Licitatie Publica - Proiectare si managementul proiectului integrat cu 6 actiuni de investitie ( divizare pe loturi)
Anunt de participare numarul 85689/01.09.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA PALTINOASA (PRIMARIA COMUNEI PALTINOASA)
Adresa postala: COM. PALTINOASA JUD. SUCEAVA, Localitatea: Paltinoasa, Cod postal: 727415, Romania, Punct(e) de contact: LILIANA-LAURA ALDEA, Tel.0230231316, Email: [email protected], Fax: 0230231316
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si managementul proiectului integrat cu 6 actiuni de investitie ( divizare pe loturi)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Comuna Paltinoasa, Judetul Suceava.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare si managementul proiectului integrat cu 6 actiuni de investitie ( divizare pe loturi)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322200-3 - Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
71248000-8-Supraveghere a proiectului si documentare (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
79411000-8-Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectare si managementul proiectului integrat cu 6 actiuni de investitie ( divizare pe loturi)
Valoarea estimata fara TVA: 418, 589RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
21 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare este in suma de: Lot1=6000 lei, Lot2=500 lei; Lot3=1800 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri post-aderare: Fondul European pentru agricultura si dezvoltare Rurala (PNDR), Bugetul de stat, Bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa de informatii generale; Bilanturile contabile la 31.12.2008, 31.12.2007 si 31.12.2006 - vizate de Administratia Finantelor Publice.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri trebuie sa fie egala sau mai mare decit: Lot 1:370.000 lei; Lot2:50.000; Lot 3:180.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind principalele prestari de servicii in ultimii 3 ani, fise experienta similara, PV finalizare servicii.
2. Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.
3. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului. Ofertantii vor prezenta personalul de conducere si vor face dovada ca are personal tehnic, specializat pe toate categoriile de servicii care fac obiectul contractului de achizitie publica.
4. Declaratie pe propria raspundere privind subcontractantii, specializarea acestora, precum si partile de servicii ce urmeaza a fi subcontractate, insotita si de acordurile de subcontractare(daca este cazul).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lot 1: Finalizarea in ultimii 3 ani a 3 contracte de prestari servicii ce au avut ca obiect proiecte fazele: Proiect tehnic, Detalii de executie, Documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectivului de investitie si Asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul executiei lucrarilor avind ca obiect realizare retea de canalizare si statie de epurare si retea de apa potabila, din care cel putin unul cu valoare mai mare sau egala cu 180.000 lei fara TVA.Personal de specialitate: 3 ing. proiectanti retele apa/canal din care cel putin unul cu vechime de cel putin 10 ani, ing. geotehnician cu vechime de cel putin 5 ani, ing. geodez cu vechime de cel putin 5 ani, ing. C.C.I.A. cu vechime de cel putin 5 ani.Lot 2: Finalizarea in ultimii 3 ani a 3 contracte de prestari servicii ce au avut ca obiect proiecte fazele: Proiect tehnic, Detalii de executie, Documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor aferente obiectivului de investitie si Asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul executiei lucrarilor avind ca obiect infrastructura de transport - drumuri, investitii noi sau modernizare, din care cel putin unul cu valoare mai mare sau egala cu 25.000 lei fara TVA.Personal de specialitate: 3 ing. proiectanti infrastructura de transport din care cel putin unul cu vechime de cel putin 10 ani, ing. geotehnician cu vechime de cel putin 5 ani, ing. geodez cu vechime de cel putin 5 ani.Lot 3: Finalizarea in ultimii 3 ani a cel putin 2 contracte consultanta in management de proiect (asistenta la implementare) pentru cel putin 2 proiecte finantate din programe ale Uniunii Europene, pentru beneficiari autoritati publice locale.Personal de specialitate: 1 manager de proiect cu minim 4 ani experienta, 1 consultant programe de finantare cu minim 2 ani de experienta, 1 expert achizitii publice.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4.609
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.09.2009 11:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.09.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.09.2009 13:00
Locul: Primaria Comunei Paltinoasa, comuna Paltinoasa, Judetul Suceava.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantului.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin F.E.A.D.R. M322
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Suceava, Sectia comerciala de contencios administrativ
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, nr.62., Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230.214.948, Email: [email protected], Fax: 0230.214.874
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Paltinoasa
Adresa postala: Comuna Paltinoasa, Judetul Suceava., Localitatea: Paltinoasa, Cod postal: 727415, Romania, Tel.0230.231.316, Email: [email protected], Fax: 0230.231.316
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.09.2009 18:18