Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Proiectare tehnica , detalii de executie , executie lucrari RK si de reabilitare la Spitalul de Psihiatrie Sf.Pantelimon Braila in locatiile :


Anunt de participare numarul 83658/03.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL DE PSIHIATRIE "SF. PANTELIMON" BRAILA
Adresa postala: CALEA CALARASILOR NR. 125, Localitatea: Braila, Cod postal: 810580, Romania, Punct(e) de contact: NECULAI OANCEA, Tel.0239694200, In atentia: SEF SERV. ADMINISTRATIV DANUTA SOFRONI, Email: [email protected], Fax: 0239611012, Adresa internet (URL): www.spitalpsihiatriebraila.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Proiectare tehnica , detalii de executie , executie lucrari RK si de reabilitare la Spitalul de Psihiatrie Sf.Pantelimon Braila in locatiile :
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: 1.Calea Calarasilor nr. 125 - sectii psihiatrie acuti
2.Sos Baldovinesti nr. 53 - sectia de psihiatrie cronici adulti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare tehnica , detalii de executie , executie lucrari RK si de reabilitare la Spitalul de Psihiatrie Sf.Pantelimon Braila in locatiile :
1.Calea Calarasilor nr. 125 - sectii psihiatrie acuti
2.Sos Baldovinesti nr. 53 - sectia de psihiatrie cronici adulti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45262690-4 - Renovare a cladirilor degradate (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
lucrari conform caiet sarcini.Contractul va asigura : -elaborarea proiectului tehnic si a detaliilor de executiepentru lucrari de RK si de reabilitare la Spitalul de Psihiatrie Sf.Pantelimon Braila in locatiile :
1.Calea Calarasilor nr. 125 - sectii psihiatrie acuti
2.Sos Baldovinesti nr. 53 - sectia de psihiatrie cronici adulti.-asigurarea asistentei tehnice din partea proiectantului pe toata durata de executie a lucrarilor , -realizarea lucrarilor de RK si de reabilitare la Spitalul de Psihiatrie Sf.Pantelimon Braila, conform proiectului elaborat , in locatiile :
1.Calea Calarasilor nr. 125 - sectii psihiatrie acuti
2.Sos Baldovinesti nr. 53 - sectia de psihiatrie cronici adulti .
Valoarea estimata fara TVA: 5, 210, 100RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 100000 lei, Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare : fonduri de la bugetul de stat venituri proprii accize - transferuri pentru reparatii capitale la spitale, Mod de plata OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatii sunt obligati sa-si legalizeze formal asocierea printr-un contract scris prezentat aut. contr. anterior semnarii contr. de achiziotie.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia personala a ofertantului :
a)Declaratie privind eligibilitatea formular A original , b)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006 formular original,
c)Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale formular tip , in termen de valabilitate xerocopie legalizata ,
d)Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind plata impozitelor, taxelor si fondurilor speciale catre bugetul de stat formular tip eliberat de D.G.F.P.- xerocopie legalizata ,
e)Declaratie privind calitatea de participant la procedura original.
Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale : a)certificat de inregistrare emis de O.R.C. - formular tip eliberat de O.R.C. - xerocopielegalizata , b)certificat de inregistrare in scopuri de T.V.A. (C.I.F.) formular tip eliberat de M.F. - A.N.A.F. - xerocopie legalizata ,
c)certificat constatator eliberat in conformitate cu prevederile Legii nr. 26 / 1990 cerinta obligatorie formular tip eliberat de O.R.C. cu cel mult 30 de zile inaintea deschiderii ofertelor , original sau xerocopie legalizatad) certificat constatator emis in temeiul art. 17 , alin.1, lit.c) din Legea nr. 359/2004pentru codurile CAEN 4321, 4322, 4329 , 4332, 4333, 4334, 4391, 4399, 7112, 7490 -cerinta obligatorie - formulareliberat de ORC - xerocopie legalizata ,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatia economico-financiara :
a)fisa de informatii generale cu cifra de afaceri anuala pe ultimii 3 aniformular tip semnat si stampilat in original de catre ofertant formular H .b)Oferta va fi insotita de un certificat de confirmare de fonduri (scrisoare de confort) in original , emis de o banca ce activeaza in Romania , in valoare de 10% din valoarea estimata a contractului . Perioada de valabilitate a certificatului trebuie sa fie de 60 zile calendaristice de la data stabilita prin documentatia de atribuire pentru deschiderea ofertelor .c) Operatorul economic va declara cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani. Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 anitrebuie sa fie mai mare decat urmatoarea valoare: 10000000 leid) Prezentarea in copie a bilanturilor contabile intocmite corespunzator exercitiilor financiare incheiate in ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008), vizate si inregistrate de organele competente ; copiile vor fi semnate si stampilate pe fiecare pagina si se va face mentiunea conform cu originalul pe fiecare pagina.
e)Scrisoare de bonitate din partea unei banci prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico- financiara- original sau xerocopie legalizata ,
f)Cerinta obligatorie pentru indicatori economici :
-lichiditatea generala medie pe ultimii 3 ani sa fie intre 90-100%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)declaratie privind utilajele, instalatiile , echipamentele tehnice- formular D ,
b)declaratie privind efectivul mediu anual alpersonalului angajat si al cadrelor de conducere formular E: Proiectanti autorizati pentru fiecare domeniu de activitate ;Inginer cu experienta in lucrari spitalicesti;RTE- angajat cu norma intreaga in cadrul societatii;RTC domeniul constructii;Autorizatii ISCIR conf. fisa date;Atestat ANRG; Responsabil SSM conf. Legii nr. 319 / 2006;Cadru Tehnic PSI (conform Legii nr. 307/2006 si Ordinului nr. 163/2007);aut.MCC si specialist atestat MCC;Personal responsabil atestat pentru verif., intr. si rep. sist., inst.si disp.PSI;c)Fisa de inf. priv. exp. similara - formular L.Pt. serv. de proiectare se va face dovada elaborarii in ultimii 5 ani a cel putin unui contract similar de proiectare in domeniul sanitar avand valoarea de minim 50000 lei.Pentru executie, ofertantul va face dovadaincheierii in ultimii 5 ani a unui contract de executie lucrari similare , in domeniul sanitar , in valoare de min 2000000 lei.d)ofertantul trebuie sa prezinte inca 2 recomandari de lucrari de constructii in unitati spitalicesti, executate si finalizate in ultimii 5 ani;e)cert.ISO 9001 :2001, ISO 14001:2004, OHSAS 18001:1999;f)decl.subc. formular F.g)decl. pe propria raspundere privind respectarea cerintelor minime de SSM, PSI, MEDIU pentru toate categoriile de lucrari;h)decl. privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniformular G;i)Certif.atestare si competenta C.N.S.I.P.C. pentruexecutie lucr. de verif., intr. si rep. la sist., inst. si disp. PSI;k)Certif. de atest. si compet. C.N.S.I.P.C. pt. ignifugare;l)Atestat ANRE pt.proiectare si executie inst. electr. int. pt. constr. civile si ind. la tens. nominala de 0, 4 kV.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.08.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.08.2009 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.08.2009 09:00
Locul: Locul : sediul Spitalului de Psihiatrie Sf. Pantelimon din Calea Calarasilor nr. 125 , Braila .
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa : str. Stavropoleos nr. 6 , sector 3 Localitatea : BucurestiCod postal :030084Tara : RomaniaTel./Fax :021 / 3104641 , 3104642E-mail : [email protected] internet : www.cnsc.ro, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL BRAILA sectia Contencios, Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Calea Calarasilor nr. 47, Localitatea: Braila, Cod postal: 810017, Romania, Tel.0239613975, Fax: 0239613975
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SPITALUL DE PSIHIATRIE "SF.PANTELIMON"
Adresa postala: SERVICIUL ADMINISTRATIVCalea Calarasilor nr. 125, Localitatea: BRAILA, Cod postal: 810580, Romania, Tel.0239694200, Email: [email protected], Fax: 0239611012
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.08.2009 15:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer