fie egala sau mai mare de 19 milioan e Ron.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani -Formular 12E+Anexa;
-Informatii privind experienta similara - Anexa 2la Formular 12E;
-Contractul de antrepriza pentru lucrarea prezentata ca similara;
-Procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor.- Recomandare din partea beneficiarului lucrarii prezentate ca similara.- Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice formularul 12 H cuAnexa din Sectiunea IIIpentru activitatea de proiectare si executie-Documente din care sa rezulte ca detine statie de betoane sau Contract de furnizare betoane pentru cantitatea prevazuta in oferta pentru LOT 2
- Documente din care sa rezulte ca furnizorul cu care s-a incheiat contract detine statie de preparare betoane pentru LOT 2 ( daca este cazul )- Fisa tehnica a statiei de preparare betoaneproprii sau cea a furnizorului de betoane, precum si adresa unde este amplasata statia pentru LOT 2.- Pentru utilajele , mijloacele de transport etc. asigurate de la terti se vor prezenta documente privind inchirierea .-copia autorizatiei laboratorului si anexele cu profilele autorizate- pentru Lot 2 .- contractul de prestare / colaborare cu un laborator autorizat ( daca este cazul )- Declaratie privind angajatii ofertantilor Formularul 12I din Sectiunea III .-C.V. Responsabil tehnic cu executia Formular 12K- Contract de munca vizat ITM sau Contract de prestari servicii si Copie dupa atestat sau Legitimatie vizata la zi a Resp.Tehnic cu Executia
- CV-ul responsabilului cu controlul tehnic de calitate- Formular 12 K- Contract de munca vizat ITM sau Contract de prestari servicii si Copie dupa autorizatiea Responsabilului cu Controlul tehnic
- C.V. Sefproiect .- Formular 12K- Declaratie de disponibilitate- Formular Anexa din Sectiunea III -pentru persoanele responsabile direct cu executia contractului: sef proiect, R.T.E., Resp.cu calitatea
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru LOT 1 : - Indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin unui contract de executie in valoare de minim 1.000.000 lei care a avut ca obiect executia unor lucrari similare cu lucrarile supuse licitatiei .Pentru LOT 2 : - Indeplinirea in ultimii 5 ani a cel putin unui contract de executie in valoare de minim 2.500.000 lei care a avut ca obiect executia unor lucrari similare ca natura si complexitate cu lucrarile supuse licitatiei .Pentru LOT 1: -ofertantul trebuie sa dispuna de urmatoarele utilaje : buldoexcavator sau buldozer si excavator , utilaje pentru compactare cu vibrare umplutura in santuri, cilindru compactor pe pneuri cu vibrare, mijloace de transport specifice transportului de agregatebalastiere) .- Ofertantul trebuie sa dispuna de cel putin un responsabil tehnic cu executia atestat in conformitate cu prevederile legale in domeniullucrarii supuse licitatiei.- Ofertantul trebuie sa dispuna de un responsabil cu controlul tehnic de calitate autorizat in conformitate cu prevederile legale in domeniul lucrarii supuse licitatiei.Pentru LOT 2- Ofertantul trebuie sa detina statie proprie de preparare a betoanelor corespunzatoare tehnicsau sa detinacontract cu un furnizor de betoanepreparate in statii corespunzatoare tehnic .De asemenea ofertantul va face dovada asigurarii ( din dotare proprie , prin contracte sau conventii de inchiriere etc. ) si a urmatoarelor utilaje : autobetoniere, autogredere, cilindru compactor pe pneuri cu vibrare, mijloace de transport specifice transportului de agregate balastiere)- Ofertantul va face dovada ca dispune de Laborator de gradul II ( propriu sau cu contract de prestare ) , autorizat pentru determinarile necesare la executia acestei lucrari.- Ofertantul trebuie sa dispuna de cel putin un responsabil tehnic cu executia atestat in conformitate cu prevederile legale in domeniullucrarii supuse licitatiei.- Ofertantul trebuie sa dispuna de un responsabil cu controlul tehnic de calitate autorizat in conformitate cu prevederile legale in domeniul lucrarii supuse licitatiei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
51%
Descriere:
2.
propunerea tehnica
49%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.01.2009 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Plata la casieria autoritatii contractante .
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.01.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.01.2009 12:00
Locul: Primaria Comunei Bacani , Judetul Vaslui
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul se inscrie in Proiectul integrat : " Modernizare drumuri satesti , statie de epurare si realizare colectoare canalizare menajera in comuna Bacani , Judetul Vaslui "-finantat prin P.N.D.R.-Romania -Masura 3.2.2.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: Str. Anastasie Panu , Nr. 25 Bis, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232/260600, Fax: 0232/255907
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos , Nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Bacani, Judetul Vaslui
Adresa postala: Localitatea Bacani, Localitatea: Bacani, Cod postal: 7370454, Romania, Tel.0235/429321, Email: [email protected], Fax: 0235/429523
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.12.2008 18:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer