Licitatie Publica - Proiectare si verificare documentatii tehnico-economice (fazele P.T.+C.S, D.E. si P.A.C.) pentru punerea in opera a obiectivului de investitii ?Consolidare mal rau Siret pe zona Suraia, judetul Vrancea?
Anunt de participare numarul 126225/18.07.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Administratia Nationala "Apele Romane" - Administratia Bazinala de Apa Siret
Adresa postala: Str. Cuza Voda, nr. 1, Bacau, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600274, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Investitii, Tel. 0234 / 541.646, In atentia: Diaconu Octavian, Email: [email protected], Fax: 0234 / 510.050, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Gospodarirea Apelor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare si verificare documentatii tehnico-economice (fazele P.T.+C.S, D.E. si P.A.C.) pentru punerea in opera a obiectivului de investitii?Consolidare mal rau Siret pe zona Suraia, judetul Vrancea?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Obiectivul de investitii este amplasat pe raul Siret, in zona localitatii Suraia, judetul Vrancea.
Codul NUTS: RO226 - Vrancea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE PROIECTARE SI VERIFICARE DOCUMENTATIE TEHNICO-ECONOMICA (FAZELE P.T.+C.S, D.E. SI P.A.C.)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71311100-2-Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
71328000-3-Servicii de verificare a proiectelor de structuri portante (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se solicita: prestarea serviciilor de proiectare si verificare documentatii tehnico-economice (fazele P.T.+C.S., D.E. si P.A.C.);intocmirea studiilor necesare (topografice, geotehnice, hidrologice, expertiza etc);intocmirea documentatiilor necesare obtinerii certificatului de urbanism, avizelor si acordurilor stabilite prin certificatul de urbanism; elaborarea documentatiilor de obtinere terenuri si pentru scoatere terenuri din circuitul agricol; intocmirea documentatiilor pentru expropiere terenuri (daca este cazul) necesare obtinerii autorizatiei de construire; obtinere certificat de urbanism si avize si acorduri stabilite prin certificatul de urbanism; obtinere autorizatie de construire; reactualizare Deviz General si S.F. (daca este cazul), ori de cate ori solicita achizitorul pe toata perioada pana la finalizarea executiei lucrarilor; refacere P.T. (daca este cazul) cu noii indicatori tehnico-economici;elaborare orice alt studiu sau documentatie solicitata de achizitor inclusiv sa elaboreze Planul de securitate si sanatate pentru executarea lucrarilor si sa asigure asistenta tehnica pe parcursul executiei lucrarilor de constructii pentru obiectivul de investitii?Consolidare mal rau Siret pe zona Suraia, judetul Vrancea?
Valoarea estimata fara TVA: 393, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
in conditiile art.122, alin. j) din O.U.G. nr. 34/2006 (*actualizata*)
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 7850.00 RON. Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului si se va constitui conform prevederilor din documentatia de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat si alte surse atrase.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta; Certificat privind calitate de participant la procedura;Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat precum si a contributiei pentru asigurarile sociale inclusiv cele locale (valabile la data depunerii ofertelor in S.E.A.P.); Certificat de inregistrare; Certificat constatator emis de O.R.C.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informaii generale, Bilanturile contabile, contul de profit si pierderi, toate anexele la 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010; Obligatii contractuale, in desfasurare, fata de alti beneficiari/clienti-se solicita denumirea contractului, beneficiarul, valoarea contractului, daca este cazul.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri in ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu: 785.000, 00 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani insotita de certificari de buna prestare ptr. cele mai importante servicii cf.art.188 al.2 lit.a) din OUG nr.34/2006 ; Se solicita completarea formularului ?Experienta similara?;Declaratie privind echipamentele tehnice din dotare;Declaratie referitoare la efectivele medii anuale;
Cerinte obligatorii: 1. Certificate de atestare eliberate de Ministerul Mediului conform Ordinului nr.1671/2007 ptr.domeniul: a) intocmirea studiilor hidrologice; b) intocmirea studiilor hidrogeologice; c)intocmirea studiilor de gospodarire a apelor;d) elaborarea documentatii pentru obtinere aviz de gospodarire a apelor.2. Certificate de autorizari eliberate de O.N.C.G.C. conform Ordinului nr. 538/2001 sau Ordinului nr. 107/2010 emis de M.A.I.-A.N.C.P.I. ptr.: persoane fizice: categoria B sau C;sau persoane juridice: clasa a II-a.3. Atestate verificatori proiecte conform Ordinului M.L.P.T.L. nr.777/2003, cerintele: A7-Rezistenta si stabilitate pentru constructii si amenajari hidrotehnice;B5-Siguranta in exploatare pentru constructii si amenajari hidrotehnice;D-igiena, sanatatea oamenilor, refacerea si protectia pentru toate domeniile.4. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal angajat/persoana fizica/juridica a carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant pentru indeplinirea contractului:
-sef de proiect;
-coordonator SSM;
-verificator de proiecte-Se mai solicita: Certificat de atestare ISO 9001 sau echivalent pentru managementul calitatii;Certificat de atestare ISO 14001 sau echivalent pentru managementul de mediu; Certificat OHSAS 18001 sau echivalent-pentru managementul Sanatatii si Securitatii Ocupationale.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita ca in ultimii 3 ani, ofertantul sa fi prestat 1 (un) contract de servicii similare de valoare cel putin egala 196.000, 00 RON (fara TVA) sau cel mult 3 (trei) contracte de valoare cumulata cel putin egala cu 353.000, 00 RON (fara TVA)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
15468
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.08.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.08.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.08.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Operatorii economici au obligatia sa se inregistreze in S.E.A.P. conform prevederilor HG 1660 din 22 noiembrie 2006 cu modificarile si actualizarile ulterioare. Documentatia si clarificarile aferente se pot vizualiza in S.E.A.P.la adresa www.e-licitatie.ro prin actionarea butonului Documentatie si clarificari. Vor fi acceptate numai ofertele depuse online in S.E.A.P.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Bazinala de Apa ?SIRET?? Comp. Juridic si Contencios
Adresa postala: str. Cuza Voda nr.1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600724, Romania, Tel. 0234/561646, Fax: 0234/510.050
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.07.2011 16:13