Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare si Reabilitare sistem rutier Pachet 17 strazi


Anunt de participare numarul 90482/10.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA STRAZILOR BUCURESTI
Adresa postala: Domnita Ancuta , nr. 1 , sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010941, Romania, Punct(e) de contact: Bogdan Tat, Tel.0213101860, Email: [email protected], Fax: 0213101860, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si Reabilitare sistem rutier Pachet 17 strazi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
1.Proiectarea si reabilitarea structurii rutiere pentru 17 strazi
Str. PESCARILOR Str. VALEA LUNGA Str. PERIS Str. AVRIG Str. LAMINORULUI Str. ALEEA PADINA Str. BRATARII Str. CETATEA DE BALTA Str. GRIGORE COBALCESCU Str.PADUREA PUSTNICU Aleea TEISANI Str. MAIOR VASILE BACILA Str. DR. BRAGADIRU Intr. SERELOR Pta. GARII DE NORD Str. GARII DE NORD Str. RASARITULUI2. Aceste 17 de strazi necesita intocmirea de proiect tehnic .
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233000-9 - Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectare si Reabilitare sistem rutier Pachet 17 strazi
In Anexele 1, 2 si 3 la Caietul de Sarcini se regasesc informatiile privind cantitatile de lucrari de reabilitare.
Valoarea estimata fara TVA: 196, 001, 685RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare - 2000000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG 34, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat de atestare fiscala, Certificat privind taxele si impozitele locale, Certificat de atestare privind obligatiile la Fondul de Mediu, Certificat de inregistrare, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara,
Obligatii contractuale fata de alti beneficiari(daca este cazul), Bilant contabil, Informatii privind cifra de afaceri, Lichiditate generala, Informatii privind accesul ofertantului la linii de credit sau disponibilitatea resurselor financiare pentru executarea lucrarilor, asigurare de raspundere civila profesionala, Asigurare de raspundere civila contra pagubelor materiale si imateriale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala trebuie sa fieminim 196001850 lei.Indicatorul de lichiditate generala trebuie sa fie de minim 95%. pentru calificarea ofertantului.Valoarea Garantiei acoperita de Polita de Asigurare este de 196.001.685 lei. Valoarea fransizei este de maximul 19.600.000 lei.Garantiile minime ce vor fi acoperite prin polita de asigurare sunt: pagube corporale: 1000000 RON;pagube materiale: 100000 RON;pagube imateriale: 100000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnica, Experienta similara, Recomandare, Istoricul litigiilor, Informatii privind dotarile specifice, Resurse Umane, Informatii privind subcontractantii, Standarde de asigurare a calitatii, Standarde de protectia mediului, Cerinte minime privind masurile de sanatate si securitate ocupationala, Cerinte minime privind managementul si si responsabilitatea sociala.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea dotarii de laborator si testare proprii autorizate sau a contractelor de colaborare cu laboratoare autorizate de ISC (minim laborator de gradul II).Se solicita experienta in realizarea cu succes in ultimii 5 ani a unui contract de modernizare sau reabilitare sistem rutier in valoare de minim60.000.000 leifara TVA. Se solicita prezentarea a cel putin trei recomandari pentru contracte realizate in municipii si orase.Dotari specifice: a) Statie de asfalt de minim 90to/h, pe o raza de maxim 50kmde Bucuresti, cu raport de inspectie minim 1 bucb) Fabrica de betoane minim 50 mc/h pe o raza de maxim 50kmde Bucuresti cu raport de inspectie minim 1 bucc) Finisor pentru asternerea asfaltului latime 3m cu raport de inspectie - minim 1 bucd) Cilindru compactor pentru imbracaminte rutiera cu raport de inspectie - minim 1 buce) Masina de frezat asfalt latime minim 0, 5mcu raport de inspectie - minim 1 bucf) Echipament pentru sapaturi cu raport de inspectie- minim 2 bucg) Autogudronator pentru emulsie-minim 1 buch) Autobasculante de 16to-minim 5 bucResurse umane: 1. ingineri (subingineri) absolventi CFDP (se vor prezenta copii ale diplomelor)-minim 22.RTE atestat MLPAT in domeniul lucrarii -cu atestat si legitimatie valabile la data licitatiei-minim13. Ingineri proiectanti specialitate CFDP- minim 14. Manageri de proiect-minim 15. Reprezentant management integrat: - atestat MLPTL ca responsabil CTC sisef de laborator (aceeasi persoana) si sa detina dovezi privind efectuarea cursurilor de instruire conform SR EN 9001(2008), SR EN ISO 14001/2003, SR OHSAS 18001/2008 pe persoana.6. Responsabil cu protectia mediului- atestat conform SR EN ISO 14001/20057. Responsabil cu sanatatea si securitatea in munca- certificat pentru autorizarea , ,Auditarea sistemului de management al securitatii si sanatatii in munca (atestare SR OHSAS 18001)8.Responsabil cu responsabilitatea sociala- certificat pentru SA 8000/2008.Stanarde: ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, SA 8000
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.12.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.12.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.12.2009 10:00
Locul: Administratia Strazilor-Corp A, Sala de Consiliu - Str. Domnita Ancuta, Nr 1, Sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii ofertantilor sau imputernicitii legali ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, Nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041304, Romania, Tel.021.319.51.80, Fax: 021.319.51.80
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Strazilor - Serviciul Juridic
Adresa postala: Str. Domnita Ancuta, nr 1, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021310870, Fax: 021310870
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.11.2009 14:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer