Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare si managementul proiectului integrat cu 5 actiuni de investitie.


Anunt de participare numarul 84206/12.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA VALEA MOLDOVEI (PRIMARIA COMUNEI VALEA MOLDOVEI SUCEAVA)
Adresa postala: localitatea Valea Moldovei, comuna Valea Moldovei, judetul Suceava, Localitatea: Valea Moldovei, Cod postal: 727580, Romania, Punct(e) de contact: EUFROSINA IVANOVICI, Tel.0230/573.064, In atentia: d-lui primar Constantin Morosan, Email: [email protected], Fax: 0230/573.064, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si managementul proiectului integrat cu 5 actiuni de investitie.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Comuna Valea moldovei, judetul Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Poiectare si managementul proiectului integrat cu 5 actiuni de investitie (divizare pe loturi)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71248000-8-Supraveghere a proiectului si documentare (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
79411000-8-Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectare si managementul proiectului integrat cu 5 actiuni de investitie (Divizare pe loturi)
Valoarea estimata fara TVA: 443, 920RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
23 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este in suma de Lot 1- 3.700 lei, Lot 2 - 3.700 lei, Lot 3 - 1.400 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de Stat, Uniunea Europeana si bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazutela art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului Romaniei nr. 34/ 2006 cumodificarile si completarile ulterioare; Certificat de atestare fiscala pentru persoanajuridica eliberat de M.E.F.A.N.A.F.(original sau copie legalizata) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat; Certificat de atestare fiscala pentru persoana juridica, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local (original sau copie legalizata). Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica; Certificat de inregistrare la O.R.C (copie); Certificat constatator emis de O.R.C (original sau copie legalizata);
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale; Bilanturile contabile la 31.12.2007 si 31.12.2008 vizatede Administratia Finantelor Publice;Identificarea financiara.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri trebuie sa fie mai mare decat: Lot 1:370.000 lei, Lot 2:370.000 lei, Lot 3:140.000 lei; Firmele trebuie sa fi realizat profit operational in ultimul an incheiat (2008)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind principalele prestari de servicii in ultimii 3 ani, contracte, fise lucrari similare, pv finalizare servicii, recomandari.2. Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.3.Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului. Ofertantii vor prezenta personalul de conducere si vor face dovada ca detin personal tehnic, specializat pentru toate categoriile de servicii care fac obiectul contractului de achizitie publica. 4.Declaratie pe propria raspundere privind subcontractantii, specializarea acestora, precum si partile de servicii ce urmeaza a fi subcontractate, insotita si de acordurile de subcontractare (daca este cazul).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lot1: Finalizarea a 3 contracte de prestari de servicii care au avut ca obiect realizarea de Proiecte cu fazele PT, DE, Documentatii pt. obt. acordurilor, avizelor si autorizatiilor si Asistenta tehnica avand ca obiect Retea de canalizare si statie de epurare, investitii noi sau modernizare, din care cel putin un contract cu o valoare mai mare sau egala cu 180.000 lei fara TVA. Confirmari privind dotarile specifice act. de proiectare. Personal de specialitate: 3 spec. proiectare retele de canalizare din care cel putin unul cu vech. minim 9 ani, ing. geotehnician, vechimea min. 5 ani, ing. geodez cu vech. min 5 ani, ing. CCIA vechime min. 5 ani. Dovada atestarii elaborare doc. SGA, atestare ANRE. ISO 9001 sau echivalent, ISO 14001 sau echivalent. Lot 2: Finalizarea a 3 contracte de prestari de servicii care au avut ca obiect realizarea de Proiecte cu fazele PT, DE, Documentatii pt. obt. acordurilor, avizelor si autorizatiilor si Asistenta tehnica avand ca obiect infrastructura de transport, din care cel putin un contract cu o valoare mai mare sau egala cu 180.000 lei fara TVA. Confirmari privind dotarile specifice act. de proiectare. Personal de specilaitate: 3 spec. proiectare drumuri din care cel putin unul cu vech. minim 9 ani, ing. geotehnician, vechimea min. 5 ani, ing. geodez cu vech. min 5 ani. ISO 9001 sau echivalent, ISO 14001 sau echivalent. Lot 3: Finalizarea in ultimii 3 (trei) ani a 3 (trei) contracte de prestari de servicii care au avut ca obiect management de proiect pentru investitii similare ca natura si complexitate (infr. publica). Pers. de specialitate: 1 manager de proiect; 1 spec. achizitii publice, 1 ing. constructor, 1 jurist, 1 economist, ISO 9001 sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5/2896
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.08.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.08.2009 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.08.2009 11:00
Locul: Primaria comunei Valea Moldovei, judetul Suceava, localitatea Valea Moldovei, judetul Suceava.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin F.E.A.D.R. M322
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel, Suceava, Sectia comerciala, de contencios administrativ
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230.214.948, Email: [email protected], Fax: 0230.214.874
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Valea Moldovei
Adresa postala: Valea Moldovei, Localitatea: Valea Moldovei, Cod postal: 727580, Romania, Tel.0230.573.064, Email: [email protected], Fax: 0230.573.064
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.08.2009 18:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer