Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare si lucrari de executie pentru investitiile cuprinse in proiectului "Sistem de management integrat al deseurilor in judetul Salaj"


Anunt de intentie numarul 20004/19.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Salaj
Adresa postala:  P-ta1 Decembrie 1918, nr.12, Localitatea:  Zalau, Cod postal:  450058, Romania, Punct(e) de contact:  Maria Vultur, Tel. 0260614120, Email:  [email protected], Fax:  0260661097, Adresa internet (URL):  http: //www.cjsj.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.A: OBIECTUL CONTRACTULUI (LUCRARI)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Proiectare si lucrari de executie pentru investitiile cuprinse in proiectului "Sistem de management integrat al deseurilor in judetul Salaj"
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Aria geografica din judetul Salaj
Codul NUTS: RO116 - Salaj
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Nu
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
Contractul are ca si scop proiectare si executie pentru proiectului "Sistem de management integrat al deseurilor in judetul Salaj"
Valoarea estimata fara TVA: 90, 532, 604RON
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45222110-3 - Lucrari de constructii de rampe de deseuri (Rev.2)
45232470-7-Statie de transfer de deseuri (Rev.2)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 01.09.2011
Durata: 18 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
Se pot obtine la sediul Autoritatii Contractante
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POS MEDIU Axa prioritara 2?Dezvol. sistemelor de management integrat al deseurilor - reabilitarea siturilor istorice contaminate?DMI 1"Dezvoltarea sistemelor integrate de management al deseurilor- extinderea infrastructurii de management deseurilor"
VI.2) Alte informatii
Procedura care se va aplica este licitatie deschisa.Criteriul de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economicCriterii de calificare: 1.Situatia personala a candidatului /ofertantului: Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, Prezentare documente privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul local si bugetul consolidat, Declaratie privind calitatea de participant, Declaratie - Certificat de participare la procedurade cerere de oferte cu oferta independenta, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din O.U.G. 34/2006. 2. Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale(inregistrare): Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului.3.Situatiaeconomico-financiara: Informatii privindcifra de afaceri 4.Capacitatea tehnica si/sau profesionala: Informatii privindpersonalultehnic de specialitate, Declaratie privind echipamente tehnice, Informatii privind subcontractantii/ asociatii, Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani, Lista principalelor prestatii in ultimii 3 ani, Lista cu experienta similara, Informatii privind masurile de protectie a mediului, Informatii privind protectiamuncii, Asigurarea calitatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
18.05.2011 10:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer