Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare si executie"Locuinte sociale 80UL-4 tronsoane D+P+3E+M, Deva, str.Prelungirea Zavoi


Anunt de participare numarul 103123/01.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Deva
Adresa postala:  Piata Unirii nr. 4, Localitatea:  Deva, Cod postal:  330152, Romania, Punct(e) de contact:  Mircia Muntean, Tel. 0254/213435, In atentia:  d-nei Petrica Mihaiela, Email:  [email protected], Fax:  0254/226176, Adresa internet (URL):  www.primariadeva.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si executie"Locuinte sociale 80UL-4 tronsoane D+P+3E+M, Deva, str.Prelungirea Zavoi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Deva, str.Prelungirea Zavoi
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se va proiecta si executa obiectivul"Locuinte sociale 80UL-4 tronsoane D+P+3E+M, Deva, str.Prelungirea Zavoi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45211341-1 - Lucrari de constructii de apartamente (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lucrari de proiectare(DTAC+PT+DDE+CS+asistenta tehnica), respectiv executia lucrarilor la obiectivul"Locuinte sociale 80UL-4 tronsoane D+P+3E+M, Deva, str.Prelungirea Zavoi, cf.Studiului de fezabilitate aprobat prin Hot.Consiliului Local al munc.Deva nr.297/2009
Valoarea estimata fara TVA: 15, 013, 979RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 300000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local si bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita prezent. certif. constat.privind indepl. oblig.de plata a impozit. si taxe catre stat, incl. cele locale (formulare-tip elib.de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie legalizata, valab.la data deschid. ofertei) aferente lunii APRILIE 2010.In cazul esalonarilor la plata, cf. preved. legale, se vor prezenta toate doc.emise din care sa rezulte in mod distinct plata la zi a esalonarilor cf. grafic. aprobat, precum si plata la zi a oblig curente.In cf. cu preved.art.181, lit. c) O.U.G nr. 34/2006 cu complet.si modif.ulterioare, ofertantul care nu si-a indeplinit oblig.de plata a impoz. taxelor si contrib.de asig.soc.catre buget.componente ale buget general consolidat si catre buget.locale va fi exclus de la procedura de achizitie publica.Aceste certif. vor fi prez.atat de operatorul ec.care elab.proiectul cat si de operatorul ec.care executa lucrarile.Subcontractorii peste 10% trebuie sa prez.Certif. const. emis de Reg.Comert.in orig.valabil la data deschiderii ofertelor, si certif.de inreg. (copie).Certif.vor fi prez.atat de operatorul ec.care elab.proiectul cat si de operatorul ec.care executa lucrarile.Doc. edific. care sa dovedeasca o forma de inreg.ca pers.juridica, in cf. cu preved. leg. din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certif.de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul calendaristic in curs.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 8 ? Infor.generale. Acest formular va fi prezentat atat de operatorul ec.care elab.proiectul cat si de operatorul ec.care executa lucrarile.
Proiectant: Se solicita prezentarea bilanturilor contabile( in copie)pentru anii2007, 2008, 2009, vizate si inreg.de organele competente, precum si orice alte doc.edific. prin care operatorul ec.isi poate dovedi capacit.ec.-financiara. Rezultatul exercitiului financiar aferent anului 2009 trebuie sa fie pozitiv.
Executant: Se solicita prezentarea Bilanturilor contabile( in copie)pentru anii2007, 2008, 2009, vizate si inreg.de org.competente, precum si orice alte doc.edific.prin care operatorul ec.isi poate dovedi capacitatea economico-financiara. Rezultatul exercitiului financiar aferent anului 2009 trebuie sa fie pozitiv.
Proiectant : Cerinta minima de calificare: Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minim 850.000lei .In cazul ofertantilor care fac dovada faptului ca fac parte din categoria I.M.M. (anexa nr. 1 la Legea 346/2004) - Formularul 7 - acest indicator se va reduce la jumatate.
Executant: Cerinta minima de calificare: Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minim 14.000.000 lei.In cazul ofertantilor care fac dovada faptului ca fac parte din categoria I.M.M. (anexa nr. 1 la Legea 346/2004) - Formularul 7 - acest indicator se va reduce la jumatate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Proiectant : Se solicita prez. informatiilor ref. la modul de organizare si personal, astfel:
a) Efectivele medii anuale ale personalului angajat si al personalului de conducere din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani si acele resurse propuse a fi angajate in cadrul contractului de lucrari (conform Formular 16)
b) Lista personalului responsabil ? ?cheie? care va fi angajat in cadrul contractului, descriere pe scurt a pregatirii profesionala si experienta (conform Formularul 17)
Pentru persoanele prezentate la punctul b) se vor prezenta Curriculum Vitae (conform Formular 18)
Cerinta minima de calificare: In lista personalului responsabil ?cheie? trebuie sa se regaseasca cel putin un arhitect cu drept de semnatura membru al Ordinului Arhitectilor din Romania, un inginer proiectant de structuri cu drept de semnatura si un inginer proiectant de instalatii cu drept de semnatura, fiecare cu experienta de minim 5 ani in domeniu.
Se solicita prezentarea atestatelor profesionale eliberate de M.D.L.P.L. si a legitimatiilor vizate pentru verificatorii de proiect, pe specialitati, si pentru auditorul energetic.
Documente solicitate:
CV ? urile proiectantilor (arhitect, inginer de rezistenta, inginer instalator) de specialitate, a verificatorilor de proiect pe specialitati si a auditorului energetic din care sa rezulte lucrarile similare ca natura si complexitate realizate si experienta in domeniu.
Proiectantii de specialitate (arhitectul, inginerul de rezistenta si inginerul de instalatii), verificatorii de proiect si auditorul energetic vor completa si o Declaratia de disponibilitate .
CV ? urile si declaratiile de disponibilitate se vor prezenta cu semnatura in original.
Executant: Se solicita prezentarea unei declaratii pe propria raspundere din care sa rezulte numarul de angajati proprii ce vor fi folositi la executia lucrarilor.
Cerinta minima de calificare:
Copii dupa diplomele de calificare/autorizatii ale personalului responsabil ? ?cheie? ( coordonator de proiect, responsabil tehnic cu executia, alt personal de specialitate) care va fi angajat in cadrul contractului. (conform Formularul 17).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.07.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.07.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.07.2010 11:00
Locul: Deva, Piata Unirii , nr.4, Sala albastra a municipiului Deva
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia numita prin Dispozitia Primarului nr.1378/2010 si reprezentantii ofertantilor conf.art.33(2)/HG925
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 40213104641, Email:  [email protected], Fax:  40213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Hunedoara
Adresa postala:  str. 1 Decembrie, nr.35, Localitatea:  Deva, Cod postal:  330005, Romania, Tel. 0254216333
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contatator a actului invocat ca nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Municipiul Deva, compartiment Atribuire contracte de achizitii publice
Adresa postala:  Deva, Piata Unirii nr.4, Localitatea:  Deva, Cod postal:  330152, Romania, Tel. 0254218325
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.06.2010 15:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer